5 C
Warsaw
poniedziałek, Grudzień 10, 2018
Tagi Bartosz Zientek

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Bartosz Zientek

telewizor

Najwięksi reklamodawcy w telewizji: farmacja na czele

Ranking TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców w pierwszej połowie 2017 roku otwierają przedstawiciele farmacji. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, za nim plasuje się Polpharma – pokazuje analiza domu mediowego...
Codemedia największe marki w TV 2016

Ranking najbardziej aktywnych marek w telewizji w 2016 r.

Najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 roku by Lidl (GRP 70 143). Zeszłoroczny lider zestawienia marek, które przekroczyły 20 000 GRP – Orange – spadł o dwie pozycje. Wyprzedził go jego branżowy konkurent –...
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Branża finansowa zmniejsza wydatki na reklamę

Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług maleją. W pierwszych trzech kwartałach 2016 roku reklamodawcy przeznaczyli 287 milionów na promocję - o prawie jedną piątą mniej niż w analogiczny okresie w 2015 roku...

GORĄCY TEMAT

black friday (2)

Black Friday to nadal tylko zabieg marketingowy. Raport Deloitte 2018

Black Friday na dobre wpisał się w handlowy kalendarz w Polsce. Z badania „Zakupy świąteczne 2018” firmy doradczej Deloitte wynika, że już 3 na 4...
Łukasz Zboralski, redaktor naczelny portalu BRD24.plvideo

Potrzebna dyskusja na temat obowiązkowej zmiany opon w Polsce

Raport Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego na temat wpływu ogumienia na bezpieczeństwo na drodze to bogate zestawienie faktów i danych z istniejących badań. Co z niego...
Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Francja wycofuje się ze wzrostu akcyzy. Bezrobocie w Polsce wzrosło o...

Demonstracje doprowadziły do ustępstw Paryża, pytanie czy spełnione zostaną również dalsze żądania. Rekordowy deficyt handlowy USA. Bezrobocie wzrosło, ale nie ma powodów do obaw. Francja...
Joanna Skoczeń, VanityStyle, prezes zarządu

80% firm z sektora MŚP dostrzega korzyści z motywowania pracowników

78,8 proc. przedstawicieli  mikro, małych i średnich firm dostrzega korzyści płynące z motywowania kadr – wynika z badania zrealizowanego w 4. kwartale 2018 roku...

Ślad węglowy polskiego biznesu

W związku z trwającym Szczytem Klimatycznym ONZ wiele mówi się o węglu i jego wpływie na stan środowiska. Większość dyskusji dotyczy szkodliwości tego, używanego...