add_filter( 'rank_math/sitemap/enable_caching', '__return_false'); Joanna Stopyra-Fiedorowicz | najnowsze informacje, komentarze, opinie
-4.2 C
Warszawa
środa, 8 grudnia, 2021

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Joanna Stopyra-Fiedorowicz

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Joanna Stopyra-Fiedorowicz

Głos kobiet jest coraz lepiej słyszany w biznesie i polityce. W praktyce jednak mniej zarabiają i rzadko zasiadają w zarządach

Głos kobiet jest coraz lepiej słyszany w biznesie i polityce. W praktyce jednak mniej...

Idea Women Power jest coraz silniejsza i widać to dobrze w mediach społecznościowych. To jeden z powodów, dla których głos kobiet staje się coraz bardziej słyszalny w wielu dziedzinach, również w polityce i biznesie. Wciąż jednak w praktyce mają do czynienia ze...
Umacnia się pozycja kobiet w ekonomii i światowej gospodarce. Marki muszą to uwzględnić w stylu komunikacji

Umacnia się pozycja kobiet w ekonomii i światowej gospodarce. Marki muszą to uwzględnić w...

Womenomics, trend związany z rosnącą rolą kobiet w ekonomii i gospodarce światowej, zaznacza się coraz wyraźniej. Firma doradcza EY prognozuje, że to właśnie kobiety będą miały w nadchodzących latach coraz silniejszy wpływ na biznes, politykę i społeczeństwo. Potwierdza to...

GORĄCY TEMAT

Ostatni taki Black Friday? Idą zmiany w prawie

Black Friday to ulubiony dzień w roku miłośników promocji. Nieoficjalne święto zakupów przypada na koniec listopada i charakteryzuje się wzmożoną liczbą okazji cenowych w...

Zamglony obraz rynku pracy w USA

Dane z amerykańskiego rynku pracy w piątek nie spowodowały ogromnej zmienności na rynku. Były one nieco mieszane. Na koniec dnia główna para walutowa była...

Polski Ład pozbawi sporą część przedsiębiorców możliwości leasingu z korzystnym, 1-proc....

Od czasu ogłoszenia zmian dla branży leasingowej przyjętych w ramach Polskiego Ładu nie milknie dyskusja o tym, jak wpłyną one na prawa leasingobiorców. Z...

Pandemia zwiększyła zainteresowanie konsumentów zrównoważonym rozwojem

Już blisko co trzeci polski konsument identyfikuje się jako osoba, stawiająca dobro planety na pierwszym miejscu, 12% więcej niż średnia światowa. Do kupowania zrównoważonych...

30 tysięcy złotych, takie oszczędności drzemią w systemach głosowania online

Praca zdalna nigdy nie zastąpi komunikacji osobistej, to oczywiste. Jednak pandemia COVID zmusiła nas do niej i poddała trudnej próbie nie tylko nasze życie...