1.2 C
Warsaw
poniedziałek, Listopad 19, 2018
Tagi Katarzyna Czuchaj-Łagód

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Katarzyna Czuchaj-Łagód

gazetka promocyjna reklama

Papierowe gazetki nie tak szybko znikną z rynku. Sieci nadal będą w nie inwestować

Opinie członków Kapituły Programu AdRetail Inspirio (AdRI) na temat przyszłości gazetek papierowych i elektronicznych są dość mocno podzielone. 2 z 8 ekspertów przewiduje, że drukowana wersja niemal przestanie istnieć w ciągu dekady. Pozostali zapewniają,...
gazetka promocyjna reklama

Eksperci: W gazetkach brakuje spójnych opisów, treści są układane chaotycznie. Z estetyką też nie...

Kapituła Programu AdRetail Inspirio (AdRI) sprawdziła kilka tysięcy gazetek sieci dyskontów, supermarketów, hipermarketów i convenience, opublikowanych w I półroczu br. Większość z 8-osobowego składu wskazała, że dostępne na rynku publikacje są mało czytelne. Wynika...
wreczenie_wyroznien_adretail_inspirio

Eksperci AdRI: Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka liderami w komunikacji za pomocą gazetek handlowych

Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano...
drogeria kosmetyki sklep supermarket

Polacy najbardziej doceniają promocje w kategoriach Zdrowie i Uroda

Z danych, prezentowanych w raporcie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od 0 do 5. Ponadto, badanie zrealizowane na zlecenie Sieci AdRetail,...
drogeria kosmetyki sklep supermarket

Polscy konsumenci najbardziej oczekują promocji typu 2 produkty w cenie 1

Raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017” wykazał, że 2. artykuł gratis to najwyżej ceniony rodzaj rabatu wśród konsumentów. Wskazało go aż 44% ankietowanych w kategorii Produkty Spożywcze, 31% badanych w segmencie Zdrowie/Uroda...
rabat promocja

Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych...

Według raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30% lub 50% i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32%...
Novotel Warszawa Centrum

Wystartowała 2 edycja Konkursu Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej

„Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej” jest konkursem Izby Gospodarki Elektronicznej towarzyszącym konkursowi „e-Commerce Polska awards”. W tamtym roku w I edycji - „Osobowością Polskiej Gospodarki Cyfrowej” została Minister Cyfryzacji Anna Streżyńska. W tym roku nowością...
Andrzej Maria Faliński, ekspert rynku handlowego

Najbiedniejsi konsumenci rzadko kupują w promocji. Zwykle z takich okazji korzystają lepiej sytuowane osoby

Z obniżek najczęściej korzystają internauci, których miesięczny dochód na osobę jest na poziomie 3-7 tys. zł. W przedziale 7-10 tys. zł aż 34% ankietowanych kupuje produkty w cenach rabatowych. Wśród jeszcze zamożniejszych klientów praktykuje...
Andrzej Maria Faliński, ekspert rynku handlowego

Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w...

Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów,...
1125267117_social_media_sprzedaz.png

E-handel przechodzi do mediów społecznościowych. Dają szanse na pozyskanie nowych klientów i szeroką promocję

Z mediów społecznościowych regularnie korzysta 63 proc. internautów. Ze względu na rosnący zasięg handel internetowy staje się coraz bardziej social. Ponad 40 proc. internautów polubiło i śledzi w serwisach społecznościowych ulubione marki, a to często przekłada...
Katarzyna Czuchaj-Łagód z agencji badawczej Mobile Institute

Płeć ma coraz mniejszy wpływ na preferencje zakupowe. Twórcy reklam nie nadążają za zmianami...

Kobiety, zwłaszcza młode, coraz częściej kupują produkty, które wedle powszechnego mniemania należą do tzw. męskich kategorii – samochody, dobre alkohole czy elektronikę. Panowie natomiast częściej skupiają się na własnym wyglądzie, stąd wskazują na zainteresowanie...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Sielewicz, główny ekonomista Coface w regionie Europy Centralnejvideo

Firmy z branży TSL nie radzą sobie z brakiem pracowników i...

W ostatnich miesiącach obserwuje się dynamiczny wzrost upadłości i restrukturyzacji w branży transportowej, choć sektor ten korzysta z dosyć dobrego otoczenia gospodarczego w Polsce...
kasa sklep kasjer supermarket

Wydłużenie zakazu handlu: Wśród kasjerów nie widać entuzjazmu

Projekt wydłużenia czasu zakazu handlu niedzielnego do 31 godzin, proponowany przez NSZZ „Solidarność”, budzi kontrowersje wśród pracowników. Z badania platformy TakeTask wynika, że 44%...
Anna Turska, doradca podatkowy z Kancelarii Ożóg Tomczykowskivideo

Nadchodzą kolejne zmiany w podatkach dochodowych i Ordynacji podatkowej

Podatnicy mieli już czas przyzwyczaić się do obowiązywania klauzuli o unikaniu podwójnego opodatkowania. Obowiązuje ona już od połowy 2016 r. Jednak Ministerstwo Finansów uznało,...
Galeria Północna (1)

Rynek mody w Polsce. Odzież, obuwie i dodatki – preferencje i...

Polski rynek odzieżowo-tekstylny należy do jednego z najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wartość produkcji sprzedanej sektora w 2016 r. wynosiła blisko 30 mld zł. Polacy...

Małe firmy wierzą na słowo. I nie dostają zapłaty

63% polskich mikrofirm w ciągu ostatnich dwóch lat doświadczyło sytuacji, w której nie uzyskało płatności za dostarczony produkt lub usługę - wynika z badania...