12 C
Warsaw
czwartek, Wrzesień 27, 2018
Tagi Paweł Treściński

Informacje o: Paweł Treściński

Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser

Maksymalizacja przychodów w okresie świątecznym

Wielkanoc to nie tylko okres specjalnych rabatów, ale także wzmożony czas dla reklamodawców. Bez wątpienia, sezon świąteczny przynosi najwyższe wartości CPM w ciągu roku. Ważne jest, aby każdy wydawca miał opracowaną strategię wykorzystania świąt...
Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser

Przewodnik wydawcy po reklamie wideo

Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji...
Paweł Treściński

Paweł Treściński dyrektorem sprzedaży w YieldRiser

Paweł Treściński został dyrektorem sprzedaży YieldRiser - nowej spółki w portfolio funduszu KnowledgeHub, która zajmuje się  zarządzaniem i optymalizacją sprzedaży automatycznej. Do jego zakresu obowiązków będzie należało: zarządzanie operacyjne projektem, obsługa i pozyskiwanie Wydawców...

GORĄCY TEMAT

Magdalena Skłodowska z WysokieNapiecie.plvideo

Klienci spółki Energia dla Firm w trudnej sytuacji. Płacą 3 razy...

Przez niemal cztery lata właściciel hotelu w popularnej miejscowości turystycznej był zadowolony z dostawcy prądu. Do czasu, gdy ten 7 września poinformował o zaprzestaniu...
policja 21

Od 1 października bez dowodu rejestracyjnego oraz potwierdzenia polisy OC

1 października wchodzi w życie nowelizacja prawa o ruchu drogowym, która znosi obowiązek posiadania podczas kontroli drogowej dowodu rejestracyjnego oraz potwierdzenia polisy OC. To...
PLN pieniądz

MPiT chce walczyć z zatorami płatniczymi

Do konsultacji społecznych trafił projekt ustawy, która ma ograniczyć zatory płatnicze – czyli prawdziwą zmorę polskich przedsiębiorców. Ulga na tzw. złe długi w CIT...
raporty praca biuro

Klienci oczekują spersonalizowanych ofert, ale boją się o swoje dane –...

Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, rozumienia i wyprzedzania ich potrzeb,...

Bohdan Wyżnikiewicz: w 2019 r. polskie firmy nie zwiększą inwestycji. Będą...

Wzrost inwestycji przedsiębiorstw będzie nadal niski, tak założono w budżecie na przyszły rok. Jednak nawet takie założenia mogą się okazać zbyt optymistyczne, bo na...