Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Paweł Treściński

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Paweł Treściński

wdrożenie sieci neuronowych do tłumaczenia maszynowego

Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy

Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na...
przyszłość nieruchomości technologia

Rynek reklamy w modelu programmatic czekają zmiany

W ubiegłym roku wdrożenie RODO rozpoczęło rewolucję na rynku reklamy internetowej. Dotyczy to także modelu programmatic, którego wciąż czeka szereg zmian. Co jeszcze wpłynie na jego kształt? Wprowadzenie unijnej dyrektywy o ochronie danych osobowych spowodowało...
Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser

Paweł Treściński: 5 trendów programmatic o których będzie głośno w 2019 roku

Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Wszystko wskazuje na to, że ten model, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny, nie zniknie z reklamowego ekosystemu w ciągu...
Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser

Paweł Treściński o przyszłości modelu programmatic

Do końca przyszłego roku, Google zamierza przeznaczyć 60% wydatków z reklamy cyfrowej na programmatic. Według firmy badawczej Forrester, w ciągu kilku najbliższych lat wydatki na ten model zakupu powierzchni będą stanowiły większość budżetów marketingowych...
Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser

Maksymalizacja przychodów w okresie świątecznym

Wielkanoc to nie tylko okres specjalnych rabatów, ale także wzmożony czas dla reklamodawców. Bez wątpienia, sezon świąteczny przynosi najwyższe wartości CPM w ciągu roku. Ważne jest, aby każdy wydawca miał opracowaną strategię wykorzystania świąt...
Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser

Przewodnik wydawcy po reklamie wideo

Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji...
Paweł Treściński

Paweł Treściński dyrektorem sprzedaży w YieldRiser

Paweł Treściński został dyrektorem sprzedaży YieldRiser - nowej spółki w portfolio funduszu KnowledgeHub, która zajmuje się  zarządzaniem i optymalizacją sprzedaży automatycznej. Do jego zakresu obowiązków będzie należało: zarządzanie operacyjne projektem, obsługa i pozyskiwanie Wydawców...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Maciej Przygórzewski, główny analityk walutowy Currency One, operatora serwisów InternetowyKantor.pl i Walutomat

Dolar w odwrocie?

Słabsze dane z USA powodują, że kapitał wraca na naszą stronę oceanu. Pomimo tego jednak złoty wcale nie zyskuje, a wręcz traci. Widać, że...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...