Marki własne na przestrzeni ostatnich lat mocno zyskują na znaczeniu – stanowią już ponad 20 proc. sprzedaży koszyka FMCG, a co najmniej raz w roku po tego typu produkty sięga już 13,5 mln polskich...
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG mierzony wartością zakupów gospodarstw domowych wart jest już 34 mld zł. Potencjał do dalszych wzrostów wciąż jest jednak ogromny – w ciągu najbliższych dwóch lat ten segmenty...
W pierwszym półroczu br. Polacy odwiedzali sklepy o 12% rzadziej niż przed rokiem. Mniejszą frekwencję nadrabialiśmy jednak pełnymi koszykami. Dzięki temu w relacji rok do roku średnia wartość jednorazowych zakupów realizowanych przez polskie gospodarstwa...
Trwa napięta walka o przyszłość TikToka w Stanach Zjednoczonych, gdzie planowany na najbliższą niedzielę zakaz aplikacji może wpłynąć na miliony użytkowników oraz reklamodawców. Decyzja...
Rok 2024 miał być przełomowy dla deregulacji w Polsce, jednak rzeczywistość okazała się daleka od oczekiwań. Rząd zapowiadał intensywne działania w tym obszarze, ale...
Przełom roku to czas refleksji, prognoz i przewidywań. Eksperci Uniwersytetu SWPS z różnych dziedzin zapowiadają, co przyniesie nam nadchodzący rok. W polskiej polityce najważniejszym...