Odpowiedź na pytanie o rozwój polskiego e-handlu może być tylko jedno: wypatrujemy zwiększenia prędkości. Zakaz obudzi nie tylko kreatywność marketerów, ale wymusi zmianę nawyków...
Ostatni piątek na całym świecie zdominował Black Friday, a więc jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlu elektronicznego. Łowcy okazji mieli okazję skorzystać z...
Każdy chyba kiedyś oglądał firm, w którym przestępcy planują zuchwałą kradzież pieniędzy z banku lub konwoju. Już w niedalekiej przyszłości podobne historie mogą nie...
Broda Świętego Mikołaja jest zwykle biała, ma kolor czystości i niewinności. Jednak cyberprzestępcy, którzy atakują kupujących w Internecie w okresie poprzedzającym Czarny Piątek i...
Aż 45 proc. Polaków, planując świąteczne wydatki, będzie się kierować przede wszystkim ceną, starając się kupić możliwie najtaniej wszystkie potrzebne produkty. Wiele atrakcyjnych okazji...
Audyt, wykonany przez agentów platformy TakeTask, wykazał, że produkty marek własnych są w polskim Lidlu średnio o 10% droższe, niż u naszych zachodnich sąsiadów....
W erze cyfrowej praktycznie każde nasze działanie pozostawia po sobie ślad - wszystko jest mierzone, monitorowane i rejestrowane. Korzystając z Internetu, bądź z dowolnego...
Wyprzedażowa gorączka przenosi się do Internetu. Jak szacuje firma Picodi, podczas zeszłorocznego Czarnego Piątku nawet co trzeci internauta w Polsce zrobił zakupy w sieci. Z...
Jak pokazuje dwudziesta edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku wśród Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz...
52% uczestników sondy wskazuje gazetkę promocyjną jako przydatne narzędzie do poszukiwania promocji. Konsumenci wyjaśniają, że korzystają z publikacji, gdy chcą wybrać dla siebie odpowiednie...
Czy po wprowadzeniu całkowitego zakazu lub ograniczeniu handlu w niedziele część sprzedawców straci pracę? Czy zamknięcie sklepów w siódmy dzień tygodnia wpłynie na podwyżki...
Ponad połowa Polaków decyduje się na zakup świątecznych prezentów na ostatnią chwilę, głównie z uwagi na brak czasu czy świątecznych promocji – tak wynika...
Warszawa, 16 listopada 2017 r. – Nowe technologie i tempo ich wdrażania rewolucjonizuje rynek dóbr konsumenckich. Według autorów raportu Deloitte „Consumer Review. Digital Predictions...
Zdania są podzielone i ciężko wskazać jednoznacznie, czy Polacy popierają inicjatywę. Wśród użytkowników portalu Praca.pl zauważamy delikatną przewagę przeciwników, blisko 55% nie popiera projektu...
Zobacz miliony ofert - wabi klientów gigant Aliexpress.com, ale nie tylko pod tym adresem widać przygotowania do wielkiego polowania na klientów. W sobotę 11...
Większość Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów – wynika z badania przeprowadzonego przez Maison & Partners w ramach projektu „Nienieodpowiedzialni.pl”. Odpowiedzialność pojmujemy jednak bardziej jako świadome zakupy....
W trzecim kwartale bieżącego roku rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce powiększył się o blisko 140 tys. mkw. To znaczący wzrost w porównaniu z...
Latem 2017 r. zespół ShopAlike zapytał 100 ze swoich sklepów partnerskich z 13 europejskich państw o ich zdanie na temat obecnego stanu rynku e-commerce...
W kwietniu 2018 roku wejdzie w życie europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Wszystkie e-apteki przetwarzające dane osobowe będą musiały wprowadzić zmiany w regulaminie korzystania. E-apteki muszą się...
Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich...
Nowe zmiany i propozycje rządowe ograniczenia handlu w niedziele (wybrane) jest złamaniem obietnic i zniekształceniem oryginalnej wersji projektu ustawy. Ograniczenie handlu do co drugiej niedzieli...
Ograniczenie handlu do dwóch niedziel w miesiącu i tylko w sklepach wielkopowierzchniowych – to najnowsza propozycja rządu. Związki zawodowe domagają się bardziej restrykcyjnego zakazu. Eksperci i ekonomiści szacują,...
reichelt elektronik ogłasza wejście na polski rynek i zapowiada konkurencji: „Chcemy zostać liderem sprzedaży na polskim rynku w kategorii oferowanych przez nas produktów“ mówi...
W 2016 roku wpływy z polskiego eksportu produktów rolno-spożywczych wyniosły rekordowe 24,1 mld euro. Udział eksportu rolno-spożywczego w polskim handlu zagranicznym ogółem wyniósł ponad...
Carrefour Polska jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce wprowadza na swojej stronie internetowej Carrefour.pl koncept Marketplace. W dniu swojej premiery Marketplace od Carrefour ma...
Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów....
Black Friday to dzień, który w coraz większym stopniu wpisuje się w przyzwyczajenia klientów szukających okazji i promocyjnych ofert. Pierwotnie kojarzony z działaniami w...
Criteo S.A. (NASDAQ: CRTO), wiodąca na rynku commerce marketingu firma technologiczna, zaprezentowała wyniki, przeprowadzonego we współpracy z Forbes Isights, badania: „Jak współpraca w zakresie...
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, udostępnia polskim sprzedawcom nowoczesne narzędzie „eBaymag” służące do wystawiania ofert na zagranicznych rynkach. Dzięki temu rozwiązaniu...
Co trzecia złotówka przeznaczana przez seniorów na kosmetyki i produkty piorąco-kosmetyczne jest wydawana w sklepach drogeryjno-kosmetycznych. W porównaniu do sytuacji sprzed 5 lat, największy...
ACTION, sieć dyskontów oferujących artykuły nieżywnościowe, uczyniła pierwszy krok na drodze do podboju polskiego rynku. Sieć otworzyła dwa pierwsze sklepy w Lesznie i Legnicy. Cztery...
Brak wystarczających środków w danym momencie często uniemożliwia pilny i potrzebny zakup. Taka sytuacja może spotkać np. osoby realizujące projekty na zlecenie (tzw. freelancerów),...
Spośród procedowanych ostatnio w sejmie ustaw, projekt o ograniczeniu handlu w niedziele można uznać za najbardziej absurdalny. Jest wyrazem wielkiej hipokryzji. Nie ma powodu, aby...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kontroluje sieci handlowe i sprawdza, czy sztucznie nie zawyżały cen masła. Największy w południowej Polsce producent cukru został wezwany do ujawnienia swoich kontrahentów...
Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, przygotowała raport, podsumowujący sytuację w marketingu afiliacyjnym i prezentujący stan rozwoju branży w 2017 roku. Doświadczenia płynące ze współpracy...