22 C
Warszawa, Polska
wtorek, Lipiec 17, 2018
Tagi Krzysztof Łuczak

Informacje o: Krzysztof Łuczak

galeria sklepy

Millenialsi oblegają galerie handlowe w godzinach rannych i popołudniowych. Wieczorne zakupy ich nie interesują

51% młodych konsumentów odwiedza galerie lub centra handlowe w dni powszednie od 13.00 do 17.00, a 32% od 9.00 do 12.00. Wieczorną porę, tj. od 18.00 do 22.00, wybiera tylko 17%. W weekendy też...
Krzysztof Łuczak, Prezes Zarządu firmy technologicznej Proxi.cloud. Fot. serwis agencyjny MondayNews™ video

Pracownik już nie oszuka swojego szefa. Beacony znajdą go wszędzie, nawet… w toalecie

Zdaniem ekspertów, w ciągu 3-5 najbliższych lat beacony mogą stać się powszechnym narzędziem nadzoru w polskich firmach. Znajdą zastosowanie w biurowcach, sklepach i fabrykach. Pozwolą bez trudu zlokalizować konkretnego pracownika w danym obiekcie. Będą...
Beniamin Krasicki, wiceprezes Polskiej Izby Ochronyvideo

Brak rąk do pracy i rosnące wydatki zmuszają branżę ochroniarską do inwestycji w nowoczesne...

Zdaniem Beniamina Krasickiego z Polskiej Izby Ochrony, firmy ochroniarskie muszą coraz częściej korzystać z nowoczesnych narzędzi, aby utrzymać się na rynku. Technologia pomaga im znacznie obniżać koszty prowadzenia działalności, które wzrosły w ostatnich latach,...
stadion piłka nożna

Beacony wchodzą na polskie stadiony. Marketingowcy liczą na zwiększone przychody

Dzięki infrastrukturze IoT, drużyny w USA i w Europie oraz ich sponsorzy dynamicznie pomnażają swoje zyski. Komunikaty, wysyłane w trakcie meczu na aplikacje klubowe, znacznie zwiększają wpływy z reklam oraz sprzedaży gadżetów. W Polsce,...
sklep

Oszczędności i braki kadrowe zmuszą sklepy stacjonarne do wprowadzenia elektronicznych etykiet cenowych

Podczas gdy tradycyjny handel mierzy się z trendem dynamicznie rozwijającej się sprzedaży internetowej, eksperci zalecają płynne łączenie rozwiązań offline z online. Cyfrowe wsparcie podnosi jakość usług, obniża koszty i generuje zyski. Dlatego, sklepy stacjonarne...
telefon samsung

Smartfon coraz ważniejszy dla handlu. Mobile przerósł Internet

Nadal aż 90% zakupów odbywa się offline. Dlatego, gracze e-commerce coraz mocniej walczą o obecność w sklepach stacjonarnych, w czasie dokonywanych przez klientów transakcji, za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zdaniem ekspertów, właściwe wykorzystanie m-commerce zapewni...
galeria sklepy

Bluetooth 5.0 wywoła rewolucję. Nastąpi przełom w handlu detalicznym i usługach bezpośrednich

Wkrótce obiekty handlowe i lokale usługowe będą mogły wysyłać oferty do klientów oddalonych nawet do 400 metrów. Ale od dystansu ważniejsza okaże się możliwość przesyłania większej ilości danych, np. zdjęć. Co więcej, komunikaty reklamowe...
E-święta, czyli z telefonem na zakupyE-święta, czyli z telefonem na zakupy

Konsumentom, w mobilnych smart zakupach, chodzi już nie tylko o oszczędzanie czasu i pieniędzy

Klienci, dokonujący zakupów przy użyciu smartfonów, wymagają szybkiej i komfortowej obsługi. W zamian za udostępnianie swoich danych w aplikacjach mobilnych, chcą płacić mniej, niż pozostali konsumenci. Od sieci handlowych oczekują również dodatkowych gratyfikacji za...
KOMPUTER sklep internetowy e-commerce

Marketing zapomniał o smart shopperach. Ci zaś domagają się lepiej zorganizowanej komunikacji

Jak wynika z raportu, sporządzonego przez specjalistów z aplikacji mobilnej Qpony, smart shopperzy stanowią aż 89 procent polskich konsumentów. Jednak wciąż są źle definiowani. W związku z tym, marketerzy popełniają szereg błędów. Przede wszystkim...

GORĄCY TEMAT

dr Dorota Wiśniewska-Juszczak, psycholog, ekspert kierunku zarządzanie i przywództwo, kierownik studiów podyplomowych Creative Leaedership

Władza kontra przywództwo: jak powstają liderzy

Dwight Eisenhower twierdził, że miarą dobrego przywództwa jest przekonanie ludzi do robienia tego, czego chce lider. Jednak nie dlatego, że zostają do tego zmuszeni,...
Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIGvideo

Czy split payment zagrozi płynności finansowej małych przedsiębiorstw?

Podzielona płatność wywołała duży niepokój wśród przedsiębiorców. Im mniejsze firmy, tym więcej obaw. Co jest tego przyczyną? Przy płatnościach wykonywanych masowo między przedsiębiorcami można w tym...
Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIGvideo

Czy split payment zagrozi płynności finansowej małych przedsiębiorstw?

Podzielona płatność wywołała duży niepokój wśród przedsiębiorców. Im mniejsze firmy, tym więcej obaw. Co jest tego przyczyną? Przy płatnościach wykonywanych masowo między przedsiębiorcami można w tym...
Radosław Kuczyński Prezes Zarządu EFL

Nastroje w MŚP najgorsze od ponad 3 lat

Barometr EFL, wskaźnik monitorujący nastroje w mikro, małych i średnich firmach, spadł w III kwartale br. do najniższego poziomu od początku 2015 roku (od...

Wielka 5 patologii biznesowych

Najnowsze badania Instytutu Gallupa mówią, że 15% ludzi na świecie jest usatysfakcjonowanych ze swojej pracy. Dla Polski wskaźnik ten wynosi 17,6%, co i tak...