16.4 C
Warszawa
środa, 24 czerwca, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Prezes zarządu Wirtualnej Polski

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: prezes zarządu Wirtualnej Polski

Jacek Świderski

Wirtualna Polska po II kwartałach 2016 r.

0
37-procentowy wzrost zysku EBITDA, 34-procentowy wzrost przychodów gotówkowych ze sprzedaży usług, uruchomienie zaawansowanej technologicznie platformy obsługującej serwisy tematyczne, rozwój aplikacji mobilnych oraz intensywne prace nad finalizacją projektu uruchomienia telewizji Wirtualnej Polski. Grupa WP podsumowała...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Wirtualna Polska Holding kupuje Grupę NextWeb Media

0
Wirtualna Polska Holding sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów w Grupie NextWeb Media, wydawcy serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz twórcy platformy blogów Blomedia.pl. Tym samym pozyskała zarówno zespół specjalistów oraz unikatowy know-how, jak i znacząco rozwinęła...
wideo laptop telefon

Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych napędzają przychody portali internetowych

0
Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych rosną najszybciej na rynku reklamy internetowej. Jednak wciąż większość przychodów portali generują reklamy graficzne oraz tradycyjny marketing. Portale korzystają na spadkach wpływów z reklam w telewizji i liczą na jeszcze lepsze wyniki w tym...
rp_8de839609c_1039645523-wp-pl-reklama.png

Rynek reklamy wideo w internecie rośnie bardzo szybko. Portale zabierają reklamodawców telewizji

0
Rynek reklam emitowanych przed materiałami wideo w internecie rośnie o 40-50 proc. rocznie. Portale internetowe rozszerzają ofertę wideo na żądanie, a to oznacza problemy dla telewizji, która traci reklamodawców. Dzięki reklamom portale mogą oferować treści za darmo....
rp_dc1dd8aa45_1671493171-wp-pl-rozwoj1.png

Wirtualna Polska przygotowuje się do procesu przejęcia. Skupia się na rozwoju oferty wideo

0
Polski jako kluczowe pola rozwoju portalu wymienia ofertę wideo oraz dotychczasowe główne obszary zainteresowania, czyli działy wiadomości, sport, finanse, styl życia i rozrywka. Decyzja o sprzedaży Wirtualnej Polski wybranemu nabywcy ma zapaść do końca roku.  – Musimy rozszerzyć naszą ofertę wideo i pracujemy...

GORĄCY TEMAT

Łukasz Blichewicz – Senior Partner w ASSAY

Raport gospodarczy dot. COVID-19 – Łukasz Blichewicz, ASSAY

0
W historii epidemie zdarzały się często i zawsze miały znaczący, negatywny wpływ na gospodarkę. Obecny kryzys ekonomiczny jest jednak z kilku powodów wydarzeniem bezprecedensowym. Oparte...
Marcin Roszkowski, prezes Instytutu Jagiellońskiego

Koniec globalizacji? Nową rzeczywistość gospodarczą będą tworzyć egoizmy narodowe

0
Zaczynamy przyzwyczajać się do nowej normalności gospodarczej, ukształtowanej przez kryzys. Epidemia koronawirusa obnażyła słabe strony globalizacji. Gdy większość leków i substancji aktywnych, a także środków ochrony...
Łukasz Czucharski, ekspert Pracodawców RP

Pomoc antykryzysową dla firm trzeba zwolnić z podatku – apel Pracodawców...

0
Jedne instrumenty pomocowe są objęte podatkiem, inne nie, a nie ma żadnego powodu, by stosować wobec nich różne standardy – wynika z analizy Pracodawców...
Dr Sławomir Dudek - główny ekonomista Pracodawców RP

Czego brakuje w Sprawozdaniu z wykonania ustawy budżetowej za 2019 r.

0
Czas obala mity. Tak właśnie stało się z mitami na temat stanu finansów publicznych. Najpierw runął ten o rzekomo „zrównoważonym budżecie" w 2020. Teraz...

Ponad 90 proc. polskich firm wykorzystało nowoczesne technologie w trakcie pandemii

0
Pandemia koronawirusa zmusiła 70 proc. polskich firm do zwrócenia się w kierunku nowoczesnych form komunikacji z klientami, a 10 proc. dużych firm wdrożyło systemy...