10.3 C
Warszawa
poniedziałek, 17 lutego, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi AdRetail

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: AdRetail

prezent

Polacy wciąż wstydzą się kupować używane prezenty. Ale liczba transakcji z roku na rok...

0
Badanie, przeprowadzone przez serwis DING.pl, wykazało, że 35% konsumentów planuje kupić używany prezent na święta, a 13% się waha. Aż 43% Polaków twierdzi, że zrobi to ze względu na znane marki. Dopiero później liczy się...
black friday

Młodzi Polacy coraz sceptyczniej podchodzą do Black Friday

0
Z badania serwisu DING i Hiper-Com Poland wynika, że 43% młodych Polaków czeka na oferty w ramach Black Friday. 36% nie oczekuje ich, a 21% jest niezdecydowanych lub obojętnych. Aż 60% respondentów kieruje się...
zniecze

Ceny zniczy na Wszystkich świętych 2019

0
Prawie połowa badanych chce wydać w tym roku na znicze od 30 do 40 zł. Większość planuje kupić 4-5 szt. Łącznie aż 60% będzie szukało lampek w promocji. Tymczasem sklepy oferują ich o ponad...
Dyskonty i hipermarkety napędzają poczytność gazetek promocyjnych

Dyskonty i hipermarkety napędzają poczytność gazetek promocyjnych

0
Łącznie aż 60% konsumentów przegląda gazetki od 3 do 6 razy w miesiącu. Prawie połowa klientów dyskontów czyta je 5-6 razy – 46%. Podobny wynik odnotowano w hipermarketach – 40%. Natomiast w supermarketach najwięcej...
gazetka promocyjna

Sieci zmieniają strategię. Zwiększają ilość stron w gazetkach i ograniczają powierzchnię

0
Wyniki z I kwartału 2018 i 2019 roku pokazują, że ogólna liczba gazetek promocyjnych zwiększyła się o 5%. Do wzrostu przyczyniły się głównie hipermarkety, a także sieci typu convenience. W pozostałych formatach zanotowano spadki....
sushi

Polacy mają już dość pizzy i pierogów z mikrofalówki. Czas na sushi

0
Porównując wyniki z I kwartału ub. i tego roku, widać, że sieci handlowe zwiększyły zakres promocji sushi w gazetkach o 181%. W sklepach convenience, które w ogóle nie promowały tego asortymentu, nastąpił wzrost aż...
wódka alkohol

Wódka jest najczęściej promowanym alkoholem mocnym przez sieci handlowe

0
Wódka jest zdecydowanie najczęściej promowanym alkoholem mocnym przez sieci handlowe. W pierwszym kwartale br. pojawiła się 13 606 razy w gazetkach, czyli o 222 razy mniej niż w analogicznym okresie 2018 roku. Drugie miejsce...
sklep kasa

W sklepach nie widać większego ruchu przed świętami

0
Ponad połowa kasjerów zauważa mniejszy ruch przed tymi świętami niż rok temu. Tylko 13% badanych zdecydowanie twierdzi, że obecnie przychodzi więcej klientów. Zaledwie 7% nie potrafi tego ocenić. Najwięcej wątpliwości pod tym względem mają...
sklep

Skanowanie i fotografowanie w sklepach nadal nie jest mile widziane

0
Sklepy częściej zezwalają na skanowanie niż na fotografowanie cen i etykiet. Na jedno i drugie najbardziej otwarte są dyskonty. Następne za nimi są hipermarkety. Z kolei robienie zdjęć jest najmniej akceptowane w supermarketach, a...
gazetki reklamowe

Przez zakaz handlu w niedziele sklepy wydają dużo więcej gazetek niż rok wcześniej

0
W ub. roku liczba stron w publikacjach czterech najważniejszych formatów handlowych wzrosła średnio o 18%, powierzchnia – o 14%, a liczba gazetek – o 11%. Drugi parametr w największym stopniu zwiększyły dyskonty, bo aż...
sklep dyskont

Dyskonty ostrzej rywalizują przed Wielkanocą

0
Analiza gazetek z lat 2017-2018 wykazała, że liczba promowanych artykułów w dyskontach wzrosła o blisko 40%. Najbardziej zwiększyła ją Biedronka. Z kolei Lidl i Netto miały skoki na podobnym poziomie. Ten ostatni najmocniej postawił...
galeria zakupy sklep

Zakaz handlu jednak wyjdzie galeriom na dobre?

