19.8 C
Warszawa
poniedziałek, 13 lipca, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Salesforce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Salesforce

SEO internet

Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania z okresu pandemii

W którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Coroczna, szósta edycja międzynarodowego badania marketerów „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezalenie od sytuacji makroekonomicznej...
koronawirus COVID-19

Jak COVID-19 zmienia rynek i biznes – raport Salesforce i Deloitte

0
Pandemia coraz mocniej wpływa na światową gospodarkę. Nowe dane zebrane w trakcie międzynarodowych badań Salesforce Research Consumer i Salesforce Workforce Research pokazują ogromną skalę zjawiska. Z jednej strony widać, że przedsiębiorcy zdwoili siły we...
sklep-e-commerce

Pandemia przyspieszyła wzrost handlu internetowego? Dane National Retail Federation oraz Salesforce

0
Według Salesforce Shopping Index w I kwartale 2020 nastąpił 20% wzrost sprzedaży internetowej. E-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40% unikalnych klientów więcej, niż miało to miejsce rok temu. Rozwojowi e-commerce towarzyszy załamanie handlu...
wall street giełda (1)

Pozytywne rekomendacje na Wall Street w cieniu spadków

Kontrakty terminowe na amerykańskie indeksy wskazują na otwarcie notowań na rynku kasowym poniżej środowego zamknięcia. Indeksy giełdowe mogą zniżkować w czwartek ze względu na rosnące obawy o globalne rozprzestrzenianie się koronawirusa. Liczba przypadków we...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Media społecznościowe są od 4 do 8 razy efektywniejsze niż call center

0
Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo...
city scape and network connection concept

Deloitte: Nowoczesne technologie mogą przyspieszyć postęp w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym o 22 proc.

0
Działania wspierające ochronę klimatu są jednym z głównych celów Agendy na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030, przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne ONZ w 2015 r. Przeciwdziałanie kryzysowi klimatycznemu wymaga zintegrowanych i innowacyjnych rozwiązań w wielu dziedzinach. Eksperci...
smieci reklamówki

Miliony ton plastiku w wodzie obciążają gospodarkę

0
Zanieczyszczenie plastikiem rzek i oceanów może kosztować światową gospodarkę nawet 19 mld dolarów rocznie, ale jego zastąpienie nie jest proste i efektywne energetycznie. Rocznie do wód, rzek i oceanów dostaje się od 0,8 do 2,7...
magazyn ecommerce

Efekt Amazona. Usługi logistyczne dla e-commerce rosną wraz z serwisem Jeffa Bezosa

0
Rynek e-commerce rozkwita, eMarketer szacuje, że do 2020 r. wielkość sprzedaży wzrośnie o ⅕ i osiągnie 4 bln USD. Winny tej zbrodni na handlu tradycyjnym jest sprytny duet, który bez siebie żyć nie może...
2020 New Year concept with man using a laptop

Jakie trendy podbiją świat nowych technologii w biznesie w 2020 roku?

0
Nadchodzące miesiące w branży nowych technologii staną pod znakiem dalszej ekspansji rozszerzonej (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR). Planowana budowa sieci 5G w Polsce znacznie przełoży się na rozwój Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT). Systemy e-commerce...
goldfish in cart – e-commerce concept

8 kroków do sukcesu w e-commerce – nie tylko przed świętami

0
Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie. Przebadano zachowania i zakupy dokonane przez pół miliarda ludzi...
biura biurowce biznes

Etyczny rozwój technologii coraz ważniejszy dla klientów

0
Z analiz opinii konsumentów wynika, że niemal wszyscy ludzie chcą, by firmy, które odpowiadają za rozwijanie i wprowadzanie do użytku nowych technologii, kierowały się etyką. Klientów nie interesują deklaracje, tylko aktywne, konkretne i wyraziste...
Spotkanie kreatywne 2

Badanie Mastercard: pięć cech wyróżniających innowacyjne firmy

0
Innowacyjność jest jedną z najbardziej istotnych cech w biznesie, ponieważ pozwala ona firmom przyciągać i zatrzymywać klientów, a także budować przewagę konkurencyjną. Utrzymanie innowacyjności, szczególnie w dłuższym okresie, jest jednak trudne. Dlatego Mastercard i...
GPW Dzwon giełdowy

PL Group planuje skupić do 1 mln akcji własnych

0
PL Group, notowana na NewConect spółka działająca w branży motoryzacyjnej, technologicznej i biurowej, zarekomenduje Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy skup do 1 mln akcji własnych. Stanowią one do 5 proc. wszystkich akcji spółki. Proponowany zakres ceny jednej...
Online shopping and e-commerce background

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję i reklamę

0
Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany. Producenci muszą dostosować swoje strategie działania do zmian rynkowych, wynikających z rozwoju e-commerce, coraz silniejszych marek własnych promowanych...
marketing-internetowy

Kiedy marketing przynosi największe zyski? – badanie Salesforce

0
W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze przynoszą największe zyski. Ponieważ rynek i sami konsumenci mocno ewoluują, sprawdzono też, jakie metody pomiaru...
Jean Pierre Brulard, wiceprezes i dyrektor generalny VMware w regionie EMEA

Millenialsi chociaż samotni to silni, pokolenie które zmienia rynek

0
Co trzecia osoba urodzona w latach 1980 - 1994 przyznaje, że często czuje się opuszczona i samotna, donosi YouGov w badaniu “Friendship”, które przeprowadzono w lipcu br. Czy bardzo im to przeszkadza? Niezupełnie, ponieważ...
Modelowy_sklep_1

Innowacyjność, etyka i zaufanie – aż 80% klientów jest lojalna wobec firm o dobrej...

