21 C
Warszawa, Polska
piątek, Lipiec 13, 2018
Tagi Radosław Kudła

Informacje o: Radosław Kudła

Uczestnicy Kongresu Regulacji Prawnych

KPF: Liderzy opinii, praktycy i eksperci w radzie programowej Kongresu Zarządzania Wierzytelnościami

Przedstawiciele banków, firm windykacyjnych, operatorów telekomunikacyjnych oraz samorządów finansowych weszli w skład Rady Programowej Kongresu Zarządzania Wierzytelnościami, który zorganizuje Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych. To największy branżowy projekt konferencyjny, gromadzący co roku nie tylko ekspertów i...

GORĄCY TEMAT

dr Dorota Wiśniewska-Juszczak, psycholog, ekspert kierunku zarządzanie i przywództwo, kierownik studiów podyplomowych Creative Leaedership

Władza kontra przywództwo: jak powstają liderzy

Dwight Eisenhower twierdził, że miarą dobrego przywództwa jest przekonanie ludzi do robienia tego, czego chce lider. Jednak nie dlatego, że zostają do tego zmuszeni,...
Komisja Europejska ponownie odrzuca skargę Fakro przeciw VELUX. Spór między firmami jednak wciąż trwa

Komisja Europejska ponownie odrzuca skargę Fakro przeciw VELUX. Spór między firmami...

Komisja Europejska po raz drugi odrzuciła zarzuty Fakro przeciw VELUX. 11 lipca decyzja została opublikowana na stronie KE. Urzędnicy nie znaleźli potwierdzenia zarzutów, że VELUX...
Mariusz Korzeb wiceprzewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich – FPPvideo

Czy split payment może być stosowany w branży ubezpieczeniowej?

Od 1 lipca przedsiębiorcy otrzymujący fakturę będą mogli regulować zobowiązanie z tego tytułu z wykorzystaniem podzielonej płatności, tzw. split payment. Polega on na dystrybuowaniu kwoty podatku...
sms telefon

Raport UKE: W 2017 roku Polacy wysłali prawie 50 miliardów SMS-ów

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował coroczny „Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2017 roku” z którego wynika, że na koniec minionego roku aktywnych...

Rozwój zwinnej organizacji z perspektywy HR

Elastyczność przedsiębiorstwa i jego otwartość na nowoczesne rozwiązania to gwarancja pozytywnego zakorzenienia się w świadomości klientów, pracowników oraz otoczenia biznesowego. Dzięki szybkiemu reagowaniu na...