9 C
Warsaw
środa, Listopad 14, 2018
Tagi Reklamy żywności

Informacje, komentarze i wypowiedzi: reklamy żywności

Krzysztof Kajda

Kontrowersyjne przepisy o reklamowaniu żywności przy programach dla dzieci

Konfederacja Lewiatan jest przeciwna wprowadzeniu ograniczeń dotyczących reklamowania żywności przy programach dla dzieci. Nowe przepisy objęłyby dzieci do 16 roku życia, a nie jak do tej pory do 12 lat. Takie ograniczenia są zawarte w...
rp_b5596cf9b9_36242357-gantner-reklama.png

Branża spożywcza chce dobrowolnie wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci

Producenci żywności chcą dobrowolnie wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci poniżej 12. roku życia. Miałyby one dotyczyć produktów, których nie obejmują zalecenia żywieniowe dla dzieci. Nowe zasady mogą zacząć obowiązywać najwcześniej w połowie roku. Przemysł spożywczy wychodzi...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Dzik, wiceprezydent Pracodawców RPvideo

Sytuacja na rynku pracy wymaga aktywizacji osób niepełnosprawnych

W Polsce od ponad 20 lat aktywność zawodowa jest na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o osoby niepełnosprawne – jest to jeden z najniższych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Na zwrot podatku VAT poczekasz latami

Jak poinformowało Ministerstwo Finansów, tylko w 1 procencie przypadków ubiegania się przez firmy o zwrot podatku naliczonego VAT przedłużono ustawowy termin do jego zwrotu....
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Na zwrot podatku VAT poczekasz latami

Jak poinformowało Ministerstwo Finansów, tylko w 1 procencie przypadków ubiegania się przez firmy o zwrot podatku naliczonego VAT przedłużono ustawowy termin do jego zwrotu....
Jacek Opala Exact Systems

Elektromobilność w Europie. Polska nadal daleko w tyle

W III kwartale 2018 roku w Polsce zarejestrowano tylko 286 samochodów elektrycznych (zasilanych akumulatorem i hybrydy plug-in), co oznacza spadek o 12% r/r. Tym...

Polski sektor ubezpieczeniowy na dobrej drodze do cyfryzacji. Przyszłością branży są...

Dzięki nowym technologiom wdrażanym przez firmy ubezpieczeniowe możliwe będzie tworzenie innowacyjnych, spersonalizowanych produktów, dokładniejsza ocena ryzyka, a także szybsza wypłata odszkodowań – takie wnioski płyną...