Na czele tegorocznego rankingu najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG stoi Mlekovita. Na podium znalazły się także Piątnica OSM oraz Mlekpol. Takie dane płyną z najnowszej edycji raportu CPS GfK Brand Footprint Europe.
Eksperci CPS...
Wielkopolska to dziś jeden z trzech najszybciej rozwijających się polskich regionów. Według najnowszych danych Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju wskaźnik PKB na mieszkańca przekroczył 76% średniej w UE i jest zaliczany do trzech najwyższych w...
W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie...
Analiza gazetek z lat 2017-2018 wykazała, że liczba promowanych artykułów w dyskontach wzrosła o blisko 40%. Najbardziej zwiększyła ją Biedronka. Z kolei Lidl i Netto miały skoki na podobnym poziomie. Ten ostatni najmocniej postawił...
Nie tylko kupujący mieszkania doświadczają podwyżek na rynku nieruchomości. W ostatnich latach w większości największych polskich miast zanotowano podwyżki średnich cen gruntów przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Wysokie, bo blisko 6% wzrosty cen działek...
Zaledwie 3 na 10 konsumentów czyta etykiety na artykułach spożywczych. Najczęściej sprawdzamy tylko termin przydatności do spożycia, a na pozostałe informacje nie zwracamy uwagi. Zgodnie z przepisami nawet na najmniejszym opakowaniu muszą znaleźć się takie informacje, jak...
Najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 roku by Lidl (GRP 70 143). Zeszłoroczny lider zestawienia marek, które przekroczyły 20 000 GRP – Orange – spadł o dwie pozycje. Wyprzedził go jego branżowy konkurent –...
Instytut badawczy ABR SESTA dokonał analizy świątecznych promocji z lat 2014 i 2015, aby ocenić, co i w jaki sposób będzie teraz reklamowane. Z wyników można wnioskować, że sieci po raz kolejny postawią głównie...
Od października funkcję dyrektora fabryki WINIARY w Kaliszu objął Tomasz Lazarowicz. Przez ostatnie 4 lata zarządzał fabryką lodów Nestlé Schöller w Namysłowie.
Tomasz Lazarowicz związany jest z Nestlé od 1996 lat. Dyrektorem fabryki w...
W 2024 roku emitenci przeprowadzili 44 publiczne emisje obligacji korporacyjnych na kwotę 1,959 mld zł. Inwestorzy w tych emisjach złożyli zapisy na kwotę ponad...
Rok 2024 miał być przełomowy dla deregulacji w Polsce, jednak rzeczywistość okazała się daleka od oczekiwań. Rząd zapowiadał intensywne działania w tym obszarze, ale...
Zasady ESG przestają być wyborem, a stają się koniecznością dla firm w branży TSL. Polski Instytut Transportu Drogowego wydał niedawno raport na temat ESG,...