Pod wpływem nowych technologii oraz ciągle zmieniających się oczekiwań konsumentów, w handlu detalicznym i e-commerce nastąpiła swoista zmiana paradygmatu. Konsumenci domagają się już nie tylko natychmiastowej wysyłki towarów, ale również wysokiej jakości dostawy uzupełnionej...
Zachowania zakupowe klientów zmieniły się znacząco w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie firmy DS Smith, 68% Polaków twierdzi, że w czasie pandemii robiło więcej zakupów w internecie, a...
Już jutro, w sobotę, 20 kwietnia prawdopodobnie około godziny 6:00 czasu polskiego będzie miał miejsce czwarty w historii halving Bitcoina. To ważne dla rynku...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...