14.4 C
Warsaw
sobota, Październik 19, 2019
Tagi Sprzedaż bezpośrednia

Słowo kluczowe: sprzedaż bezpośrednia

Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej. Branża generuje 3 mld zł i współpracuje z nią już 1 mln konsultantów

Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej. Branża generuje 3 mld zł i współpracuje z nią już...

Sprzedaży bezpośrednia w Polsce rośnie w siłę. Jej obroty przekraczają 3 mld zł i z każdym rokiem rosną o kilka procent. Z branżą współpracuje już ok. 1 mln osób, przy czym dla 20 proc. jest to podstawowe źródło dochodów....
Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie. Zetknęło się z nią już 60 proc. Polaków

Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie. Zetknęło się z nią już 60 proc....

Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Jego prezes podkreśla, że w tym...
Marcin Dąbrowski, prezes zarządu Surge Cloud

Polska firma stworzyła inteligentne półki sklepowe. Dzięki nim sprzedawcy obniżają koszty i skupiają się...

Nowe technologie w branży retail to zarówno odpowiedź na potrzeby klientów – którzy oczekują wygody, prostoty i intuicyjnej obsługi – jak i ułatwienie dla sprzedawców czy sieci handlowych, które pozwala im ciąć koszty i zwiększać sprzedaż. Polska firma Surge...
W sprzedaży bezpośredniej pracuje już milion konsultantów. 90 proc. jest zadowolonych ze swojej pracy

W sprzedaży bezpośredniej pracuje już milion konsultantów. 90 proc. jest zadowolonych ze swojej pracy

Elastyczne godziny pracy, możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy i bezpośredni kontakt z ludźmi to w ocenie konsultantów największe korzyści z zajęcia się sprzedażą bezpośrednią. W branży jest już prawie milion osób, z których 90 proc. jest zadowolonych ze współpracy i zamierza ją...
Z branżą sprzedaży bezpośredniej współpracuje już milion osób. Polacy kupują w ten sposób coraz więcej suplementów diety i sprzętu AGD

Z branżą sprzedaży bezpośredniej współpracuje już milion osób. Polacy kupują w ten sposób coraz...

Firmy z branży sprzedaży bezpośredniej od kilku lat bardzo dobrze radzą sobie na polskim rynku. W 2017 roku odnotowały blisko 5-proc. wzrost obrotów – do 3,3 mld zł, a liczba współpracujących z nimi osób wzrosła o 2...
Ponad 40 proc. Polaków myśli o założeniu własnej firmy. Prawie milion jest zaangażowanych w sprzedaż bezpośrednią

Ponad 40 proc. Polaków myśli o założeniu własnej firmy. Prawie milion jest zaangażowanych w...

Ponad 70 proc. Polaków pozytywnie wypowiada się na temat przedsiębiorczości, a 41 proc. myśli o założeniu własnej firmy. Coraz częściej aktywizujemy się na własną rękę, m.in. poprzez zaangażowanie w sprzedaż bezpośrednią. Z firmami sprzedaży bezpośredniej współpracuje...
Rośnie popularność ubezpieczeń od zagrożeń cybernetycznych. W tym roku takie polisy mogą być prawdziwym hitem

Rośnie popularność ubezpieczeń od zagrożeń cybernetycznych. W tym roku takie polisy mogą być prawdziwym...

W ostatnich miesiącach dynamicznie rośnie zainteresowanie polisami od cyberryzyka. Ten rynek napędzać będą zmiany w prawie dotyczącym ochrony danych osobowych. Bezpieczeństwo operacji wykonywanych w sieci jest również istotne z punktu widzenia bieżącej działalności uczestników rynku ubezpieczeniowego. Choć...
Sprzedaż bezpośrednia coraz popularniejsza. To wygodny sposób zakupów, ale trzeba uważać na triki akwizytorów

Sprzedaż bezpośrednia coraz popularniejsza. To wygodny sposób zakupów, ale trzeba uważać na triki akwizytorów

Sprzedaż bezpośrednia jest wygodną formą zakupów, ale trzeba uważać na triki akwizytorów. UOKiK radzi, by nie dokonywać zakupu pod wpływem impulsu, ale dać sobie czas na przeczytanie umowy i zastanowienie się, czy potrzebujemy danego produktu...
pracownik idealny

Rynek nieruchomości w Polsce. Sprzedaż bezpośrednia czy przez agentów nieruchomości?

Wiele osób decydujących się na sprzedaż swojego mieszkania czy domu rozpoczyna poszukiwania potencjalnych kupców od zamieszczenia ogłoszenia o tytule “Sprzedam bezpośrednio”. Liczą oni, że w ten sposób szybko znajdą nabywcę i uzyskają oczekiwaną cenę,...
Igor Markowicz, prezes zarządu Vigget

Sprzedażą bezpośrednią zajmuje się w Polsce już prawie milion osób. To coraz atrakcyjniejszy sektor...

