Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Matt Komorowski, dyrektor zarządzający PayPal CEE

Polacy coraz częściej robią zakupy w zagranicznych sklepach internetowych

W zagranicznych sklepach internetowych Polacy kupują przede wszystkim ubrania, elektronikę oraz biżuterię i zegarki. Największą popularnością cieszą się wśród nas e-sklepy chińskie, brytyjskie, amerykańskie...
Mariusz Chochołek, prezes Integrated Solutions

Ekspert: Wideo analityka wytropi klienta

Światowy rynek wideo analityki wzrasta co roku o około 20 proc. W 2021 roku ma być wart ponad 4 mld dolarów. Zdaniem Mariusza Chochołka,...
e-commerce

Kupujący art. spożywcze w internecie – kim są?

Kiedy przyjrzeć się osobom kupującym zakupy spożywcze online, można zobaczyć idealny przykład współczesnych, zaawansowanych użytkowników nowych technologii i świadomych odbiorców reklam. Wśród nich można spotkać...
e-commerce

SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł

Dzięki umiejętnemu ratowaniu porzucanych koszyków oraz kampaniom inspirującym do zakupów online system SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł. To kwota transakcji...
sklep internetowy

E-commerce: Jak zmienią się zakupy online w ciągu najbliższych 5 lat?

Reklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy rozszerzona rzeczywistość umożliwiająca przymierzanie ubrań w...
Tomasz Teodorczyk

Intencje zakupowe – przedmiot marketingowego pożądania?

Rynek danych, pozwalających na generowanie ponadprzeciętnych zwrotów, dopiero się rozwija. Wśród wszystkich kategorii, w które są one zebrane, jedną z najbardziej pożądanych przez marketerów...
779641732_dotpay_spolka.png

Prezes Dotpay: Połączenie Dotpay i eCard zmieni polski rynek e-commerce

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku aż 36 mld zł. Na tym dynamicznym wzroście skorzystać chcą dwaj wiodący gracze z sektora płatności elektronicznych –...
276121939_henkel_polscy_konsumenci_3.png

Dla Polaków jakość coraz ważniejsza niż cena. Tylko 20 proc. konsumentów to klienci oszczędni

Większość Polaków to wymagający konsumenci, którzy są gotowi zapłacić więcej za produkty lepszej jakości – wynika z badania Shopper Study na zlecenie firmy Henkel....
programistka informatyk

Lubi więc kupuje. Cała prawda o millennialsach

Millennials aby kupić, musi najpierw polubić dany produkt lub usługę – to główny wniosek z raportu NAJPIERW POKOCHAJĄ, POTEM KUPIĄ. Czy marki w Polsce...

W sklepach internetowych różnice w cenach produktów mogą sięgać kilkuset procent. Występują znacznie częściej...

Ten sam produkt w różnych e-sklepach może mieć różną cenę. Największe różnice występują w kategorii artykułów elektronicznych oraz farmaceutyków – wynika z obserwacji Dealavo. Co ciekawe, zdarza się,...
Modern business with new technologies

Mobile PL 2016 – Zakupy, programy lojalnościowe i kupony

W Polsce użytkownicy m-commerce to mała grupa hiperaktywnych użytkowników e-commerce, kuponów i programów lojalnościowych. Rozwój płatności mobilnych w Polsce zależy od tego, czy trendy z tej grupy osób rozprzestrzenią się...
1509267866_dealavo_sprzedaz_online.png

Branża e-commerce przyspieszy. Podatek od handlu detalicznego spowoduje wejście większej liczby sklepów do internetu

Podatek od handlu detalicznego przyspieszy debiut części sklepów w internecie – ocenia Jakub Kot, prezes Dealavo. E-sklepy pomogą zrekompensować koszty związane z nowym obciążeniem podatkowym. Szczególnie...
Rafał Kochański

eStoreMedia wprowadza narzędzie do automatycznego audytu implementacji treści w e-commerce

eStoreMedia opracowało innowacyjne rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Autorskie narzędzie umożliwia producentom szybką weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym...
cloud computing

Raport: Chmura obliczeniowa w polskim e-biznesie

Odpowiedni poziom obsługi ważniejszy od ceny, obniżka kosztów w organizacji, ale również obawa przed utratą poufnych danych – tak polski e-biznes ocenia chmurę obliczeniową...
590183735_fiege_zalando.png

Tysiąc miejsc pracy powstanie w okolicach Szczecina. Operator nowego magazynu Zalando rozpoczyna rekrutację

Ponad 130 tys. mkw. powierzchni magazynowej powstanie w Gryfinie w Zachodniopomorskiem na potrzeby Zalando. Magazyn od połowy przyszłego roku będzie obsługiwać rynki polski, niemiecki i skandynawski popularnej...
1125267117_social_media_sprzedaz.png

E-handel przechodzi do mediów społecznościowych. Dają szanse na pozyskanie nowych klientów i szeroką promocję

Z mediów społecznościowych regularnie korzysta 63 proc. internautów. Ze względu na rosnący zasięg handel internetowy staje się coraz bardziej social. Ponad 40 proc. internautów...
deal – umowa

Zmiana przepisów ułatwi zawieranie e-umów

8 września 2016 wchodzą w życie nowe, bardziej liberalne przepisy, które znacząco uproszczą procedury zawierania e-umów w Polsce. Nowelizacja Kodeksu Cywilnego wprowadza do powszechnego...
767127224_dhl_drony_paczki.png

Handel internetowy napędza polski rynek przesyłek. Wymagania odbiorców rosną

Rynek przesyłek w Polsce wart jest 1,4 mld euro i wciąż rośnie. Co roku przesyłanych jest ponad 300 mln paczek. Jak wynika z raportu Gemius, ponad 40...
pizza

Pyszne.pl w 2020 r. wartość rynku zamawiania posiłków online wyniesie 1 mld zł

Z usług największego w kraju serwisu do zamawiania posiłków przez internet skorzystać może już 90% Polaków mieszkających w dużych i małych miastach. Pyszne.pl umożliwia...
1623395761_dotpay_rynek.png

Polski e-handel będzie w 2020 roku wart 60 mld zł. Jego rozwój napędzi segment...

Wartość e-handlu w Polsce, która obecnie sięga 36 mld zł, w ciągu kolejnych czterech lat wzrośnie aż do 60 mld zł. Wraz z dynamicznym wzrostem zakupów w sieci prężnie...
E-commerce

Przyszłość e-commerce – co nas czeka do roku 2026

Branża sprzedażowa podlega dziś bezprecedensowym przeobrażeniom. Innowacje technologiczne, nowe modele biznesowe oraz zmieniające się oczekiwania konsumentów kształtują nowe oblicze e-Commerce. Criteo (NASDAQ: CRTO), firma...
Stéphan Treppoz, prezes Sarenza

Wywiad ze Stéphanem Treppoz, prezesem Sarenza

Czym wyróżnia się rynek e-commerce w Polsce? Jakie różnice można zauważyć w porównaniu z innymi krajami europejskimi? