20 C
Warszawa, Polska
czwartek, Kwiecień 19, 2018
Tagi Krzysztof Najder

Informacje o: Krzysztof Najder

marketing

Autentyczność, wspólnotowość i zrównoważony rozwój zdeterminują rozwój marketingu w najbliższych latach

Foresight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z najnowszego raportu „Foresight Kulturowy 2025”, przygotowanego przez zespół Stratosfera by Deloitte, w przeciągu najbliższych 5-10 lat...

GORĄCY TEMAT

Bartłomiej Michałowski z Instytutu Sobieskiegovideo

Jak polski rząd powinien wykorzystać rozwiązania dzisiejszej rewolucji technologicznej?

Żyjemy w wyjątkowych czasach kolejnej rewolucji technologicznej. Potwierdzają to opinie ekspertów. Dlatego powstał raport, który pokaże konkretne działania, jakie powinien podjąć polski rząd. Dotyczą one całego...
dokument

Polityka ochrony danych osobowych. Czym jest i co powinien zawierać taki...

Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące pracowników,...
pit podatek

Darowizna na krwiodawstwo, rozliczanie 500+ – czyli o czym warto pamiętać,...

Fiskus do 30 kwietnia czeka na nasze rozliczenia podatkowe. Obowiązek złożenia zeznania rocznego dotyczy wszystkich przedsiębiorców oraz osób fizycznych, które w 2017 roku uzyskały...
rekrutacja pracowników

Młodzi pracownicy bardziej wymagający – wyniki badania

Osoby młode, wchodzące dopiero na rynek pracy, mają wyższe oczekiwania wobec pracodawcy niż ich starsi koledzy. Nie tylko liczą na wysoki komfort pracy dzięki...

Poprawa nastrojów wśród małopolskich przedsiębiorców – a nowosądeccy przedsiębiorcy są największymi...

Wśród właścicieli mikro i małych firm po raz pierwszy od ośmiu lat prym wiodą optymiści – takie są wyniki badań zawartych w raporcie przygotowywanym...

ŚLEDŹ NAS NA:

3,760FaniLubię
150ObserwującyObserwuj
1,071ObserwującyObserwuj
4,413SubskrybującySubskrybuj