MLP Group inwestuje w rozwój drugiego parku logistycznego na terenie aglomeracji łódzkiej. MLP Business Park Łódź dostarczy ponad 30 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni typu City Logistics, w tym przestrzenie przeznaczone pod lekką produkcję. Inwestycja...
MLP Group rozpoczyna w trzech parkach logistycznych budowę obiektów na zasadach spekulacyjnych, których łączna powierzchnia wyniesie około 75 tys. mkw. Będą gotowe do użytkowania już pod koniec tego i na początku przyszłego roku. Wszystkie...
MLP Group w minionym roku podpisało 48 umów, dotyczących wynajęcia łącznie blisko 300 tys. m2 powierzchni magazynowej. Osiągnięty wynik jest o około 50% wyższy od poziomu z poprzedniego roku. Portfel nieruchomości, którym zarządza MLP...
Park MLP Lublin osiągnął docelową wielkość. To efekt oddania do użytkowania ostatniej gotowej hali magazynowej. Centrum logistyczne liczące łącznie około 45 tys. m2 nowoczesnej powierzchni jest w pełni skomercjalizowane i wykorzystywane obecnie przez najemców....
W pierwszej połowie br. MLP Group podpisało 22 umowy, dotyczące wynajęcia łącznie 217 tys. m2 powierzchni magazynowej w Polsce, Niemczech oraz Rumunii. Osiągnięty wynik jest ponad dwukrotnie wyższy od poziomu sprzed roku, kiedy skomercjalizowano...
Turck, globalny partner w dziedzinie rozwiązań dla automatyki przemysłowej, uruchomi pierwszy zakład produkcyjny w Polsce o powierzchni 6500 mkw. W MLP Lublin przy montażu kabli pracę znajdzie ok. 220 osób. Agencja CBRE odpowiadała za...
W pierwszej połowie br. MLP Group podpisało 11 umów, dotyczących wynajęcia łącznie 97,8 tys. mkw. powierzchni magazynowej. To taka wielkość jaka została skomercjalizowana w całym minionym roku.
W pierwszej połowie 2017 r. MLP Group podpisało...
MLP Group wzmacnia zespół odpowiedzialny za komercjalizację parków logistycznych oraz rozwój nowych projektów BTS. Agnieszka Góźdź została powołana na stanowisko Head of Leasing Department. Z kolei Piotr Krawczyk objął funkcję Manager of BTS Projects.
MLP...
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...