8.4 C
Warsaw
wtorek, Luty 19, 2019
Tagi Michał Taranta

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Michał Taranta

Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł. Wciąż jednak rozwija się wolniej niż globalny

Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł. Wciąż jednak rozwija...

W tym roku polski rynek reklamowy zanotuje nieco ponad 2-proc. wzrost, a jego wartość przekroczy 7 mld zł – wynika z prognoz firmy Zenith. Pieniądze reklamodawców wciąż najszerszym strumieniem płyną do telewizji, ale to internet...
Polacy oglądają wideo w internecie przez 40 minut dziennie. Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc.video

Polacy oglądają wideo w internecie przez 40 minut dziennie. Wydatki na ten segment reklamy...

40 minut dziennie – tyle czasu spędza statystyczny Polak, oglądając w internecie treści wideo. To o blisko 7,5 minuty mniej niż średnia dla świata – wynika z badania Zenith. Częściej niż inne społeczeństwa wykorzystujemy do tego komputery stacjonarne....

GORĄCY TEMAT

143936video

Jak wprowadzić zasady rynkowe w polskim sektorze energetycznym?

Rozwój energetyki rozproszonej, w tym odnawialnej, wymaga odpowiedniej legislacji ze strony państwa. Konieczne jest zmiana podejścia do pozyskiwania energii w oparciu o siłę wiatru, która...
galeria pietrowa

ZPP o handlu w niedziele w Europie: polskie regulacje wyjątkowo restrykcyjne

W Europie standardem jest raczej swobodny handel w niedziele, niż jakiekolwiek ograniczenia, a polskie regulacje w tym zakresie, są w docelowym kształcie wyjątkowo restrykcyjne...
e-pit administracja

PIT 2019 r. – warto wiedzieć: ulgi, świadczenia, dochody, dodatki i...

Pierwsze zeznania roczne za 2018 r. zostały już złożone. Do 31 stycznia powinni zrobić to podatnicy, którzy rozliczają się według ryczałtu i karty podatkowej....
Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa podatkowego, szef zespołu doradców dla branży motoryzacyjnej w KPMG w Polsce

Kluczowe trendy i perspektywy branży motoryzacyjnej do 2030 r.

Kluczowym trendem w branży motoryzacyjnej do 2030 r. będzie zdolność łączenia się pojazdów z otoczeniem i digitalizacja – wynika z badania KPMG przeprowadzonego wśród...

Przyszłość polskich technologii ma kobiecą twarz

Kobieta inżynier, naukowiec czy wynalazczyni - brzmi dumnie. Ale jeśli połączyć te tytuły z ich osiągnięciami w biznesie, można mówić o prawdziwym sukcesie kobiet...