10 C
Warszawa
czwartek, 22 kwietnia, 2021

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Coccodrillo

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Coccodrillo

Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln zł, podczas gdy w 2019 roku osiągnęła zysk na poziomie 11,5 mln zł. Przychody ze sprzedaży w minionym...
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowała wyniki za 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik przygotowuje się do publikacji raportu finansowego za rok 2020. W ocenie spółki, na poziomie operacyjnym, mimo pandemii wyniki są zadawalające. Na wynik netto wpływ będą miały odpisy,...
Coccodrillo, CDRL

Coccodrillo optymalizuje sieć sprzedaży

CDRL, właściciel marki Coccodrillo optymalizuje sieć sprzedaży stacjonarnej zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Mimo pandemii, w II półroczu 2020 r. zostało otwartych 12 nowych salonów franczyzowych. Obecnie na rynku Polskim spółka...
Coccodrillo, CDRL

CDRL podsumowuje sprzedaż w IV kwartale 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w IV kwartale br. wygenerowała 97,8 mln zł przychodów w obu markach – jest to około 17 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Rekordową popularnością...
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowuje wyniki po III kwartale 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik, osiągnęła w III kwartale 13,9 mln zł zysku operacyjnego. To wynik o 41 proc. lepszy niż rok wcześniej. Po III kwartałach zysk ze sprzedaży wzrósł o 3...
Coccodrillo, CDRL

CDRL wyniki sprzedaży za III kwartał 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w III kwartale br. wygenerowała 122,89 mln zł przychodów w obu markach, o około 7 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na bardzo wysokim poziomie...
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowuje I półrocze 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik, w pierwszym półroczu br. uzyskała 180,4 mln przychodów, które były niższe o 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od początku roku spółka odnotowała stratę...
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowuje wyniki finansowe po I kwartale 2020 roku

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale 2020 roku wypracowała 91,6 mln przychodów wobec 108,0 mln zł rok wcześniej. Jednostkowo, przychody CDRL wyniosły 51,0 mln zł, a EBITDA 3,3 mln zł...
Marek Dworczak, prezes CDRL

CDRL umacnia kanał e-commerce. Spółka podsumowuje sprzedaż w II kwartale 2020 r

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w II kwartale br. wygenerowała 85,22 mln zł przychodów w obu markach, o 21 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka odnotowuje rekordowe zainteresowanie kanałem...
Marek Dworczak, prezes CDRL

CDRL podsumowuje wyniki po I kwartale 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale br. wygenerowała 72,65 mln zł przychodów w obu markach, o 15 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na znaczeniu zyskuje e-commerce – w...
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL podsumowała 2019 rok

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2019 roku wypracowała rekordowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży, które wyniosły 514,1 mln zł. Oznacza to wzrost o blisko 105 proc. z poziomu 251,3 mln zł rok wcześniej....
Marek Dworczak, prezes CDRL

Grupa CDRL po IV kwartale 2019 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwartym kwartale 2019 roku, które były najwyższe w historii. Jednostkowe przychody ze sprzedaży CDRL S.A. wyniosły 62,0 mln zł. W tym okresie białoruska sieć sklepów...
gpw

Giełdowy Indeks Produkcji w grudniu nieznacznie zyskuje na wartości

W grudniu wartość Giełdowego Indeksu Produkcji (GIP60) wzrosła o 0,42% do poziomu 792,21 pkt. Stosunkowo dobre zakończenie ciężkiego roku może dawać nadzieję, że akcje polskich producentów wydostaną się z negatywnego trendu, ale wiele będzie...
GPW (7)

Giełdowy Indeks Produkcji spadł o 9.26% Czeka nas przemysłowy Armagedon?

Październikowy odczyt Giełdowego Indeksu Produkcji na poziomie 858.36 punktów oznacza miesięczny spadek o 9.26%. Zdaniem ekspertów winy takiego stanu rzeczy należy doszukiwać się w mizernej sytuacji na GPW oraz nieciekawych nastrojach w europejskim przemyśle,...
GPW (6)

Bessa uderzyła w GPW. Giełdowy Indeks Produkcji traci 7.76%, by po 25 miesiącach znaleźć...

