Francuski Pawilon na Targach CSR – już po raz trzeci!

Stadion Narodowy w Warszawie_widok z części biurowej na terenie obiektu

Francuskie firmy to nie tylko 80 mld zainwestowanego kapitału i blisko 250 000 miejsc pracy, ale również sprawdzone rozwiązania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. 12 kwietnia, podczas Targów CSR na stadionie PGE Narodowy, Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) wspólnie z dwunastoma firmami stowarzyszonymi, już po raz trzeci utworzy Pawilon francuski, w którym zaprezentuje przegląd najlepszych praktyk oraz opowie o wartościach i priorytetach, które wyznaczają sobie firmy na najbliższe lata.

Targi2018_banner

 „Pawilon Francuski stał się już nieodzownym elementem Targów CSR, gdyż organizujemy go po raz trzeci. Z każdą edycją zajmujemy więcej przestrzeni i jest z nami więcej firm. Jest to wyraźny sygnał, że członkowie Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej podejmują coraz więcej aktywności w obszarze CSR i chcą się nimi dzielić z innymi. Francja bowiem od wielu lat mocno angażuje się w tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, a wiele inicjatyw rozwijanych jest również przez sektor prywatny”. – mówi Mariusz Kielich, Kierownik ds. komunikacji i PR we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej.

Francuski pawilon tworzą następujące firmy: Antalis Poland Sp.z o.o., ATDI Sp. z o.o., BANK BGŻ BNP PARIBAS, BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O., CSRinfo, EIFFAGE, Immochan Polska Sp. z o.o., Wspólnie-Fundacja LafargeHolcim, Little Greenfinity, Leroy Merlin, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o. o., Sanofi.

Przedstawiciele firm opowiedzą o wartościach, które przekładają się na strategię i działania z zakresu CSR. Będzie można poznać konkretne projekty, w które angażują się firm, w takich domenach jak: ochrona środowiska, BHP, poszanowanie pracowników i różnorodność, etyka biznesu i relacje zewnętrzne, współpraca z lokalnymi społecznościami, czy wsparcie dla osób potrzebujących. Na stoisku będzie można porozmawiać i nawiązać relacje w przytulnej, francuskiej atmosferze przy kawie i świeżych croissantach oraz wziąć udział w konkursach. W trakcie targów CCIFP będzie prezentowała wyniki ostatniej edycji Barometru CSR – jedynego, cyklicznego badania w Polsce, poświęconego tematowi społecznej odpowiedzialności biznesu.

Targi CSR to największego w Polsce wydarzenie o społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonym rozwoju, organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Na wszystkie części wydarzenia obowiązuje wstęp  wolny. Zwiedzający targi obok możliwości uczestniczenia w atrakcjach przygotowanych przez około 70 wystawców, będą mogli wziąć udział również w części konferencyjnej towarzyszącej spotkaniu. W ostatniej edycji Targów wzięło udział 2000 odwiedzających.

Więcej informacji o Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej:

Więcej informacji o wydarzeniu:

Partnerzy i patroni 7. Targów CSR

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

  • Partner Główny: Siemens Polska
  • Partner: Jeronimo Martins Polska, Polpharma
  • Patroni Honorowi: CSR Europe, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
  • Partner medialny: Rzeczpospolita

Patroni: Business Centre Club, Federacja Konsumentów, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Program Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza, UNICEF

Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Clear Channel Poland, Harvard Business Review Polska, Kompendium CSR, Benefit, Energia i Recykling, My Company Polska, SEMESTR – magazyn studentów, Be.Navigator, Kampaniespoleczne.pl, NGO.pl, PRoto.pl

Patroni medialni Francuskiego pawilonu:

ASBiznesu, BRIEF, CEO.com.pl, Fakty Magazyn Gospodarczy, Kampaniespoleczne.pl, My Company Polska, Rynek Inwestycji