Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Sascha Stockem

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Sascha Stockem

Sascha Stockem, prezes zarządu Nethansa
Sascha Stockem, prezes zarządu Nethansa

Sascha Stockem to założyciel i CEO firmy Nethansa (dawniej Webbiz), świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazonie. Ma ponad sześć lat doświadczenia w profesjonalnej sprzedaży na Amazonie. Wraz ze swoim zespołem w sumie wygenerował ponad 100 mln zł obrotu w sprzedaży na tej platformie. Przedsiębiorca, ekspert branży e-commerce, pomysłodawca systemu Clipperon, stworzonego na własne potrzeby. Prelegent na wielu europejskich konferencjach, ekspert branżowy.


 

Jeff Bezos

Skończyła się era Jeffa Bezosa w Amazon. Kto będzie nowym władcą e-handlu?

Za stery giganta handlu, logistyki czy rozwiązań chmurowy siada Andy Jassy - “cień Bezosa”. Nowy szef Amazona odpowiedzialny był za najbardziej zyskowny dział - Amazon Web Services. Jassy łączy pasję do rywalizacji, z fotograficzną...
Amazon Kolbaskowo k. Szczecina

Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument

“Nie znamy dnia ani godziny, lecz wszyscy wiemy, że moment, w którym Amazon ruszy na podbój polskiego rynku e-commerce wkrótce nadejdzie” – tak aż do wczoraj mówiono o wejściu amerykańskiego giganta do Polski. 27...
komputer ecommerce

Nethansa pozyskała 8 mln zł w rundzie finansowania late seed

Nethansa to sopocka firma działająca na polskim i niemieckim rynku, która specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu kont na Amazon oraz wsparciu i automatyzacji sprzedaży na tej platformie. Spółka podczas rundy finansowania late seed pozyskała...
koronawirus

„Cyfryzuj się, lub giń” – pandemię koronawirusa przetrwają najlepiej dostosowani

W ostatnich latach słowo „cyfryzacja” biznes odmieniał przez wszystkie możliwe przypadki. Organizowano liczne debaty na ten temat, publikowano raporty, w każdym medium pojawiały się informacje o szansach, jakie się z nią wiążą i… cały...
media telewizja

Firmy z modelem subskrypcyjnym triumfują podczas pandemii

Kupić czy wypożyczyć? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób i… wybiera subskrypcję. Według Deloitte, 8 na 10 firm, działających w tym modelu, podczas trwania lockdownu utrzymało bądź zwiększyło bazę swoich abonentów. Eksperci twierdzą,...
opinia recenzja

Amazon walczy z fałszywymi recenzjami. Ofiarą nieświadomy konsument

“Słowo droższe od pieniędzy” – brzmi popularne powiedzenie, z którym Amazon zgodzić się raczej nie może. Amerykański gigant e-handlu boryka się z plagą nierzetelnych recenzji, zamieszczanych przez fikcyjnych nabywców. Ile kosztuje publikacja opinii pod...
opinia recenzja

Recenzje w sieci ważniejsze niż reklama

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy...
Jeff Bezos

200 miliardów USD w kieszeni. Taki rekord ustanowił właśnie Jeff Bezos

W 1994 roku, Jeff Bezos musiał odpowiedzieć na pytanie, jakie zadał mu jego pierwszy inwestor – własny ojciec. Senior rodu Bezosów, zanim przekazał mu 250 tys. USD zapytał: “A czym właściwie jest ten cały...
e commerce 02

Spożywczaki ostatnim bastionem tradycyjnego handlu? Według analityków Nielsena – nie do zdobycia

Jak wynika z raportu Nielsena, mimo najszczerszych chęci zwolenników e-zakupów, handel tradycyjny nie zniknie, a na pewno nie w branży spożywczej. Mimo że już co czwarty konsument zamawia artykuły spożywcze przez internet, a grubo...
e commerce handel

Producenci szwajcarskich zegarków otwierają się na e-commerce. To znak, że kryzys jest naprawdę poważny

Od kilku miesięcy media na całym świecie informują o firmach, które wpadły w poważne tarapaty z powodu kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Doniesienia dotyczą przede wszystkim rynku amerykańskiego i tamtejszych potentatów handlu detalicznego. Sklepy, z...
Amazon powoli zdobywa polski rynek. Z platformy korzysta coraz więcej kupujących, ale polscy sprzedawcy nie do końca wykorzystują jej możliwości

Amazon powoli zdobywa polski rynek. Z platformy korzysta coraz więcej kupujących, ale polscy sprzedawcy...

Choć udział Amazona w polskim e-commerce nie przekracza dziś 5 proc., amerykański gigant zdobywa w nim udziały krok po kroku, przejmując powoli rynek, na czym w największym stopniu może stracić rodzime Allegro. Polacy na Amazonie mają dziś do...
Sztuczna inteligencja coraz chętniej wykorzystywana przez branżę e-commerce. Z rozwoju nowej technologi zaczynają korzystać polskie firmy

Sztuczna inteligencja coraz chętniej wykorzystywana przez branżę e-commerce. Z rozwoju nowej technologi zaczynają korzystać...

Amazon wyrósł do rangi potentata rynku e-commerce dzięki szerokiemu zastosowaniu rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. Firma wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego w procesie dotarcia do klienta, rozpoznania jego potrzeb i pozycjonowania produktów w taki sposób, aby zwiększyć konwersję sprzedażową....
magazyn ecommerce

Wysyłkowa wojna totalna: Amazon kontra reszta świata

Gigant świata e-commerce i najcenniejsza marka świata – Amazon, kontynuuje swój zwycięski marsz i realizuje kolejne etapy planu totalnej dominacji w sektorze handlu. Po rewolucji, jaka dokonała się za pośrednictwem amerykańskiego potentata w świecie...
magazyn ecommerce

Amazon wchodzi na rynek usług kurierskich i chce uruchomić „sieć paczkomatów”

Ostatnio co chwilę słychać o nowościach ze świata logistyki, których głównym bohaterem jest Amazon. Jako największy gracz rynku e-commerce, mając już ugruntowaną pozycję na rynku handlowym, chce zawalczyć o niższe koszty swojej działalności poprzez...
Nethansa

Nethansa – polska sztuczna inteligencja pomoże niemieckim firmom

Sukces firmy Nethansa w Polsce pociągnął za sobą ekspansję na następne rynki. Na początek – niemiecki – w segmencie e-commerce w 62 proc. zdominowany przez Amazona. Sopocki start-up oferuje kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży na...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Michał Kanownik

Cyfryzacja Polski 2035: Sukces wymaga współpracy z biznesem, a nie tylko...

Wzmocnienie potencjału cyfrowego państwa to naczelny cel, jaki powinien przyświecać tworzonej właśnie przez polski rząd Strategii Cyfryzacji Państwa do roku 2035. Aby go osiągnąć,...

GORĄCY TEMAT

motoryzacja przemysł samochod

Globalna sprzedaż samochodów hamuje i negatywnie wpływa na branżę motoryzacyjną w...

Kryzys niemieckiej motoryzacji, dotychczasowego lokomotywy europejskiej gospodarki, niesie ze sobą daleko idące konsekwencje. To nie tylko kwestia radości z cudzych niepowodzeń, ale także poważne...
biznes

Polskie firmy przyspieszają z wdrażaniem AI: 31% planuje większe inwestycje w...

Wyniki kolejnej edycji badania EY – Jak polskie firmy wdrażają AI – wskazują, że w ostatnim roku proces implementacji sztucznej inteligencji na rodzimym rynku...