Giełdowy Indeks Produkcji stracił w czerwcu 7.76% osiągając wartość 927.87 punktów, czyli znacznie poniżej 1000 punktów, z którymi zaczynał na początku 2016 roku. Słaby złoty pozwolił wybronić się kilku eksporterom, jednak aż dwie trzecie...
Dzwon giełdowy GPW

Spadki na Wall Street wpłynęły na kurs akcji polskich producentów

Po doskonałej końcówce zeszłego roku, Giełdowy Indeks Produkcji zanotował niewielką korektę zamykając styczeń na poziomie 1129.63 pkt (-0.56%). Mimo, że pierwszym tygodniom tego roku towarzyszyły głównie pozytywne odczyty różnych danych, to korekta na największych...
e-commerce

SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł

Dzięki umiejętnemu ratowaniu porzucanych koszyków oraz kampaniom inspirującym do zakupów online system SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł. To kwota transakcji zrealizowanych w ciągu 12 miesięcy, od września 2015 do września...
603870896_stebakow_kondycja_sektora.png

Trudny czas dla spółek modowych. Uderza w nie słaby złoty i podatek od sprzedaży...

Droższe niż przed rokiem waluty, a także wprowadzony właśnie podatek od sprzedaży detalicznej utrudniają działalność spółkom sprzedającym odzież i obuwie. Ratunkiem jest handel internetowy, który niweluje wpływ czynszów w centrach handlowych i nie jest opodatkowany nową daniną. –...

Dobre prognozy dla rynku odzieży dla dzieci. Producentom pomoże program „Rodzina 500 plus”

Program „Rodzina 500 plus” może wspomóc rozwój rynku ubranek dla dzieci. Na razie jego wpływ jest jednak trudny do oszacowania. I bez tego impulsu segment stabilnie się rozwija. Zdaniem właściciela sieci Coccodrillo podobnie jak w przypadku...

Prawie 13 mln zł wyda właściciel sieci Coccodrillo na inwestycje w tym roku. Zamierza...

47 nowych sklepów, w tym 15 w Polsce ma zostać uruchomionych w tym roku przez spółkę CDRL, właściciela odzieżowej marki dla dzieci Coccodrillo. Tylko na polskim rynku firma dodatkowo zatrudni do 30 osób. Jest w trakcie wprowadzania nowego asortymentu. Szczególnie...
rp_0228c27e3b_1610413878-cocodrillo-rynek.png

Polacy nie oszczędzają na produktach dla dzieci. Sieć sklepów Coccodrillo chce wykorzystać dobrą koniunkturę

Sklepy z produktami dla dzieci notują coraz lepsze wyniki. W ubiegłym roku Coccodrillo miało 11,4 mln zł zysku. To wynik lepszy niemal o 275 proc. od osiągniętego w 2013 roku. Firma planuje utrzymać wynik finansowy na zbliżonym poziomie i zwiększyć...
rp_87c94332b0_1646786020-coccodrillo-plany.png

Coccodrillo jedzie po nowych klientów do Azji. W 2015 roku chce otworzyć ponad 90...

Jeszcze w pierwszej połowie roku ruszyć ma sklep internetowy sieci Coccodrillo. Spółka handlująca w Polsce i kilku innych krajach odzieżą dziecięcą zapowiada inwestycje w nowy magazyn i otwarcie ponad 90 nowych sklepów. Pod koniec tygodnia spółka będzie się starała...
rp_c1a4895d1e_158541537-stebakow-rekomendacje.png

DM BPS: konsumenci mają pieniądze, inflacja jest niska, więc spółki detaliczne mogą dać zarobić...

