20.6 C
Warszawa
piątek, 14 maja, 2021

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Kodeks Etyki Reklamy

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Kodeks Etyki Reklamy

Michał Kanownik, Prezes Cyfrowej Polski

Cyfrowa Polska dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Związek Cyfrowa Polska został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. – Nowoczesne technologie są dziś ważnym nośnikiem reklam. Dlatego branża cyfrowa powinna robić wszystko, by...
Reklamy mają być mniej szkodliwe dla dzieci. Nie będą mogły m.in. podważać autorytetu rodziców

Reklamy mają być mniej szkodliwe dla dzieci. Nie będą mogły m.in. podważać autorytetu rodziców

– Dzieci oglądają tyle samo, a niekiedy więcej reklam niż dorośli. Są jednak nieodporne na przekazy marketingowe, bo odbierają wszystko bezpośrednio, a to może mieć bardzo groźne skutki – mówi przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii...

GORĄCY TEMAT

Jakub Sawulski, kierownik zespołu makroekonomii w Polskim Instytucie Ekonomicznym

1,4 mln pracowników w Polsce otrzymuje część wynagrodzenia pod stołem

6 proc. wynagrodzeń w Polsce jest wypłacanych „pod stołem”. Zjawisko to dotyczy niemal co trzeciej (31 proc.) osoby zatrudnionej w mikrofirmach. W 2018 r.,...
Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Jaki wzrost cen jest akceptowalny? Problem inflacji nie rozwiąże się sam

Banki centralne dokonały bardzo wyraźnej zmiany priorytetów z dbania o stabilność cen na wspieranie rozwoju gospodarczego. Zagadnienie to jest widoczne nie tylko w Polsce...
Sąd prawo prawnik

Fundusz zagraniczny wypłacił z polskiej spółki dywidendę i nie musiał płacić...

Przedsiębiorcy niekiedy w swojej działalności wykorzystują struktury zagranicznych funduszy, które nie podlegają opodatkowaniu w Polsce w zakresie osiąganych tu dochodów. W sprawie jednego z...
sklep

Pandemia zrównała zwyczaje zakupowe mniej i bardziej zamożnych Polaków

Pandemia COVID-19 znalazła odbicie w wydatkach konsumpcyjnych. Wiosną 2020 r. były one niższe o 40 proc. od oczekiwanych i równocześnie o 30 proc. niższe...

Biznes patrzy przez różowe okulary

Co czeka biznes po pandemii? Marazm czy nowa nadzieja? Większość kadry zarządzającej, biorącej udział w badaniu 2021 Gartner CEO Survey: The Year of Rebuilding,...