26 C
Warsaw
poniedziałek, Maj 20, 2019
Tagi Maria Zielińska

Tag: Maria Zielińska

Maria Zielińska, starszy doradca ds. rynku hotelowego, Cushman & Wakefield, Polska

Średnie ceny za pokój hotelowy w regionie CEE zbliżają się do historycznych maksimów

Hotele w Pradze, która jest piątym najchętniej odwiedzanym miastem w Europie, funkcjonują na niemal pełnych obrotach i odnotowują jedne z najwyższych wskaźników obłożenia. Podobnie przedstawia się sytuacja w innych krajach Europy Środkowej. Drugim największym...
Maria Zielińska, starszy doradca ds. rynku hotelowego firmy Cushman & Wakefield w Polsce

Rośnie wolumen transakcji inwestycyjnych w sektorze hotelowym w Europie Środkowo-Wschodniej

W pierwszej połowie 2017 roku na najważniejszych rynkach hotelowych EŚW* odnotowano 34 transakcje na ponad 700 mln euro. Dla porównania w analogicznym okresie ubiegłego roku sfinalizowano 20 transakcji na nieznacznie powyżej 630 mln euro....

GORĄCY TEMAT

donald trump

Wojny handlowe – pies, który nie zaszczekał

W opowiadaniu o Sherlocku Holmesie pt. „Srebrny płomień”, pewnej nocy ze stajni znika utytułowany koń wyścigowy, a jego trener zostaje zamordowany. Prowadzący śledztwo Sherlock...
faktura online

Centralny Rejestr Faktur – nowe narzędzie kontroli przedsiębiorców

Polski aparat skarbowy niedługo dostanie nowe narzędzie do walki z nadużyciami podatkowymi. Będzie nim Centralny Rejestr Faktur, który ma zostać utworzony już 1 lipca....
podatki

Podatek katastralny w Polsce: co musimy wiedzieć?

Podatek katastralny wzbudza w Polsce mnóstwo emocji wśród osób posiadających nieruchomości. W wielu krajach Unii Europejskiej został on już wprowadzony i funkcjonuje od wielu...
Jakie normy prawne powinien spełnić każdy właściciel restauracji?

Świetna kondycja polskiego rynku gastronomicznego

Według raportu GfK „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018” odsetek Polaków odwiedzających punkty gastronomiczne wzrósł w roku 2018 w porównaniu z rokiem poprzednim o ponad...

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To...

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań...