8.6 C
Warszawa
wtorek, 28 września, 2021

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

L-Systems

Tagi Marzanna Lesiakowska-Jabłońska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Marzanna Lesiakowska-Jabłońska

Polacy nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego, z jakiego materiału wykonane są ich...

Przy zakupie ubrań Polacy najczęściej sugerują się modą, fasonem, kolorem i ceną, a rzadko kiedy zwracają uwagę na to, z jakiego materiału został wykonany dany produkt. W szafach przeważa odzież z dżerseju bawełnianego, z włókien syntetycznych i poliestrowych. Ubrania...

Co czwarty Polak nie zwraca uwagi na wytyczne na metkach. 60 proc. przez błędy...

Polacy czytają metki, ale rzadko stosują się do wytycznych, które zawierają. Nie zawsze też dobrze odczytują zawarte na nich informacje. Kłopoty sprawiają zwłaszcza symbole niejednoznacznie obrazujące wytyczne związane z praniem odzieży. Co czwarty z nas w ogóle...

GORĄCY TEMAT

samochody salon samochodowy leasing

Kryzys spolaryzował branżę dealerów samochodowych

Różnica w niektórych kategoriach pomiędzy najlepiej a najgorzej ocenianymi markami nigdy nie była tak duża – wynika z najnowszej edycji badania EY i DCG. Dealerów...
Enrique Diaz-Alvarez – Ebury

Jak mocno wzrośnie inflacja w strefie euro?

W tym tygodniu poświęcimy szczególną uwagę raportowi o wrześniowej inflacji w strefie euro. Oczekiwany jest wzrost zarówno inflacji HICP, jak i miary bazowej. Dynamika...
polski ład

Polski Ład. Nowa składka zdrowotna dla władz spółek uderzy w małe...

W projekcie przepisów dotyczących Polskiego Ładu znalazła się zmiana obniżająca wynagrodzenie członkom zarządów oraz prezesom spółek, a także innym osobom wybranym do pełnienia swoich...
zakup lokalnych produktów jedzenie

Nastroje menedżerów branży spożywczej przestały się poprawiać

Index FRI, który od ponad roku rósł z kwartału na kwartał o kilka punktów, na koniec sierpnia wyhamował. Jest na poziomie 61,1 pkt., czyli...

Przyszłość polskich firm rodzinnych pod znakiem zapytania

40% przedsiębiorców chciałoby w przyszłości przekazać swoją firmę dzieciom, a 10% innemu członkowi rodziny. 22,5% badanych chciałoby ją sprzedać, a 4% zamierza w przyszłości...