Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Social media

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: social media

TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

Wybór Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej sprawił, że jego przewaga w mediach nad pozostałymi liderami polskich partii politycznych była ogromna. Żaden z nich nie osiągnął nawet połowy z rezultatu szefa Platformy Obywatelskiej –...
Centrala banku PKO BP w Warszawie

Banki spółdzielcze a banki komercyjne

Banki spółdzielcze w przeciwieństwie do banków komercyjnych nie promują się dzięki znanym twarzom, stawiają raczej na swoich pracowników, twierdzą, że najlepszą reklamą jest ich działalność – dogłębna znajomość każdego klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i...
Apple Watch

Apple dalej z ręką na pulsie

Wczorajsza konferencja Apple przyniosła zagorzałym fanom marki wiele powodów do ekscytacji. Do grona produktów giganta z Cupertino, oprócz dwóch nowych iPhone'ów, dołączył bowiem interaktywny zegarek, o nazwie Apple Watch. Czy ten produkt zaoferuje coś...
Marcin Skarżyński

Jak znaleźć pierwszą pracę radzi ekspert HR

Analizując portale z ogłoszeniami związanymi z pozyskaniem pracowników można stwierdzić, że jest ich bardzo dużo i osoby poszukujące pracy mają duży wybór. Fakty pokazują jednak, że bezrobocie nadal dotyka przede wszystkim ludzi młodych. Na...
rp_e0db8a3cd2_1033146487-majewski-IT.png

Coraz niższe notowania spółek informatycznych na GPW

Spółki IT na polskiej giełdzie są tańsze niż największe firmy, które grupuje WIG30 oraz WIG50. W stosunku do listopada 2013 r. WIG-informatyka stracił blisko 13 proc., przede wszystkim z powodu marginalizacji OFE oraz konfliktu na Ukrainie –...
design-thinking

Design thinking w Twojej firmie?

"Design thinkerzy" twierdzą, że kreatywne myślenie nie jest atrybutem tylko niektórych typów ludzi. Niemożliwym dla nich jest to, że ktoś takiego twórczego potencjału może nie mieć. Pogląd ten wynika z prostej obserwacji.  Życie zmusza wszystkich...
123media

Czy farma fanów daje dobre owoce?

Każdy specjalista ds. marketingu internetowego spotkał się już ze zjawiskiem farmy fanów, które jest wszem i wobec dyskredytowane. Jednak czemu właściwie takie rozwiązania są nieetyczne i nieprofesjonalne? Co właściwie jest złego w "hodowli" fanów? Użytkownik...
rp_96c22de269_146856547-imm-socialmedia-popr.png

IMM: Media tradycyjne coraz częściej czerpią informacje z mediów społecznościowych: Twittera, Facebooka i YouTube’a

Media tradycyjne, jak prasa, radio i telewizja, coraz częściej szukają tematów w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Twitterze i Facebooku, a także w serwisie YouTube. W ciągu dwóch lat cytowanie wszystkich kanałów społecznościowych wzrosło trzykrotnie, z 400 do 1200 miesięcznie....
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

#TBT, czyli wspomnienia zamknięte w hashtagu

#TBT, czyli „throwback thursday” to obecnie jeden z najpopularniejszych hashtagów w mediach społecznościowych prowadzonych zwłaszcza za zachodnią granicą. Jego fenomen polega na wykorzystaniu sentymentu w relacjach z internautami. W jaki sposób? W każdy czwartek,...
facebook like

Zakupy na Facebooku? Lubię to!

