3.5 C
Warsaw
poniedziałek, Grudzień 10, 2018
Tagi Paweł Sanowski

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Paweł Sanowski

rp_0bb462d54c_1690845835-IMM-reklama-OK.png

IMM: W I półroczu najwięcej na reklamę wydały koncerny farmaceutyczne. Duży budżet nie zawsze...

Firmy farmaceutyczne, branża spożywcza i sieci handlowe wydały najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych w I półroczu 2014 r. Każdy z tych sektorów przeznaczył na promocję ponad 1 mld zł. Wielki budżet kampanii reklamowej jednak nie zawsze przekładał się...
rp_96c22de269_146856547-imm-socialmedia-popr.png

IMM: Media tradycyjne coraz częściej czerpią informacje z mediów społecznościowych: Twittera, Facebooka i YouTube’a

Media tradycyjne, jak prasa, radio i telewizja, coraz częściej szukają tematów w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Twitterze i Facebooku, a także w serwisie YouTube. W ciągu dwóch lat cytowanie wszystkich kanałów społecznościowych wzrosło trzykrotnie, z 400 do 1200 miesięcznie....
rp_d80570bad1_565088682-imm-opinie-ok.png

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórczymi mediami dekady

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to najczęściej cytowane, a zarazem najbardziej opiniotwórcze media ostatniej dekady – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W rankingu rozgłośni radiowych zwyciężyła stacja RMF FM (szóste miejsce w ogólnym rankingu mediów), a wśród telewizji – TVN24...
rp_33e564530b_840855046-imm-wydatki-ok.png

Najwięcej na reklamę w I kwartale wydała branża farmaceutyczna

Prawie 4 mld złotych wydali polscy marketerzy na reklamę w telewizji, radiu i prasie w I kwartale 2014 r. – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej środków na promocję przeznaczyły firmy z branży farmaceutycznej, a liderem wydatków był...

GORĄCY TEMAT

black friday (2)

Black Friday to nadal tylko zabieg marketingowy. Raport Deloitte 2018

Black Friday na dobre wpisał się w handlowy kalendarz w Polsce. Z badania „Zakupy świąteczne 2018” firmy doradczej Deloitte wynika, że już 3 na 4...
sąd prawo

Wpływ upadłości firmy na majątek dłużnika

Ogłoszenie upadłości firmy rodzi określone konsekwencje dla majątku dłużnika. Z dniem wydania postanowienia przez sąd aktywa przedsiębiorcy wchodzą do tzw. masy upadłościowej, która ma...
kontrola podatkowa

Raport: 65 proc. firm w Polsce traci przy rozliczaniu podatku od...

Podatek od nieruchomości jest istotnym kosztem przedsiębiorstw, ale jego prawidłowe rozliczenie wciąż pozostaje dużym wyzwaniem. 65 proc. firm w Polsce odprowadza za niski lub...
Sławomir Grzelczak, prezes BIG InfoMonitor

Koniec roku z rekordem w opóźnieniach płatności

Odsetek firm, których kontrahenci opóźniają płatności powyżej 60 dni osiągnął w IV kwartale niemal 54 proc. To rekordowy poziom ostatnich dwóch lat, wynika z...

CFO odegrają kluczową rolę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw

Ponad trzy czwarte (76%) dyrektorów finansowych dużych, globalnych firm zauważa, że ich rola i zakres zadań ulegają w ostatnich latach dużym przeobrażeniom. Coraz częściej,...