15 C
Warszawa, Polska
czwartek, Kwiecień 26, 2018
Tagi Mirosław Krawczyk

Informacje o: Mirosław Krawczyk

Mirosław Krawczyk, Toyota Leasing Polska

Leasing aut coraz popularniejszy wśród polskich przedsiębiorców. Często łączą go z dodatkowymi usługami, np....

Leasing samochodów jest coraz popularniejszy w polskich firmach. Tylko w zeszłym roku o 20 proc. wzrosła liczba przedsiębiorców, którzy w ten sposób powiększają firmową flotę. Około 30 proc. z nich wybiera opcję droższą, która łączy leasing z innymi usługami i zostawia...
Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld dolarów (26,5 mld Euro). Lexus awansował w rankingu na 10. pozycję, w porównaniu do 11. miejsca w ubiegłym roku. Zdecydowały o tym systematyczne podnoszenie jakości produktów i szeroka gama odnowionych modeli. Wartość Lexusa wyceniono na 4,3 mld dolarów (3,9 mld Euro). Ranking BrandZ™ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota okazała się liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. O dominującej pozycji marki decyduje innowacyjność firmy, wynikająca z szeroko zakrojonych badań nad nowymi technologiami, odważna polityka, najwyższa jakość i trwałość jej produktów oraz ogromny wkład we wdrażanie wizji zrównoważonej, świadomej mobilności. W 2014 roku firma wprowadziła na rynek pierwszy seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe – model Mirai. Nowatorski sedan jest już dostępny w Japonii. Na rynku europejskim i amerykańskim pojawi się w drugiej połowie tego roku. Toyota okazała się pionierem nowej technologii już po raz drugi. W 1997 roku firma wprowadziła na rynek Toyotę Prius, pierwszy seryjny samochód hybrydowy. Od tamtej pory Toyota sprzedała na całym świecie ponad 7 milionów hybryd. Europejscy kierowcy mogą wybierać spośród 15 modeli Toyoty i Lexusa. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5% do poziomu 10,2 milionów samochodów, co także pozytywnie wpłynęło na wartość marki w tegorocznym zestawieniu. BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.

Nowa propozycja dla małych firm od Toyoty: długoterminowy wynajem samochodu zamiast kredytu czy leasingu

Długoterminowy wynajem samochodu zamiast kredytu albo leasingu. Dotychczas z wynajmu korzystały tylko duże przedsiębiorstwa, teraz taką możliwość będą miały także małe firmy. W Polsce wynajem udostępniła m.in. Toyota. W Europie i na świecie z tej formy finansowania korzysta...

GORĄCY TEMAT

raporty praca biuro

Mapy Ryzyk Aon 2018: Najwyższe zagrożenie międzynarodowym konfliktem od czasów zimnej...

Zgodnie z najnowszym międzynarodowym raportem Aon na świecie rośnie zagrożenie przemocą polityczną. Prawdopodobieństwo międzynarodowego konfliktu z zaangażowaniem głównych mocarstw jest najwyższe od czasów zimnej...
Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskichvideo

FPP i NSZZ „Solidarność” razem w sprawie reformy rynku pracy

Porozumienie podpisane przez NSZZ „Solidarność” i Federację Przedsiębiorców Polskich jest dokumentem historycznym. Jego nadrzędnym celem jest uporządkowanie warunków gry na rynku pracy, zarówno dla przedsiębiorców,...
Ecovis_konferencja prasowa2

Czy ustawa o wspieraniu nowych inwestycji zniweluje różnice między Polską A...

Przedsiębiorcy czekają już na ustawę o wspieraniu nowych inwestycji. Zakłada ona, że cała Polska będzie podzielona na 14 obszarów, gdzie wsparcie znajdą zarówno wszyscy...
Piotr Dziedzic

Rynek pracy: Polacy na czele europejskich optymistów

62 proc. Polaków korzystnie oceniło swoją obecną sytuację zawodową i krajowy rynek pracy – wynika z badania Confidence Index przeprowadzanego cyklicznie przez firmę rekrutacyjną...

Badanie EY: O uczciwość biznesu – łapówki, prezenty, wycieczki

20% ankietowanych spośród kadry zarządzającej w Polsce uważa, że korupcja jest zjawiskiem powszechnym – wynika z 15. Światowego Badania Nadużyć Gospodarczych „Uczciwość pod lupą....

ŚLEDŹ NAS NA:

3,765FaniLubię
152ObserwującyObserwuj
1,068ObserwującyObserwuj
4,420SubskrybującySubskrybuj