8.4 C
Warsaw
wtorek, Wrzesień 17, 2019
Tagi Łukasz Fabiański

Słowo kluczowe: Łukasz Fabiański

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców...

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi...

Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej od lat nie przysparzały Polakom tylu emocji co tegoroczne rozgrywki. Z meczu na mecz popularność piłkarzy naszej reprezentacji w internecie i social media rośnie. Internauci prześcigają się w komentarzach i memach na temat kadrowiczów. Najwięcej...

GORĄCY TEMAT

158948video

Budżet na 2020 – brak deficytu i duże, jednorazowe wpływy do...

Ustawa budżetowa na rok 2020 została przyjęta przez Radę Ministrów. Założenia są dosyć ambitne, gdyż przewidują brak deficytu, mimo zwiększenia wydatków państwa o 14 miliardów...
Prof. Modzelewski

Split payment do poprawy. Prof. Witold Modzelewski o plusach i minusach...

Eksperci twierdzą, że obowiązujący obecnie mechanizm podzielonej płatności (MPP) jest wadliwy. Nie zapewnia dostatecznych gwarancji uczciwym podatnikom, którzy zostali wplątani w oszustwo. To niewątpliwie...
Aleksandra Polak, adwokat w Zięba&Partnersvideo

Prosta spółka akcyjna – nowa spółka kapitałowa od 2020 r.

Do kodeksu spółek handlowych została wprowadzona nowa spółka. Celem było stworzenie spółki dla start-upów technologicznych i pobudzenie polskiego ekosystemu start-upów. Prosta spółka akcyjna niewiele...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

Wyniki rynku ubezpieczeniowego po II kw. 2019 r.

W I półroczu 2019 r. Polacy otrzymali 20,6 mld zł z tytułu ubezpieczeń. Każda godzina oznacza aż 1 mln zł wypłat, przeznaczonych na odszkodowania...

Bez inwestycji ubezpieczyciele przegrają walkę o klientów. Branża musi radykalnie zmienić...

Dotychczasowe kanały kontaktu z klientami i dystrybucji polis ubezpieczeniowych są przestarzałe – branża ubezpieczeniowa musi je radykalnie zmienić, żeby utrzymać konkurencyjność. Ubezpieczycielom za wzór może posłużyć...