Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi CDRL SA

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: CDRL SA


Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.


Tomasz Przybyła, Coccodrillo

CDRL wciąż rośnie. Wzrost przychodów w II kwartale 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w II kwartale br. wygenerowała 100 mln zł przychodów w obu markach, czyli o 23 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka optymalizuje sieć sklepów...
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowuje wyniki finansowe po I kwartale 2021 roku

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale 2021 roku odnotowała zysk z działalności operacyjnej  na poziomie 0,84 mln zł względem straty 5,4 mln zł rok wcześniej. Środki z przepływów pieniężnych netto...
Coccodrillo, CDRL

CDRL podsumowuje sprzedaż w IV kwartale 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w IV kwartale br. wygenerowała 97,8 mln zł przychodów w obu markach – jest to około 17 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Rekordową popularnością...
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowuje wyniki po III kwartale 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik, osiągnęła w III kwartale 13,9 mln zł zysku operacyjnego. To wynik o 41 proc. lepszy niż rok wcześniej. Po III kwartałach zysk ze sprzedaży wzrósł o 3...
Coccodrillo, CDRL

CDRL wyniki sprzedaży za III kwartał 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w III kwartale br. wygenerowała 122,89 mln zł przychodów w obu markach, o około 7 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na bardzo wysokim poziomie...

Dobre prognozy dla rynku odzieży dla dzieci. Producentom pomoże program „Rodzina 500 plus”

Program „Rodzina 500 plus” może wspomóc rozwój rynku ubranek dla dzieci. Na razie jego wpływ jest jednak trudny do oszacowania. I bez tego impulsu segment stabilnie się rozwija. Zdaniem właściciela sieci Coccodrillo podobnie jak w przypadku...

Prawie 13 mln zł wyda właściciel sieci Coccodrillo na inwestycje w tym roku. Zamierza...

47 nowych sklepów, w tym 15 w Polsce ma zostać uruchomionych w tym roku przez spółkę CDRL, właściciela odzieżowej marki dla dzieci Coccodrillo. Tylko na polskim rynku firma dodatkowo zatrudni do 30 osób. Jest w trakcie wprowadzania nowego asortymentu. Szczególnie...
rp_721b84ea42_2117684867-cocodrillo-swieta.png

Polski handel czeka na przedświąteczny boom. Początek już w listopadzie

Z początkiem listopada zaczyna się jeden z najlepszych w roku okresów dla handlu detalicznego. Polacy zaczynają coraz intensywniejsze zakupy, które swój szczyt osiągają tuż przed świętami. Na większe obroty liczy również branża odzieżowa. – Sprzedaż przedświąteczna, czyli IV kwartał każdego roku,...
rp_43058009ba_69387890-coccodrillo-debiut-ok.png

Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów...

Rozpoczynają się zapisy inwestorów instytucjonalnych na akcje CRDL SA, producenta i dystrybutora ubranek oraz zabawek dla dzieci. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 14,90 zł. Spółka ma już ponad 340 sklepów w Europie, a dzięki kapitałowi z giełdy chce uruchomić...
rp_3f67bda348_1843031854-coccodrillo-wyniki.png

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia...

Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza...
GPW

Coccodrillo chce pozyskać do 17,4 mln zł w ofercie publicznej

W poniedziałek rozpoczną się zapisy dla inwestorów indywidualnych na akcje CDRL, właściciela marki Coccodrillo. Spółka chce pozyskać maksymalnie 17,4 mln zł na inwestycje w rozbudowę sieci sklepów. CDRL SA opublikował prospekt emisyjny, z którego wynika, że spółka zaoferuje...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Określenie grupy docelowej

Czy znasz swoją grupę docelową? Sprawdź to!

Czy zdarzyło Ci się zapewniać – np. na stronie internetowej albo w katalogu branżowym – że Twoja firma „dostosowuje ofertę do potrzeb klienta”? Świetnie,...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...