8.4 C
Warsaw
wtorek, Luty 19, 2019
Tagi TCC Retail Marketing

Informacje, komentarze i wypowiedzi: TCC Retail Marketing

Same promocje nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów

Same promocje nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia...

GORĄCY TEMAT

143936video

Jak wprowadzić zasady rynkowe w polskim sektorze energetycznym?

Rozwój energetyki rozproszonej, w tym odnawialnej, wymaga odpowiedniej legislacji ze strony państwa. Konieczne jest zmiana podejścia do pozyskiwania energii w oparciu o siłę wiatru, która...
Robert Nogacki Kancelaria Prawna Skarbiec

Nowe zasady pobierania podatku u źródła, czyli nowe problemy podatników

Z początkiem 2019 r. weszły w życie istotne zmiany w podatkach dochodowych w tym, m.in. nowe regulacje w zakresie poboru podatku u źródła. W...
e-pit administracja

PIT 2019 r. – warto wiedzieć: ulgi, świadczenia, dochody, dodatki i...

Pierwsze zeznania roczne za 2018 r. zostały już złożone. Do 31 stycznia powinni zrobić to podatnicy, którzy rozliczają się według ryczałtu i karty podatkowej....
Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa podatkowego, szef zespołu doradców dla branży motoryzacyjnej w KPMG w Polsce

Kluczowe trendy i perspektywy branży motoryzacyjnej do 2030 r.

Kluczowym trendem w branży motoryzacyjnej do 2030 r. będzie zdolność łączenia się pojazdów z otoczeniem i digitalizacja – wynika z badania KPMG przeprowadzonego wśród...

Problemy niemieckiego przemysłu to nasz problem

27 proc. polskiego eksportu trafia do Niemiec, a właśnie z tego kraju napływają fatalne dane o produkcji przemysłowej. Wartość polskiego eksportu do Niemiec to 55...