Sprzedaż bezpośrednia w Polsce sukcesywnie rośnie – w ubiegłym roku o 4 proc. Taką formą handlu zajmuje się już blisko milion osób, a chętnych przybywa. Handlowcy doceniają możliwość rozwoju własnej działalności i dużą elastyczność. Przedstawiciele branży oceniają, że...
Mirosław Luboń,

Udział sprzedaży bezpośredniej w handlu to 1 procent

W ubiegłym roku sprzedaż bezpośrednia wzrosła o 4 proc. i wyniosła blisko 3 mld zł. Wciąż jednak stanowi zaledwie 1 proc. handlu detalicznego. Doświadczenia rynków Europy Zachodniej pokazują, że potencjał jest dużo większy. Najczęściej klienci kupują...
4 proc. wzrost sprzedaży bezpośredniej w 2014 roku

4 proc. wzrost sprzedaży bezpośredniej w 2014 roku

Sprzedaż netto całego sektora sprzedaży bezpośredniej w 2014 roku wyniosła 2 886 500 000 PLN, co stanowi czteroprocentowy wzrost w stosunku do 2013 roku. Sektor kolejny rok z rzędu wykazuje tendencję wzrostową. Liczba osób współpracujących...
Mirosław Luboń,

Rozpoznawalność firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią rośnie

Sprzedaż bezpośrednia w Polsce systematycznie się rozwija. Rosną nie tylko obroty firm, lecz także ich rozpoznawalność wśród klientów. Konsumenci coraz częściej potrafią sami, bez podpowiedzi, wskazać firmy działające w tej branży. Rozpoznawalne są przede wszystkich duże, międzynarodowe podmioty...
rp_3d43a933d3_2105268679-avon-sprzedaz-OK.png

Sprzedaż bezpośrednia w branży kosmetycznej to za mało. Avon rozwija sprzedaż online i tradycyjne...

Kosmetyki są najczęściej kupowaną kategorią w systemie sprzedaży bezpośredniej. Firmy, które działają w tym kanale, równolegle rozwijają również sprzedaż online i tradycyjne sklepy. Połączenie tych systemów pozwala firmie Avon rosnąć szybciej niż rynek. Stacjonarny Avon Studio od...
rp_755bef61e5_1551353482-amway-polska.png

Polska jednym z pięciu największych rynków sprzedaży bezpośredniej w Europie

Sprzedaż bezpośrednia w Polsce w ciągu ostatnich 20 lat bardzo dobrze się rozwija. Obecnie nasz kraj jest w piątce największych rynków w Europie, a wyprzedzają go tylko główne rynki zachodnie i Rosja. Klienci sprzedaży bezpośredniej doceniają przede wszystkim dobry kontakt ze...
sklep

Dzień Sprzedaży Bezpośredniej – prawa konsumentów

Zakupy od akwizytora to dla wielu klientów wygodny i korzystny sposób zawierania umów, pod warunkiem, że konsument zna swoje prawa, a przedsiębiorca je respektuje. Tuz przed Dniem Sprzedaży Bezpośredniej przypominamy o prawach klientów i...
kontrola podatkowa

Pod koniec roku nowe prawo konsumenckie. Największe zmiany dotyczyć będą sprzedaży bezpośredniej i internetowej

Za cztery miesiące wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące ochrony konsumenta. Duże zmiany czekają m.in. branżę sprzedaży bezpośredniej i internetowej. Według nowych przepisów sprzedawcy będą musieli zadbać o to, żeby kupujący wiedział o wszystkich przysługujących mu prawach, również o tym, na jakich...
Robert Kierzek, prezes zarządu dystrybutora części samochodowych, spółki Inter Cars

Inter Cars: Wzrost zysku netto I poł. 2014 r. o 39 proc. rdr do...

Inter Cars poprawia zarówno sprzedaż, jak i zysk, rośnie także sprzedaż spółek zagranicznych. Spada jednak eksport ze względu na konflikt na Ukrainie. Skonsolidowany zysk netto grupy Inter Cars wyniósł w I półroczu br. 85,7 mln zł i jest...
drogeria kosmetyki sklep supermarket

4-procentowy wzrost rynku kosmetyków do pielęgnacji twarzy w Polsce

W okresie od lipca 2013 roku do czerwca 2014 roku polski rynek kosmetyków do pielęgnacji twarzy odnotował w porównaniu do analogicznego okresu w latach ubiegłych 4-procentowy wzrost w ujęciu ilościowym oraz 1-procentowy spadek w...
rp_2eca50f5ea_2029463383-eris-sprzedaz.png

Sprzedaż kosmetyków będzie rosła. Głównie produktów do makijażu i perfum

W tym roku w branży spodziewane są wzrosty na poziomie 2-3 proc. – największe czekają segmenty kosmetyków do makijażu oraz perfum. Ubiegły rok pod względem wartości sprzedaży był dla branży kosmetycznej porównywalny do roku 2012. Wyraźnie wzrosła liczba...

GORĄCY TEMAT

Rafał Benecki, główny ekonomista ING Banku Śląskiegovideo

Rafał Benecki: duże ryzyko podatkowe, prawne i regulacyjne odbija się na...

Gospodarka nie pozostaje obojętna na życie polityczne kraju. Szczególny wpływ mają na nią okresy wyborcze, które obfitują w nowe wydatki z kasy państwowej. Wzrasta...
161167video

Co wyrok TSUE oznacza dla banków i kredytobiorców?

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej przesądził o kluczowych zagadnieniach, związanych z kredytami we frankach. Orzekł, że niezgodne z prawem zapisy o kursach walut – które...
Robert Nogacki Kancelaria Prawna Skarbiec

Przedawniło się zobowiązanie, to i uprawnienie skarbówki do ustalania straty

Przedsiębiorca w rocznym zeznaniu podatkowym za 2009 r. ujął stratę poniesioną z tytułu prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej. Skarbówka uznała, że nie miał on prawa...
biura biurowce biznes

Mikrofirmy nadal czują się bezpiecznie, jednak obawiają się o przyszłość

Już 85% mikrofirm deklaruje, że ma poczucie bezpieczeństwa finansowego – wynika z Indeksu Bezpieczeństwa Finansowego Nest Banku. Okazuje się jednak, że prawie 62% obawia...

Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2019

Firmy technologiczne wchodzą w nowe sektory – coraz szerszy katalog branż wśród tegorocznych laureatów „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”. Średni wzrost 50 spółek notowanych...