2 C
Warsaw
czwartek, Styczeń 17, 2019
Tagi Marcin Łukasik

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Marcin Łukasik

Kontakt z klientami już nie tylko przez call center. Rośnie rola nowych technologii i mediów społecznościowych

Kontakt z klientami już nie tylko przez call center. Rośnie rola nowych technologii i...

Postępuje wirtualizacja usług call center. Coraz więcej firm przenosi swoje usługi do chmury. Zmienia się także sama usługa. Obsługa klienta to już nie tylko infolinie i akwizycje przez telefon. Profil nowego typu klienta z pokolenia millenialsów, który oczekuje...
Rośnie rynek call center. Część firm outsourcingowych zakłada w tym roku 20-procentowe wzrosty

Rośnie rynek call center. Część firm outsourcingowych zakłada w tym roku 20-procentowe wzrosty

Dostępność pracowników, powszechna znajomość języków obcych i relatywnie niskie koszty pracy powodują, że Polska jest atrakcyjna dla branży outsourcingu. Według prognoz w przyszłym roku ma ona urosnąć o 6–7 proc., ale część firm outsourcingowych zajmujących się zewnętrzną...
Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio

Ochrona danych osobowych w procesie outsourcingu

Popularność outsourcingu w Polsce stale rośnie, a wiele zlecanych na zewnątrz procesów wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Co oznacza to dla zwykłego konsumenta? Co dzieje się z naszymi danymi, które powierzamy operatorowi telekomunikacyjnemu,...

Polska jednym z liderów branży call contact center. Firmy z branży świadczą coraz bardziej...

Rynek usług call i contact center w Polsce rośnie w tempie 30 proc. Działające na nim firmy świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi dla większości sektorów. To już nie są zwykłe infolinie czy akwizycja przez telefon. Coraz większy nacisk kładziony jest...

Prawdy i mity o pracy w Call Center

Praca w Call Center to pierwsze doświadczenie zawodowe wielu młodych ludzi, traktowane często jako zajęcie chwilowe i mało ambitne. Tymczasem w ciągu ponad dwudziestu lat obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie...

GORĄCY TEMAT

Tomasz Starus, członek zarządu Euler Hermes

Polska gospodarka z kolejnym rekordowym rokiem niewypłacalności

Dlaczego rośnie liczba niewypłacalności? Trzeci rok z rzędu, bijąc rekordy ich liczby w skali miesiąca czy kwartału, gdy jednocześnie wzrost PKB osiągał w...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Nowa karuzela vatowska nazywa się split payment

Nadużycia w podatku VAT są faktem. Olbrzymia skala wyłudzeń sprawia, że budżet państwa każdego roku traci miliardy złotych. Problem ten występuje nie tylko w...
dr Izabela Andrzejewska-Czernek, radca prawny w kancelarii Kochański i Partnerzyvideo

Grunt pod liniami energetycznymi a podatek od nieruchomości

Ceny energii, które rząd próbuje ustabilizować od dłuższego czasu, mogą być podwyższone przez to, że samorządy postanowiły zmienić opodatkowanie gruntów leśnych pod liniami energetycznymi...
Tomasz Starus, członek zarządu Euler Hermes

Polska gospodarka z kolejnym rekordowym rokiem niewypłacalności

Dlaczego rośnie liczba niewypłacalności? Trzeci rok z rzędu, bijąc rekordy ich liczby w skali miesiąca czy kwartału, gdy jednocześnie wzrost PKB osiągał w...

Dla większości firm DevOps to wciąż czarna magia

Aż 81 proc. menadżerów IT na świecie uważa, że wytwarzanie oprogramowania metodyką DevOps w sposób znaczący ogranicza czas potrzebny na stworzenie systemu IT lub...