0.7 C
Warszawa
czwartek, 23 stycznia, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Qpony-Blix

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Qpony-Blix

choinka

W tym roku za choinkę zapłacimy średnio od 100 do 200 złotych

0
Blisko 40% Polaków zamierza w tym roku nabyć choinkę za średnio 150-250 zł, a prawie 20% planuje ją kupić za 100-150 zł. Najmniej popularne są drzewka, które kosztują poniżej 50 zł. Wybierze je co...
pracownik bank

Do 2025 r. zniknie zapotrzebowanie na pięć popularnych zawodów

0
Do 2025 roku znacząco zmniejszy się lub praktycznie zniknie zapotrzebowanie na przedstawicieli pięciu popularnych dziś zawodów, prognozuje Kodilla.com. Choć obowiązki, które wykonują, zostaną przejęte przez maszyny, oni sami, zamiast skończyć na bezrobociu, staną się...
masło

Kosta kostce nierówna. Masło 250g drożeje, a 200g tanieje

0
W pierwszych dziesięciu miesiącach br. kostka masła 250g w promocji była droższa niż w analogicznym okresie ub.r. Minimalne ceny wzrosły o blisko 26%, średnie – o ponad 12%, a maksymalne – o przeszło 4%....
sklep

Sklepy odzieżowe muszą szybciej nadążać za trendami technologicznymi, aby nie wypaść z rynku

0
Najwięcej pracowników sklepów z ubraniami uważa, że przed Mikołajkami i Bożym Narodzeniem ruch w ich placówkach jest 4-5 razy większy niż zwykle. W tym okresie najbardziej uciążliwe są szybko zmieniające się promocje. Dużym utrudnieniem...
kasa sklep

Analiza różnic cen produktów w dyskontach na przestrzeni 2 lat

0
Badacze przeprowadzili analizę różnic cen, jakie wystąpiły w dyskontach na przestrzeni dwóch ostatnich lat. I wyszło, że najmocniej zdrożały artykuły standardowo kupowane przez rodziny – bo aż o 11%. Najmniej mogli odczuć podwyżki seniorzy...
piwo sklep

W wakacje ceny piwa poszybowały w górę – najbardziej te najtańsze

0
W porównaniu do zeszłych wakacji sieci zwiększyły ilość promocji tylko o 4%. Największe wzrosty były w hipermarketach – 40%, a także w dyskontach – 38%. Z kolei spadki odnotowano w convenience – 16%, w...
plecaki szkoła sklep

W tym tygodniu lepiej omijać hipermarkety i dyskonty. Polacy ruszają po artykuły szkolne

0
Według badania Hiper-Com Poland i Grupy Mobilnej Qpony-Blix, aż 90% konsumentów kupuje art. szkolne w sierpniu. Prawie połowa z nich odkłada je na ostatni tydzień wakacji, bo liczy na lepsze promocje. Jednak o wyborze...
papier toaletowy

Papier toaletowy coraz droższy. W tym roku ceny pójdą jeszcze mocno w górę

0
W bieżącym roku minimalne ceny promocyjne papieru toaletowego spadły średnio o 6%. 4-paki najbardziej potaniały w hipermarketach, 6-paki – tylko w drogeriach i aptekach, a 8-paki – wyłącznie w dyskontach. Maksymalne koszty zakupu w...
paragon zakupy

Konsumenci niezbyt chętnie zabierają ze sklepów paragony

0
Prawie połowa badanych zabiera paragony podczas finalizowania zakupów. Najbardziej aktywni pod tym względem są klienci dyskontów – 80%, a nieco mniej – kupujący w hipermarketach – 65%. Dalej w rankingu są konsumenci zaopatrujący się...
zakupy sklep

Młodzi konsumenci częściej odwiedzają Biedronkę niż Lidla. Ale niektóre przyzwyczajania mają identyczne

0
Z obserwacji firmy Proxi.cloud, przeprowadzonych na próbie ponad 200 tys. konsumentów, wynika, że młody użytkownik smartfona pojawia się w Lidlu średnio 2,5 razy na kwartał, a w Biedronce – 3,5. Ponad połowa badanych klientów...
sklep zakupy

Style zakupowe i postawy konsumenckie Polaków

0
Badanie FMCG Brands We Shop by Blix and Kantar 2019 wykazało, że głównymi czytelnikami e-gazetek promocyjnych są osoby rozważne i pragmatyczne – prawie 40%. Na drugim miejscu uplasowali się tzw. cenoholicy, a na trzecim...
napoje energetyczne

Sklepy coraz więcej promują i sprzedają napoje energetyczne

0
W tym roku sieci handlowe zwiększyły promocję napojów energetycznych o ponad 40%. Największy przyrost odnotowano w sklepach typu convenience – o blisko 80%. Nieco mniejszy wzrost zauważono w hipermarketach – ponad 77%. W dyskontach...
kasa sklep

Kasjerzy chcą podwyżek

0
Aż 90% kasjerów oczekuje od swojego pracodawcy podniesienia wynagrodzenia. Prawie połowa z nich mówi o wzroście w wysokości 10%, a niecałe 40% wskazuje na 15% podwyżkę. Tylko 2% badanych zdecydowanie nie myśli o wyższych...
zakupy

Wielkanocne promocje 2018 vs 2019

0
Badacze porównali ze sobą ceny 20 popularnych produktów, promowanych w gazetkach sieci handlowych przed Wielkanocą 2019 r.. I stwierdzili, że 11 z nich zdrożało, a 9 potaniało. Najmocniej podrożała kiełbasa biała – o blisko...
mięso sklep

Według sprzedawców od czasu ostatniej afery z mięsem nic się nie zmieniło w zachowaniu...

