Grupa o2 SA, jeden z największych graczy na rynku reklamy internetowej w Polsce, wydawca m.in. takich serwisów jak: o2.pl, Pudelek.pl, Kafeteria.pl i Wrzuta.pl, zamierza zadebiutować na GPW w Warszawie. Spółka planuje ekspansję w nowych...
Wraz z początkiem października Iwona Filipczak, dotychczasowy Kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w pionie marketingu Ceramiki Paradyż, obejmuje nowe stanowisko – menadżera ds. komunikacji oraz Rzecznika Prasowego Ceramiki Paradyż.
Do obowiązków menadżera ds. komunikacji i...
SpeedUp Venture Capital Group właśnie zainwestowała w sześć nowych spółek, działających na rynku nowych technologii w zakresie: e-commerce, e-turystyki, mobile, social media i e-zdrowia. Zbiorcza kwota inwestycji to trzy miliony pięćset tysięcy złotych.
Właśnie zainwestowaliśmy...
Praca towarzyszy nam od milionów lat, ale sposoby jej poszukiwania bardzo się zmieniły. Dawniej zatrudnienie znajdowało się dzięki koneksjom rodzinnym, czy poleceniu znajomych. Wraz z rozwojem techniki pojawiły się nowe możliwości dotarcia do pracodawcy....
Od 9 do 11 maja Kraków będzie stolicą e-biznesu. To właśnie do tego miasta Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club oraz SKN Synergy zapraszają Cię na E-biznes Festiwal. Trzy dni bezpłatnych szkoleń i prelekcji...
Aż o 60% więcej niż w roku ubiegłym, wzrosła liczba projektów rekrutacyjnych skierowanych do marketingowców, szacuje międzynarodowa firma doradztwa personalnego HAYS Poland. Rośnie zapotrzebowanie na marketingowców specjalizujących się w social media, na razie tylko...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...