0
Firma Salesforce trzeci rok z rzędu przeprowadziła międzynarodowe badanie klientów, ujmując jego wyniki w raporcie „State of the Connected Customer". Z tegorocznych analiz rynku wynika, że klienci oczekują od firm większej personalizacji w kontakcie, innowacyjnych...
Online shopping and e-commerce background

Sztuczna inteligencja idzie na zakupy

0
E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także,...
biuro drukarka

Trendy MSP – co napędza a co hamuje sektor – raport Salesforce

0
W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać konkurencyjność lub zapewnić wzrost, niezbędne są inwestycje w rozwiązania oraz technologie wspomagające działania rynkowe: sprzedaż,...
call centre

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

0
Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję i jednocześnie w rozwój tych...
Tylko co dziesiąta polska firma korzysta z chmury. Orange i Google chcą to zmienić

Tylko co dziesiąta polska firma korzysta z chmury. Orange i Google chcą to zmienić

0
Migracja do chmury zapewnia elastyczność, usprawnia pracę i optymalizuje koszty, dlatego na taki krok decyduje się coraz więcej firm. Polski rynek wciąż ma jednak ogromne możliwości rozwoju, bo – jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego...
sztuczna inteligencja

Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?

0
W świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie...
marketing

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

0
Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów...
Deloitte

Deloitte: Rynek private equity w Europie Środkowej ostrożniej patrzy w przyszłość

0
Sektor funduszy private equity (PE) w Europie Środkowej jest wciąż bardzo aktywny, ale liczba zawieranych transakcji może ulec zmniejszeniu. Co czwarty badany przedstawiciel PE uważa, że sytuacja gospodarcza ulegnie osłabieniu w najbliższych miesiącach. Natomiast...
analizy raporty

Badanie trendów konsumenckich – 3 czynniki decydujące o rozwoju firm

0
Firma Salesforce opublikowała drugą edycję badania trendów konsumenckich. Wyłaniają się z niego ważne wnioski dla firm, którym zależy na umacnianiu swojej pozycji rynkowej, tym bardziej, że oczekiwania klientów rosną, co ciągle rodzi nowe wyzwania. Tegoroczna...
plan marketing

Jak technologie mogą wspomagać zarządzanie działem marketingu

1
Zapobiegają  bólom głowy, pozwalają uniknąć błędów, oszczędzają czas i pieniądze - systemy do zarządzania marketingiem. Inwestycje w systemy do zarządzania marketingiem są jednymi z najmniej znanych, ale i potencjalnie najbardziej dochodowych inwestycji we wsparcie operacyjnej...

GORĄCY TEMAT

Golebiewski-Szymon-sit-desktop small

Zagraniczne inwestycje pod podwójną kontrolą UOKiK

0
24 lipca 2020 r. wejdzie w życie nowelizacja ustawy o kontroli niektórych inwestycji. Zmiany zostały wprowadzone na mocy ustawy potocznie nazywanej Tarczą Antykryzysową 4.0....
giełda inwestycje forex

Niemiecki przemysł znów się umacnia

0
W tym tygodniu ukazały się majowe wyniki produkcji przemysłowej w Niemczech, gdzie nastąpił wzrost produkcji przemysłowej w zestawieniu miesiąc do miesiąca o 7,8%. Należy...
podatki 2

Ułatwienia podatkowe i sprawna obsługa w dobie COVID-19

0
Zmiany terminów rozliczeń podatkowych, zmiany stawek VAT czy rozwiązania związane z darowiznami podczas epidemii – to tylko nieliczne z wprowadzanych na bieżąco uproszczeń na...
zarządzanie praca

Przygotowani i elastyczni. Nastroje w polskich firmach w II kwartale 2020

0
Warsaw Equity Group postanowiło sprawdzić, jakie nastroje panowały w przedsiębiorstwach pod koniec drugiego kwartału 2020. Wydaje się, że słowem, które najlepiej je oddaje jest...

Style pracy w czasach postcovid. Nowy raport Forbis Group

0
Odporne rozproszone środowiska pracy to ekosystem różnych przestrzeni, pomiędzy którymi pracownicy się przemieszczają. Ten ruch stworzy nowe wzory mobilności i style pracy. Projektowanie biur,...