0
W ocenie niektórych ekspertów, galerie już mocno ucierpiały na obowiązującym zakazie. Zaostrzyły więc rywalizację między sobą. Widoczny jest również trend zwiększania wydatków na informowanie o promocjach użytkowników smartfonów znajdujących się blisko centrów handlowych. Umożliwiają...
gazetka promocyjna reklama

Drożejący papier może poważnie zmienić rynek gazetek reklamowych

0
Według branży, ceny niektórych rodzajów papieru potrzebnego do produkcji gazetek promocyjnych, podskoczyły w styczniu br. prawie o 10%. Jednak opinie o dalszych podwyżkach są dość podzielone. Część ekspertów twierdzi, że kolejne wzrosty jeszcze w...
galeria zakupy sklep

Promocje wciąż mocno działają na Polaków

0
Prawie połowa osób zrezygnowała z zakupu wybranego towaru pod wpływem krótkiej rozmowy z „tajemniczym klientem”, który wskazał, że ten sam produkt jest tańszy w pobliskim sklepie. Konsumenci najczęściej odkładali artykuły na półki w takich...
Maciej Tygielski, szef sprzedaży w Grupie AdRetail

Geofencing zmieni system promocji i komunikacji w handlu detalicznym

0
Marketerzy wciąż nie znają dobrze tego pojęcia. Jednak w przyszłym roku będą mieli wiele okazji do tego, żeby lepiej je zrozumieć. W 2020 roku nastąpi prawdziwy boom na rynku. Wiele firm handlowych i usługowych będzie...
zakupy sklep

51% kupujących w sklepach typu „Zrób to sam” nabywa materiały za pośrednictwem fachowców

0
Aż 51% ankietowanych z dużych miast, kupujących w sklepach typu „Zrób to sam”, stwierdza, że nabywa materiały za pośrednictwem obsługujących ich firm. 74% klientów z tej grupy robi to na zlecenie osób prywatnych. 63%...
sklep z elektornika

Sklepy stacjonarne z elektroniką idą w odstawkę. Polacy traktują je jak wystawy, a kupują...

0
Niemal połowa ankietowanych bezpośrednio przed zakupem sprzętu elektronicznego sprawdza ceny w Internecie. W tym kanale najchętniej nabywa go blisko 60% konsumentów. Tutaj trzeba zaznaczyć, że 22% porównuje oferty z sieci i ze sklepów stacjonarnych....
ecommerce

Ponad 70% konsumentów sprawdza opinie o sprzęcie elektronicznym przed jego zakupem

0
Łącznie 72% konsumentów sprawdza opinie o sprzęcie elektronicznym przed jego zakupem. Ponad połowa badanych szuka ich w Internecie. Przeszło 30% pyta o nie sprzedawców, a tylko 8% zwraca się z tym do swoich znajomych....
Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku tysięcy złotych rocznie

Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku...

0
Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji – wynika z badań AdRetail „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych jest moneyback, czyli zwrot części...

GORĄCY TEMAT

frankowicze sąd

Prawnicy o sytuacji frankowiczów: Pytania gdańskiego sądu do TSUE nie spowodują...

0
Eksperci uważają, że złożone przez sąd w Gdańsku pytania prejudycjalne do TSUE nie powinny wydłużyć tysięcy rozpoczętych spraw w całym kraju. Jak podkreślają, rozstrzygnięcie...
Grzegorz Lang, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP)

Potrzeba uregulowania jakości usług pralniczych dla placówek medycznych

0
Zdarza się, że podczas pobytu w szpitalu zarażamy się chorobą zakaźną. Najczęściej winimy za to narzędzia, używane bezpośrednio przy czynnościach zabiegowych lub przy leczeniu....
Piotr Juszczyk, doradca podatkowy w firmie inFakt

Od 15 lutego można rozliczać ulgę IP BOX. Kto skorzysta z...

0
Niektórzy podatnicy, rozliczając podatek dochodowy za 2019 rok, po raz pierwszy będą mogli skorzystać z preferencyjnego opodatkowania dochodów z praw własności intelektualnej – IP...
Jarosław Szymczuk, Dyrektor Generalny, IBM Polska i Kraje Bałtyckie

IBM C-Suite Study: polscy liderzy budują przewagę rynkową dzięki danym

0
W ciągu najbliższych 2-3 lat wiodące firmy zwane Torchbearers planują szerokie inwestycje w sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, aby efektywnie wykorzystywać wartość z gromadzonych danych. IBM (NYSE: IBM)...

Sześć na dziesięć mikro-, małych i średnich firm ma duży problem...

0
Sześć na dziesięć mikro-, małych i średnich firm w Polsce miałoby utrudniony dostęp do kredytu bankowego, gdyby nie realizowany przez BGK program gwarancji de minimis. Co czwarta firma...