Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Aflofarm

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Aflofarm

cel marketing decyzje

Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym półroczu 2023 roku przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez...
pieniądze podatki ubezpieczenia

Ubezpieczenia na życie w pierwszym półroczu 2022: średnia wartość składki to 81 zł

nowotwory, jednak czas pandemii i ograniczony kontakt z lekarzami – spotęgował problem. Rocznie nawet 171 000 osób w Polsce dowiaduje się, że ma raka. Coraz więcej polis na życie uwzględnia świadczenia związane z tą...
Joanna Uchańska, szef praktyki Life science & Healthcare, partner kancelarii Chałas i Wspólnicy

Sąd Apelacyjny przyznał rację UOKiK. Co powiedział o reklamie suplementu diety? Komentarz eksperta

W 2017 r. głośno było o decyzji dotyczącej reklamy suplementów diety na zatoki, zwłaszcza z powodu wysokości nałożonej kary na Aflofarm Farmacja (prawie 26 mln PLN) (decyzja z dnia 12 października 2017 roku, nr...
Executive Innovation Forum (7)

Relacja z IX edycji Executive Innovation Forum

17 czerwca w hotelu Sheraton Grand Warsaw odbyła się IX edycja konferencji organizowanej przez Executive Club – Executive Innovation Forum. Część merytoryczna wydarzenia objęła trzy panele dyskusyjne oraz sześć wystąpień, a wieczorem, podczas uroczystej...
Łódź zagłębiem innowacyjnych firm biotechnologicznych. To przyciąga do regionu zagraniczny kapitał

Łódź zagłębiem innowacyjnych firm biotechnologicznych. To przyciąga do regionu zagraniczny kapitał

Biotechnologia i farmacja to jedne z najszybciej rosnących i najbardziej innowacyjnych sektorów polskiej gospodarki. Napędzają je zarówno innowacyjne projekty polskich firm i start-upów, jak i inwestycje zagranicznych firm, które przyciąga wykwalifikowana kadra i zaplecze naukowe. – Stajemy się znaczącym graczem...
leki

Najwięksi reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r.

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie wspierali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld złotych rocznie charakteryzując się dodatnią, choć...
telewizja

TOP10 największych reklamodawców telewizyjnych w 2018 r.

W 2018 roku branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu TOP10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków w liczbie GRP, utrzymują czołowe pozycje, a na podium z 4....
Zakażenia układu moczowego są drugą najczęstszą infekcją bakteryjną u dzieci. Występuje 50 razy częściej u dziewczynek niż u chłopców

Zakażenia układu moczowego są drugą najczęstszą infekcją bakteryjną u dzieci. Występuje 50 razy częściej...

Szacuje się, że objawy zakażenia układu moczowego pojawiają się u około 8 proc. dziewczynek i 2 proc. chłopców do siódmego roku życia. Za około 80–95 proc. przypadków zachorowań u dzieci odpowiedzialna jest bakteria Escherichia coli....
telewizor

Najwięksi reklamodawcy w telewizji: farmacja na czele

Ranking TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców w pierwszej połowie 2017 roku otwierają przedstawiciele farmacji. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, za nim plasuje się Polpharma – pokazuje analiza domu mediowego...
Będą surowe normy etyczne w reklamach suplementów. Branża sama wprowadza zakazy

Będą surowe normy etyczne w reklamach suplementów. Branża sama wprowadza zakazy

Cztery branżowe organizacje zrzeszające producentów i dystrybutorów suplementów diety wypracowały Kodeks Dobrych Praktyk. Zakazuje on wykorzystywania w reklamach suplementów wizerunku lekarzy i farmaceutów oraz wprowadzania konsumentów w błąd. Do końca lutego producenci mają czas, aby zobowiązać się do przestrzegania...
1964164680_lodz_rozwoj_1.png

Łódzkie przyciąga coraz więcej inwestorów. Prężnie rozwija się outsourcing, IT, sektor farmaceutyczny i logistyka

W Łodzi działa obecnie 66 centrów usług wspólnych dla biznesu, które zapewniają ponad 16 tys. miejsc pracy. W ostatnich latach miasto wyrosło na jeden z największych ośrodków outsourcingowych. Chętnie inwestują tu również firmy z sektora IT...

Łódź przyciąga zagranicznych inwestorów. W ciągu dwóch lat ma powstać 4 tys. nowych miejsc...

W ciągu 5 lat Łódź ma szansę dołączyć do dynamicznie rozwijających się europejskich aglomeracji. Obecnie w regionie znajduje się 240 tys. firm. 3,4 tys. z nich to firmy zagraniczne, które na przestrzeni ostatnich 10 lat zainwestowały...
rp_d62aedb797_864660762-starlink-reklama-prognozy.png

Rynek reklamowy przyspieszy. Głównie dzięki wydatkom handlu i firm farmaceutycznych

Rynek reklamowy w 2015 roku może rosnąć najszybciej od 2010 roku, co wynika głównie z lepszego stanu gospodarki, sytuacji na rynku pracy i wyższych wydatków na konsumpcję. Sektorami napędzającymi rynek – podobnie jak w 2014 roku – będą...
rp_b16f3420e3_1054953421-starlink-tv.png

Rynek reklamy telewizyjnej rośnie o 5,6 proc. Reklamodawców przyciągają stacje tematyczne

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. W 2014 roku był wart 3,8 mld zł – wynika z danych domu mediowego Starlink. Tradycyjne spoty to wciąż znacząca większość rynku, ale na znaczeniu zyskują sponsoring i lokowanie produktu. Reklama niestandardowa będzie cieszyła...
rp_0bb462d54c_1690845835-IMM-reklama-OK.png

IMM: W I półroczu najwięcej na reklamę wydały koncerny farmaceutyczne. Duży budżet nie zawsze...

Firmy farmaceutyczne, branża spożywcza i sieci handlowe wydały najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych w I półroczu 2014 r. Każdy z tych sektorów przeznaczył na promocję ponad 1 mld zł. Wielki budżet kampanii reklamowej jednak nie zawsze przekładał się...
kosmetyki kremy

Sektor kosmetyczny zwiększył wydatki reklamowe do ponad 1,1 mld złotych

W pierwszych pięciu miesiącach bieżącego roku sektor kosmetyczny (higiena i pielęgnacja) zwiększył wydatki reklamowe do ponad 1,1 mld złotych , a rynek wciąż będzie rósł – tak prognozują analitycy domu mediowego Equinox Polska, należącego...
rp_33e564530b_840855046-imm-wydatki-ok.png

Najwięcej na reklamę w I kwartale wydała branża farmaceutyczna

Prawie 4 mld złotych wydali polscy marketerzy na reklamę w telewizji, radiu i prasie w I kwartale 2014 r. – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej środków na promocję przeznaczyły firmy z branży farmaceutycznej, a liderem wydatków był...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Twój e-PIT

Twój e-PIT nie dla wszystkich – przedsiębiorcy powinni uważać

Oferowana przez ministerstwo finansów usługa „Twój e-PIT” jest dla podatnika bardzo wygodna, bo deklarację rozliczeniową wypełnia za niego skarbówka. Ale z racji tego, że...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...