Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Marek Borowiński

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Marek Borowiński

RetailCongress_1

Targi RetailShow – konferencja Retail Congress, Innowacje Handlu 2018 i Best Shop Concept 2018

Poza szeroką ofertą wyposażenia, technologii i usług dla handlu, wyróżnikiem Targów RetailShow jest ceniona w branży konferencja Retail Congress. Odbędzie się ona 14 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie, a tematem przewodnim będzie...
Warsztaty_Teatr_Innowacji

Targi RetailShow – wiodące wydarzenie dla całej branży handlowej już w listopadzie

VIII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Jedną z nowości będzie usytuowane w Meeting Point studio nowego programu telewizyjnego „Sklepowe Rewolucje”,...
Kolor ma ogromny wpływ na poziom sprzedaży. Wywołuje skojarzenia, często powiązany jest też z daną marką

Kolor ma ogromny wpływ na poziom sprzedaży. Wywołuje skojarzenia, często powiązany jest też z...

Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Dobrze sprzedają się przede wszystkim produkty w kolorach zdecydowanych i ostrych. Przy ich ekspozycji istotną rolę pełni także...
O zakupie produktu w dużej mierze decydują zmysły. Kolory, muzyka czy zapach mogą zwiększyć sprzedaż o kilkanaście procent

O zakupie produktu w dużej mierze decydują zmysły. Kolory, muzyka czy zapach mogą zwiększyć...

Marketing sensoryczny może mieć ogromne znaczenie dla podjęcia decyzji o zakupie – podkreśla dr Marek Borowiński, specjalista ds. psychologii koloru w Shop Doctor. Impulsy zmysłowe odpowiadają nawet w 80 proc. za reakcję mózgu. Wzrok i słuch wpływają na...
Nowe kolory strojów poprawiły widoczność polskich skoczków

Nowe kolory strojów poprawiły widoczność polskich skoczków

Czekoladowy kolor nowych kombinezonów sprawił, że polscy sportowcy mocniej odcinają się od bieli śniegu. Są więc lepiej widoczni, zwłaszcza w przekazie telewizyjnym. Zdaniem ekspertów widzowie mogą zacząć podświadomie kojarzyć nową barwę strojów ze zwycięstwem, Polacy...

Podsumowanie Targów RetailShow 2016

VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 dobiegły końca. Właściciele i zarządzający sklepami mogli wybierać spośród szerokiej oferty ponad 160  polskich i zagranicznych wystawców, którzy prezentowali innowacyjne produkty i usługi niezbędne przy wyposażaniu placówek...
Targi RetailShow

Targi RetailShow już w przyszłym tygodniu!

Już wkrótce rozpoczną się VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016. Rekordowa liczba wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje starannie przygotowaną ofertę na niemal dwa razy większej powierzchni ekspozycyjnej niż w zeszłym roku. Po...
421003283_dekoracje_okolicznosciowe.png

Okolicznościowe dekoracje mają wpływ na emocje i zachowania konsumentów. Ich brak w sklepie budzi...

Świąteczne dekoracje tworzą w sklepach specjalny nastrój i wpływają na decyzje konsumenckie – twierdzą specjaliści od marketingu. Dlatego w połowie października pojawiają się w witrynach motywy halloweenowe, a na początku listopada – choinki i bożonarodzeniowe światełka. Choć z jednej strony...
601532707_kolory_kampania_usa.png

Amerykańscy politycy walczą o wyborców także kolorami. W czerwonym Clinton staje się bardziej zdecydowana,...

Kolor to jeden z elementów kształtujący obraz polityka w podświadomości wyborcy. Donald Trump chętnie sięga po błękit podkreślający jego amerykańskość i patriotyzm oraz czerwone dodatki, które – zdaniem psychologa koloru – sprawiają, że staje się on bardziej emocjonalny...
1437974282_triki_sprzedazowe.png

Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientów

Odpowiednie rozmieszczenie produktów na półkach, czytelne oznakowanie działów, promocje, miły dla oka wystrój wnętrza, a nawet relaksująca muzyka, przyjemny zapach i określony kolor mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Właściciele sklepów stosują wiele sztuczek, aby...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń… – jak sfinansować wydatki...

Jak sfinansować wydatki obronne państw członkowskich UE zwiększone do poziomu 2% ich PKB? Trzy opcje: cięcia innych wydatków, finansowania długiem, podnoszenia podatków. Omawiamy koszt...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

W 2023 r. ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym 44,2 mld zł – za...

W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...