Internet daje nam wiele udogodnień i szybkich rozwiązań. Bardzo możliwe, że już niedługo będziemy mogli robić zakupy prosto z Facebooka. Serwis Zuckerberga jest właśnie w fazie testów nowej funkcji ‘Kupuje to’, która ma umożliwić...
komputer

Sezon wakacyjnych rekomendacji

Zadowolony klient to prawdziwa reklama. Analogicznie, ten którego oczekiwań nie spełnił nasz produkt czy usługa, staje się naprawdę dużym zagrożeniem dla reputacji. Szczególnie w czasach, gdy internet pozwala szybko i łatwo dzielić się opiniami....
pracownik

Brand24 wzmacnia ofertę Sztabu Antykryzysowego

Oferta Sztabu Antykryzysowego, jedynej na polskim rynku kompleksowej usługi wsparcia w sytuacjach kryzysowych, rozbudowana została o nową usługę. Do agencji MSLGROUP, firmy HRK oraz kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak dołączył kolejny partner – Brand24,...
blog firmowy

Dlaczego nie warto iść na wojnę z blogerami

Ikea, która wydawałaby się marką bardzo przyjazną swoim odbiorcom, niedawno popełniła karygodny błąd. Szwedzki gigant pozwał autorkę serwisu IKEAhackers.net, gdzie zamieszczano kreatywne pomysły na przeróbki produktów, które można kupić w każdym salonie Ikei. Czy...
strona www

Monitoring marki, czyli co i jak mówią o nas klienci

Nawet jedna negatywna opinia w sieci potrafi mocno zaszkodzić marce. Jest to szczególnie widoczne w czasach rewolucji social media, gdy każdy z nas może zabrać głos. Głos ten ma coraz większe znaczenie, nawet w...
facebook

Koniec z darmową promocją na Facebooku

Liczba artykułów o tym, jak poradzić sobie z EdgeRankiem codziennie staje się coraz większa. Dodawać jeden post dziennie, a może więcej? Która forma ma największy zasięg – wideo, foto czy tekst? Jakie treści lepiej...
rp_3e8227ad12_1703304732-imm-raport.png

IMM: w I kwartale najwięcej na reklamę czekolady przeznaczyli właściciele marek Kinder, Milka i...

Kinder, Milka i Wedel to najbardziej promowane marki czekolady w pierwszym kwartale 2014 r. Najczęściej obecne w dyskusjach internautów są Milka i Wedel – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wydatki na reklamę zwiększają obecność produktu w świadomości ludzi, co...
twoja reklama

Rynek reklamy online w górę!

Polski rynek reklamy internetowej chodź już dojrzały, nadal rośnie w siłę! Zgodnie z raportem z badania IAB AdEx, rok 2013 przyniósł ponad 10% wzrost wydatków na reklamę w internecie. Opublikowane wczoraj wyniki badania IAB AdEx...
Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka-

5 rodzajów wpisów, których nie powinieneś zamieścić na swoim fanpage’u

Pogoń za zaangażowaniem fanów na Facebooku często powoduje, że początkujący administratorzy często zamieszczają na swoich fanpage'ach treści, których doświadczony Social Media Manager się wystrzega. O jakie konkretnie treści chodzi i dlaczego nie warto ich...
facebook

Czy warto korzystać z hashtagów na Facebooku?

Już jakiś czas minął od kiedy Facebook wprowadził możliwość korzystania z hashtagów. Co w praktyce zmieniło się od tego czasu w komunikacji na tym platformie i czy ta zmiana coś dała? Hashtagi przed wprowadzeniem na...
Online shopping and e-commerce background

Co nakręca eCommerce?

W styczniu 2014 r. Cube Research po raz trzeci przeprowadził badanie w ramach projektu „Co nakręca eCommerce?”. Udział wzięło w sumie 463 przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe wylosowane z puli ponad 9 tys. podmiotów tego...
pracownik idealny

Stanowiska w agencji interaktywnej, czyli właściwie kto czym się zajmuje

Lista stanowisk w agencji interaktywnej często budzi zainteresowanie osób, które na co dzień nie zajmują się tą dziedziną działalności. Nawet rozumienie angielskich nazw nie do końca wystarcza, by pojąć kto czym zajmuje się w...
instagram

Dlaczego Twoja marka powinna znaleźć się na Instagramie?

