26 C
Warsaw
poniedziałek, Maj 20, 2019
Tagi Łukasz Wójcik

Tag: Łukasz Wójcik

Co oprócz pensji? Pozafinansowe benefity dla pracowników.

Polska z własnym zagłębiem technologicznym

Kalifornijska Dolina Krzemowa, brytyjski Korytarz M4 czy izraelskie Beer Szewa –każdy, kto choć trochę interesuje się technologiami doskonale wie z czego słyną te ośrodki. Okazuje się jednak, że na tej technologicznej mapie świata Polska...
Łukasz Wójcik dyrektorem działu marketingu i PR firmy Mitsubishi Motors w Polsce

Łukasz Wójcik dyrektorem działu marketingu i PR firmy Mitsubishi Motors w Polsce

Polski oddział Mitsubishi Motors, powiększa się o nowy dział -marketingu i Public Relations. Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.  5. miejsce w...

GORĄCY TEMAT

donald trump

Wojny handlowe – pies, który nie zaszczekał

W opowiadaniu o Sherlocku Holmesie pt. „Srebrny płomień”, pewnej nocy ze stajni znika utytułowany koń wyścigowy, a jego trener zostaje zamordowany. Prowadzący śledztwo Sherlock...
faktura online

Centralny Rejestr Faktur – nowe narzędzie kontroli przedsiębiorców

Polski aparat skarbowy niedługo dostanie nowe narzędzie do walki z nadużyciami podatkowymi. Będzie nim Centralny Rejestr Faktur, który ma zostać utworzony już 1 lipca....
podatki

Podatek katastralny w Polsce: co musimy wiedzieć?

Podatek katastralny wzbudza w Polsce mnóstwo emocji wśród osób posiadających nieruchomości. W wielu krajach Unii Europejskiej został on już wprowadzony i funkcjonuje od wielu...
Jakie normy prawne powinien spełnić każdy właściciel restauracji?

Świetna kondycja polskiego rynku gastronomicznego

Według raportu GfK „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018” odsetek Polaków odwiedzających punkty gastronomiczne wzrósł w roku 2018 w porównaniu z rokiem poprzednim o ponad...

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To...

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań...