13 C
Warszawa, Polska
środa, Kwiecień 25, 2018
Tagi Most Valuable Global Brands

Informacje o: Most Valuable Global Brands

Toyota Auris HYBRID 2015

Toyota umocniła swoją pozycję najbardziej wartościowej marki w globalnej motoryzacji

Marka Toyota ma od lat najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym, co potwierdza najnowsze badanie Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2016. Według raportu wartość japońskiej marki wzrosła aż o...
Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld dolarów (26,5 mld Euro). Lexus awansował w rankingu na 10. pozycję, w porównaniu do 11. miejsca w ubiegłym roku. Zdecydowały o tym systematyczne podnoszenie jakości produktów i szeroka gama odnowionych modeli. Wartość Lexusa wyceniono na 4,3 mld dolarów (3,9 mld Euro). Ranking BrandZ™ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota okazała się liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. O dominującej pozycji marki decyduje innowacyjność firmy, wynikająca z szeroko zakrojonych badań nad nowymi technologiami, odważna polityka, najwyższa jakość i trwałość jej produktów oraz ogromny wkład we wdrażanie wizji zrównoważonej, świadomej mobilności. W 2014 roku firma wprowadziła na rynek pierwszy seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe – model Mirai. Nowatorski sedan jest już dostępny w Japonii. Na rynku europejskim i amerykańskim pojawi się w drugiej połowie tego roku. Toyota okazała się pionierem nowej technologii już po raz drugi. W 1997 roku firma wprowadziła na rynek Toyotę Prius, pierwszy seryjny samochód hybrydowy. Od tamtej pory Toyota sprzedała na całym świecie ponad 7 milionów hybryd. Europejscy kierowcy mogą wybierać spośród 15 modeli Toyoty i Lexusa. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5% do poziomu 10,2 milionów samochodów, co także pozytywnie wpłynęło na wartość marki w tegorocznym zestawieniu. BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.

BrandZ potwierdza najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej

Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld...

GORĄCY TEMAT

Marcin Roszkowski, prezes zarządu Instytutu Jagiellońskiegovideo

Rewolucja w polskiej energetyce – zmiany w regulacjach unijnych i rządowych

Polska energetyka przeżywa rewolucję i modernizację. W dużej mierze wynika to z regulacji unijnych – tzw. pakietu zimowego i regulacji BAT, dotyczących technologii oraz ich...
Andrzej Lazarowicz, ekspert wFirma.pl

Sprzedaż przedsiębiorstwa – jakie wywołuje skutki na gruncie podatku o VAT?

Jedną z form likwidacji przedsiębiorstwa jest jego sprzedaż. W większości przypadków właściciele dokonują sprzedaży swojej firmy w całości, lecz istnieją sytuacje, w których sprzedawana...
PWC

Wynagrodzenie netto w Polsce ciągle mało konkurencyjne na tle innych krajów...

Wynagrodzenie netto, czyli kwota, jaką otrzymuje pracownik po odjęciu wszystkich obowiązkowych podatków i składek, w Polsce wynosi 71% pełnej pensji w przypadku przeciętnie zarabiającego...
Grzegorz Szymański, Prezes Zarządu PZWLP, Prezes Arval Polska

Rynek wynajmu długoterminowego aut i Rent a Car po I kw....

W pierwszym kwartale 2018 roku popularność wynajmu długoterminowego samochodów wśród firm i przedsiębiorców w Polsce nadal rosła. Jak wynika z danych Polskiego Związku Wynajmu...

Horyzont 2020: Polskie firmy mogą pozyskać prawie 40 mld euro na...

Warszawa, 23.04.2018 (ISBnews) - Polskie firmy pozyskały dotychczas ponad 291,8 mln euro środków na innowacje i programy badawczo-rozwojowe w ramach Programu Ramowego Horyzont 2020. Dostępna...

ŚLEDŹ NAS NA:

3,763FaniLubię
152ObserwującyObserwuj
1,069ObserwującyObserwuj
4,421SubskrybującySubskrybuj