Wielu ludzi frazę „social media” jednomyślnie kojarzy z Facebookiem. Jest to jednak jedynie część większej całości. Warto poszerzyć dystrybucję swoich komunikatów o inne pola, zwłaszcza w dobie ograniczania zasięgów na platformie Zuckerberga. Dobrym ruchem...
Kompendium wiedzy dla cudzoziemców w Polsce już dostępne

Jak kreatywnie szukać pracy?

Poszukiwanie pracy przyprawia o ból głowy coraz więcej młodych osób. Dotychczasowe zasady standardowego CV i listu motywacyjnego odeszły w wielu branżach do lamusa. Aby być zauważonym, trzeba udowodnić już na etapie rekrutacji, że jest...
raporty praca biuro

Ryzyko utraty reputacji największym zagrożeniem dla firmy

Reputacja firmy i groźba jej utraty to według 40 proc. przedstawicieli dużych przedsiębiorstw na całym świecie najważniejszy czynnik wpływający na ryzyko długookresowe firmy. Jeszcze trzy lata temu ryzyko reputacji znajdowało się na trzecim miejscu,...
facebook

Facebook pośredniakiem XXI wieku

Media społecznościowe dawno przestały spełniać wyłącznie swoje podstawowe role na scenie nowych mediów. Serwisy, które w założeniu miały wyłącznie służyć pogłębianiu prywatnych znajomości, dzielenia się wydarzeniami ze swojego życia, przyjęły rolę rozbudowanych platform, które...
rp_6ed54894e4_1246051490-media-spolecznosciowe-reklama.png

Rosną wydatki firm na reklamę w mediach społecznościowych

To ma być kolejny rok dynamicznego rozwoju reklamy w internecie. Rynek spodziewa się dwucyfrowych wzrostów. Najszybciej rozwijającymi się formami mają być wciąż reklamy w urządzeniach mobilnych i za pośrednictwem social mediów. Serwisy społecznościowe stają się dla firm nie tylko...
facebook

Niknący zasięg Facebooka początkiem końca?

Eksperci social media od dłuższego czasu zauważają znaczący spadek zasięgu postów na Facebooku. Taki stan rzeczy z pewnością utrudnia planowanie strategii promocyjnej w mediach społecznościowych, a zarazem sprzyja powstawaniu sceptycznych opinii pod adresem zasadności...
facebook like

Angażowanie fanów na Facebooku w 5 prostych krokach

Siła fanpage'a często błędnie jest pojmowana jako ilość fanów, którzy polubili naszą stronę. Użytkownicy często klikną przycisk „Like” z ciekawości, po czym nie zaglądają na FP, nie udzielają się na nim, słowem – nie...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Pozwól fanom współtworzyć markę

User generated content jest przez wszystkich specjalistów od promocji oceniany jako najbardziej atrakcyjny rodzaj treści w Internecie, który jest często wykorzystywany w regularnej komunikacji marki. Jak nakłonić swoich odbiorców do czynnego wzięcia udziału w...
facebook

Sięgnąć tam gdzie Facebook nie sięga

Ostatnie regulacje Facebooka dotyczące EdgeRank, a skutkujące zmniejszeniem zasięgu postów nawet do 44% odbiły się szerokim echem w środowisku specjalistów od social media. Co w praktyce to oznacza i jak poradzić sobie z tą...
Social Media i wybrane kanały społecznościowe

3 sposoby na usprawnienie obecności marki w Social Media

Coraz więcej firm decyduje się na obecność w social media, dążąc do pozyskania zaangażowanej i wiernej publiczności. Standardowa komunikacja jednak nie wystarczy, jeśli zależy nam osiągnięciu korzyści, m.in. na zwrocie z inwestycji, czy po...
rp_74b130963e_2057882739-media-spolecznosciowe.png

Nawet błahe informacje na portalach społecznościowych mogą zdyskwalifikować kandydata do pracy

CV i list motywacyjny już nie wystarczają pracodawcy, który rekrutuje pracownika na dane stanowisko. Przyszły szef coraz częściej szuka informacji o kandydacie do pracy w internecie. Należy zatem uważać, co zamieszczamy na portalach społecznościowych, bo niektóre, z pozoru...
rp_03a5e7e311_2029050898-IAB-reklama.png

Rynek reklamy w internecie stale rośnie. Sieć daje więcej możliwości marketingowych niż telewizja.

