Według wstępnych szacunków, przychody Digital Network w kwietniu wyniosły 3,9 mln zł i były o 56% wyższe w stosunku do kwietnia 2021 roku, w którym osiągnęły 2,5 mln zł. Po czterech miesiącach br., szacunkowe...
Digital Network, lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej, odnotował w I kw. 2022 r. 8,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 54% r./r. Spółka wypracowała zysk operacyjny na poziomie 2 mln zł – to...
Przychody 4fun Media SA (w trakcie zmiany nazwy na Digital Network) wzrosły w lutym o 52% r./r. W przypadku spółki Screen Network SA, odpowiedzialnej za 90% sprzedaży Emitenta, wzrost był jeszcze wyższy i wyniósł...
Przychody 4fun Media SA wzrosły w styczniu o 25% r./r., a w przypadku spółki zależnej Screen Network SA o 35% r./r. Lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH – Digital Out of Home) rozpoczął publikowanie...
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media...
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii...
Passa naszej rodzimej waluty w ostatnich dniach była po prostu zła. Wczoraj mieliśmy odbicie. Pytanie, jak stabilna będzie ta zmiana, biorąc pod uwagę, że...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...