Spółki detaliczne mogą być beneficjentem zapowiadanego przez analityków wzrostu spożycia indywidualnego w tym roku Marcin Stebakow z DM Banku BPS za warte uwagi uznaje walory średniej wielkości firm z branży odzieżowo-obuwniczej szyjących w kraju. Ale dobrą stopą zwrotu może pochwalić...
rp_721b84ea42_2117684867-cocodrillo-swieta.png

Polski handel czeka na przedświąteczny boom. Początek już w listopadzie

Z początkiem listopada zaczyna się jeden z najlepszych w roku okresów dla handlu detalicznego. Polacy zaczynają coraz intensywniejsze zakupy, które swój szczyt osiągają tuż przed świętami. Na większe obroty liczy również branża odzieżowa. – Sprzedaż przedświąteczna, czyli IV kwartał każdego roku,...
rp_06cba2c816_2010748980-cocodrillo-sprzedaz.png

Coccodrillo zwiększa liczbę sklepów. Chce umocnić swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej

Coccodrillo planuje systematyczny rozwój sklepów stacjonarnych. Na koniec 2013 roku sieć miała w Polsce 187 sklepów, obecnie jest ich już ponad 200. Firma chce także umocnić swoją pozycję jednego z liderów branży odzieży dziecięcej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W...
rp_43058009ba_69387890-coccodrillo-debiut-ok.png

Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów...

Rozpoczynają się zapisy inwestorów instytucjonalnych na akcje CRDL SA, producenta i dystrybutora ubranek oraz zabawek dla dzieci. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 14,90 zł. Spółka ma już ponad 340 sklepów w Europie, a dzięki kapitałowi z giełdy chce uruchomić...
rp_3f67bda348_1843031854-coccodrillo-wyniki.png

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia...

Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza...
GPW

Coccodrillo chce pozyskać do 17,4 mln zł w ofercie publicznej

W poniedziałek rozpoczną się zapisy dla inwestorów indywidualnych na akcje CDRL, właściciela marki Coccodrillo. Spółka chce pozyskać maksymalnie 17,4 mln zł na inwestycje w rozbudowę sieci sklepów. CDRL SA opublikował prospekt emisyjny, z którego wynika, że spółka zaoferuje...
GPW

Siec sklepów z odzieżą dla dzieci i właściciel marki Coccodrillo chce zadebiutować na GPW

Kolejna spółka wybiera się na parkiet główny warszawskiej giełdy. Tym razem o zamiarze debiutu jeszcze w tym roku poinformował sprzedawca ubranek dla dzieci Coccodrillo. CDRL S.A., właściciel marki Coccodrillo, zamierza wprowadzić swoje akcje na rynek główny Giełdy Papierów...

GORĄCY TEMAT

PLN pieniądz 50

EY: choć efektami pandemii niepokoimy się nieco mniej, wciąż trzymamy wydatki...

Jak wynika z trzeciej już lokalnej edycji badania EY Future Consumer Index, Polacy nieco mniej niż jeszcze pół roku temu niepokoją się skutkami pandemii....
Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Kolejne dobre dane

Po wczorajszych danych o produkcji przemysłowej dzisiaj zobaczyliśmy lepszy od oczekiwań odczyt sprzedaży detalicznej. Rynki przyjmują go jednak spokojnie, bo czekają na decyzję EBC. Sprzedaż...
podatki urząd skarbowy

Ulga IP BOX – fiskus mnoży problemy. Programiści mają coraz bardziej...

Aż 39 dodatkowych pytań zadali urzędnicy Krajowej Informacji Skarbowej programiście, który starał się o udzielenie indywidualnej interpretacji podatkowej. Chodziło o ulgę IP BOX, która...
koronawirus

Zagrożenia i szanse dla rynku pracy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Największym wyzwaniem dla pracodawców obecnych w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech jest obecnie luka kompetencyjna oraz zachowanie elastyczności umożliwiającej szybkie dopasowanie się do...

W poszukiwaniu wsparcia, czyli dwa podejścia do ścieżki rozwoju

Co trzeci pracownik czuje się niedoceniany w pracy. Ciekawy zakres obowiązków to drugi z czynników (poza finansami) brany pod uwagę podczas poszukiwania pracy. Zdaniem...