1 C
Warsaw
piątek, Styczeń 18, 2019
Tagi Prezes Zarządu eCard

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Prezes Zarządu eCard

analizy raporty

Fundusz MCI sfinalizował transakcję sprzedaży Dotpay/eCard

Wszystkie wymagane organy regulacyjne zatwierdziły nabycie przez Nets spółki Dotpay/eCard od Funduszu MCI.EuroVentures. Wejście Nets na polski rynek, szósty pod względem wielkości kraj w UE o wysokim wzroście płatności cyfrowych, wzmacnia obecność Grupy...
Cezary Smorszczewski

Integracja Dotpay i eCard – powstaje przyszły lider usług płatniczych w Polsce

Dotpay i eCard, agenci rozliczeniowi specjalizujący się w płatnościach elektronicznych online, łączą siły. Podmiot powstający w wyniku integracji obu spółek ma ambicję zająć pozycję lidera w zakresie usług płatniczych dla sektora eCommerce w Polsce....

GORĄCY TEMAT

Tomasz Starus, członek zarządu Euler Hermes

Polska gospodarka z kolejnym rekordowym rokiem niewypłacalności

Dlaczego rośnie liczba niewypłacalności? Trzeci rok z rzędu, bijąc rekordy ich liczby w skali miesiąca czy kwartału, gdy jednocześnie wzrost PKB osiągał w...
dokument

W oczekiwaniu na nowy Kodeks Pracy. Nowe przepisy w 2019 roku

Wciąż obowiązujący Kodeks Pracy opiera się na ustawie z 1974 roku, a więc z okresu, kiedy w Polsce nie tylko panował inny ustrój, ale...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Aby uzyskać zwolnienie z podatku, pracodawca musi sprawdzać, co jedzą pracownicy

Zgodnie z wydaną 22 listopada 2018 r. przez Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej interpretacją indywidualną wartość kuponów żywieniowych dla pracowników stanowi dla nich przychód. Pracodawca,...
Tomasz Starus, członek zarządu Euler Hermes

Polska gospodarka z kolejnym rekordowym rokiem niewypłacalności

Dlaczego rośnie liczba niewypłacalności? Trzeci rok z rzędu, bijąc rekordy ich liczby w skali miesiąca czy kwartału, gdy jednocześnie wzrost PKB osiągał w...

Badanie Cisco: Wzrost popularności automatyzacji i analityki wpłyną na zmiany w...

88 proc. respondentów badania Cisco wskazało inwestycje w operacje IT jako klucz do poprawy doświadczeń klienta oraz działań prewencyjnych pozwalających uniknąć problemów z infrastrukturą...