Rynek reklamy w Polsce kurczy się. Firmy tną wydatki na reklamę w telewizji, prasie i radiu. Z danych  ZenithOptimedia Group wynika, że w tym roku będą mniejsze od 4 do 25 proc. Wyjątkiem jest segment reklamy internetowej. Jego...
facebook

Jak bezpiecznie dzielić się zdjęciami dzieci w social media?

Wraz z modą na portale społecznościowe popularne stało się umieszczanie na nich zdjęć dzieci. Dumni rodzice często jednak prezentują swoje pociechy nie myśląc o konsekwencjach jakie niesie ze sobą publiczne udostępnianie treści w Internecie....
facebook

Wideorewolucja na Facebooku tylko na najbogatszych

Jeśli do tej pory tylko wydawało nam się, że news feed tonie w kryptoreklamach, Facebook postanowił potwierdzić stosowność tych obaw. Wprowadzenie przez zespół Zuckerberga reklam wideo to już nie czyste mrzonki, a fakt. Jedyną...
Google Campus w Warszawie – co to oznacza dla start-upów?

Początek monopolizacji usług geolokalizacyjnych? Google kupił Waze!

Świat obiegła informacja o kolejnej niebagatelnej transakcji w branży internetowej. Po zeszłorocznym zakupie Instagramu przez Facebook i majowym przejęciu Tumblra przez Yahoo, przyszedł czas na ruch ze strony Google. Ten wyszukiwarkowy gigant „wytargował” Waze...
pracownik idealny

Będzie więcej miejsc pracy dla specjalistów i menadżerów. 58 proc. firm planuje wzrost zatrudnienia

Niemal sześć na dziesięć firm działających w Polsce deklaruje chęć zatrudnienia nowych pracowników, a tylko co dziesiąta myśli o zwolnieniach – wynika z badania dynamiki zatrudnienia specjalistów i menedżerów Antal Global Snapshot. Najczęściej poszukiwani...
telewizor

Płatna telewizja trendem na polskim rynku telekomunikacyjnym w 2013

Rynek płatnej telewizji w Polsce, mimo rosnącego nasycenia usługami, nadal rośnie. W tym roku przychody operatorów z dostarczania płatnej telewizji ponownie się poprawią. Polski rynek, choć nadal stosunkowo konserwatywny, stopniowo ewoluuje w stronę większej...
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie

Grupa o2 S.A. planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych

Grupa o2 SA, jeden z największych graczy na rynku reklamy internetowej w Polsce, wydawca m.in. takich serwisów jak: o2.pl, Pudelek.pl, Kafeteria.pl i Wrzuta.pl, zamierza zadebiutować na GPW w Warszawie. Spółka planuje ekspansję w nowych...

Ceramika Paradyż ma nowego Rzecznika Prasowego

Wraz z początkiem października Iwona Filipczak, dotychczasowy Kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w pionie marketingu Ceramiki Paradyż, obejmuje nowe stanowisko – menadżera ds. komunikacji oraz Rzecznika Prasowego Ceramiki Paradyż. Do obowiązków menadżera ds. komunikacji i...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

wielkanoc

17 proc. konsumentów przyznaje, że podczas świąt wielkanocnych w ich domach...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupach spożywczych, np. nabywając tańsze produkty lub korzystając z promocji. 17,2% rodaków...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
leasing

Polska jest 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w...

Polska jest dziś 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w Unii Europejskiej – wynika z raportu Związku Polskiego Leasingu przygotowanego wraz...