Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Piotr Bieńko

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Piotr Bieńko

Robert Strzelecki, prezes zarządu Grupy TenderHut

TenderHut zamyka rok z przychodem 61 mln zł

Notowana na NewConnect, Grupa Kapitałowa TenderHut uzyskała w ubiegłym roku skonsolidowane przychody na poziomie 61 mln zł, co stanowi wzrost o 30% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. EBITDA za poprzedni rok wyniosła...
124955240_bienko_prognozy.png

Branża modowa wyda przed świętami rekordową kwotę na reklamę. Najwcześniej rusza promocja w internecie

W ostatnich trzech miesiącach roku branża modowa wydaje zwykle na promocję ponad połowę rocznych budżetów reklamowych – wynika z obserwacji domu mediowego Codemedia. W tym roku sektor może ponownie pobić rekord. Przed zbliżającymi się świętami...
1008348246_bienko_moda_podsumowanie.png

Rosną wydatki reklamowe branży modowej. 70 proc. budżetów trafia do magazynów kobiecych i dla...

Sektor modowy wydał na reklamę w pierwszym półroczu 112 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Codemedia. Prym w wydatkach wiodły marki odzieżowe, a także producenci i dystrybutorzy zegarków oraz biżuterii. Największy kawałek...

Rosną wydatki koncernów farmaceutycznych na reklamę. Promowane były głównie leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe

270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane były leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe. Największe środki trafiły do telewizji i radia....
farmacja

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% wyższa w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku - wynika z analiz największego...

Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę leków

Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld zł. Będzie to 6,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku. Wraz ze wzrostem sprzedaży leków...
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku wydatki sektora finansów na reklamę wyniosły ponad 104 miliony złotych. To o ponad 50 milionów mniej niż w ostatnim kwartle 2014 roku i o prawie 11 w stosunku do...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

wielkanoc

17 proc. konsumentów przyznaje, że podczas świąt wielkanocnych w ich domach...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupach spożywczych, np. nabywając tańsze produkty lub korzystając z promocji. 17,2% rodaków...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
leasing

Polska jest 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w...

Polska jest dziś 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w Unii Europejskiej – wynika z raportu Związku Polskiego Leasingu przygotowanego wraz...