Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Diana Polska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Diana Polska

myled

Przyszłość reklamy DOOH – trendy i prognozy na rok 2020

Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Cyfrowa reklama zewnętrzna rozwija się według prognoz i powinna utrzymać w nadchodzących latach tendencję wzrostową. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii...
myled

Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOH

Dzięki reklamom w social media, które są jednym z najchętniej wybieranych kanałów promocji, może się wydawać, że era billboardów dobiegła końca. Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim...
miasto ludzie

Najważniejsze czynniki wpływające na popularność cyfrowej reklamy zewnętrznej

Jak pokazują najnowsze badania, wydatki przeznaczone na reklamę zewnętrzną stale rosną i trend ten nadal będzie się utrzymywał. Według danych opublikowanych przez Magna i Zenith, w samych Stanach Zjednoczonych, między 2018 a 2021 przewiduje...
myled

Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje...
Diana Polska

Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym?

W 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły aż 687 mld dolarów, co stanowi największy roczny wzrost od zakończenia wielkiej recesji w 2010 roku. Przewiduje się, że sprzedaż detaliczna w analogicznym okresie w tym...
Gwiezdne Wojny – Ostatni Jedi

Trendy w reklamie Digital OOH w 2018 roku

Rok 2017 był dla branży DOOH bardzo owocny. Dzięki dynamicznemu rozwojowi najnowszych technologii w sektorze reklamy digital out-of-home reklamodawcy zyskali większy dostęp do kreatywnych możliwości, przez co medium to stało się jeszcze atrakcyjniejsze w...

GORĄCY TEMAT

Ostatni taki Black Friday? Idą zmiany w prawie

Black Friday to ulubiony dzień w roku miłośników promocji. Nieoficjalne święto zakupów przypada na koniec listopada i charakteryzuje się wzmożoną liczbą okazji cenowych w...

Dwucyfrowa inflacja – kiedy możemy się jej spodziewać?

W październiku inflacja w Polsce wyniosła blisko 7 procent i była największa od ponad 20 lat. Inflacja w dużej mierze jest napędzana drastycznym, wielowątkowym wzrostem...

Raje podatkowe – optymalizacja podatkowa a uchylanie się od opodatkowania

Jednym z głównych celów przedsiębiorców jest optymalizacja podatkowa, czyli podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia zobowiązań podatkowych. Wobec wysokich i często niekorzystnych obciążeń podatkowych w...

7 trendów marketingowych na 2022 rok

W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi...

Zmniejsza się liczba niewypłacalnych przedsiębiorstw

W pierwszych 9 miesiącach br. w Polsce liczba niewypłacalności przedsiębiorstw wzrastała w bardzo szybkim tempie. Wzrost osiągnął poziom 131%. Należy pamiętać o tzw. ustawie...