Prawie połowa sprzedawców twierdzi, że od czasu ostatniej afery z mięsem nic się nie zmieniło w zachowaniu klientów. Ponad 30% nie zauważa, by częściej pytano ich o jakość towaru. Jeśli już konsumenci się dopytują,...
kasa sklep kasjer supermarket

Ponad 60% kasjerów obawia się, że bezobsługowe kasy zabiorą im pracę

0
Ponad 60% kasjerów i kasjerek martwi się tym, że w przyszłości bezobsługowe kasy zabiorą im pracę. Tylko 5% badanych nie ma zdania na ten temat. Trzeba zaznaczyć, że w małych i średnich miastach występują...
black friday

W tym roku hasło „Black Friday” było wyszukiwane trzykrotnie częściej niż w 2017

0
Użytkownicy największych na rynku aplikacji agregujących promocje gazetkowe zwiększyli swoją aktywność w kwestii poszukiwania fraz dot. Czarnego Piątku. W porównaniu do zeszłego roku nastąpił ogromny wzrost, bo o blisko 80%. W br. hasło „Black...
gazetka promocyjna reklama

Prawie połowę kupujących FMCG denerwuje nadmiar reklam

0
Prawie połowa konsumentów z dużych miast nie jest zainteresowana reklamami lokalnych producentów. Blisko 40% nie chciałoby ich otrzymywać jeszcze więcej. Jeżeli już brakuje pewnych komunikatów, to głównie powinny one dotyczyć mięsa i wędlin – 29%,...
wędliny mięso sklep

Jakość, ekologia czy cena? Trendy konsumenckie dla produktów regionalnych i lokalnych

0
Tylko nieliczni klienci z dużych miast nie mają potrzeby rozpoznawania tego, czy dany produkt jest lokalny – 12%. Natomiast 36% z nich poznaje taki towar już po opakowaniu. Z kolei łącznie ponad 60% ankietowanych...
telefon aplikacja

Handel przekonuje się do aplikacji mobilnych

0
Mogą zwiększać ilość jednorazowych zakupów i wpływać na wybór sklepu. Zapewniają oszczędność czasu poprzez częste aktualizacje ofert i zdigitalizowane listy produktów. Specjaliści prognozują, że w niedalekiej przyszłości aplikacje będą stanowić dla nabywcy swoiste call to...
warzywa sklep owoce

Badanie: Jesienią i zimą Polacy oczekują więcej promocji na owoce i warzywa

0
Łącznie aż 83% ankietowanych uważa, że sieci handlowe powinny oferować więcej rabatów na owoce i warzywa. 41% respondentów oczekuje częstszych promocji na ten asortyment jesienią, a 26% chce tego zimą. Ponad 60% stwierdza, że...
żywność sklep

Rolnicy dostają zbyt mało za warzywa i owoce. Jednocześnie w sklepach jest za drogo

0
Blisko 80% konsumentów uważa, że producenci warzyw i owoców otrzymują w skupie zbyt mało za swoje plony. Jednocześnie klienci oczekują niższych cen w sklepach. Dodatkowo, ponad 60% ankietowanych stwierdza, że sieci handlowe za dużo...
warzywa owoce

Konsumenci: Warzywa i owoce w promocji głównie kupujemy w dyskontach. Bez zniżek – na...

0
Według badania Hiper-com Poland oraz Grupy Mobilnej Qpony-Blix, Polacy w dużych miastach szukają rabatów na owoce i jarzyny przede wszystkim w dyskontach – 53%, następnie w hipermarketach – 27%, a potem w supermarketach –...

GORĄCY TEMAT

WARSZAWA MIASTO

Lewiatan: W 2020 r. polską gospodarkę czeka ostre hamowanie

0
• Rok 2020 upłynie pod znakiem spowolnienia gospodarczego dotkliwego dla firm i gospodarstw domowych. • Pracodawcy będą się borykać z coraz większym niedoborem pracowników i...
haker dane osobowe

Raport dotyczący naruszeń danych osobowych kancelarii DLA Piper

0
Ponad 160 000 naruszeń danych osobowych zostało odnotowanych w 28 krajach członkowskich Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie od dnia wejścia w życie RODO, 25...
Urząd skarbowy

Czynny żal za pośrednictwem ePUAP-u lub e-maila nie działa

0
Instytucja czynnego żalu pozwala uniknąć kary za przestępstwo lub wykroczenie skarbowe i jest rozwiązaniem często stosowanym, ale wielu zainteresowanych robi to nieprawidłowo. Nie brakuje...
kryzys gospodarczy

Świat w obliczu zmian klimatycznych i konfliktów politycznych – Global Risks...

0
Zagrożenia klimatyczne znalazły się wśród długoterminowych ryzyk, podczas gdy „konflikty gospodarcze” i „krajowa polaryzacja polityczna” uznano za najpoważniejsze ryzyka krótkoterminowe w 2020 roku –...

Cyberataki wśród najpoważniejszych zagrożeń dla biznesu. Ściganie hakerów wciąż pozostaje dużym...

0
Prawie 40 proc. firm uznaje incydenty cybernetyczne za najważniejsze ryzyko biznesowe na świecie – wynika z Barometru Ryzyk Allianz 2020. Globalnie zajmują one pierwsze miejsce,...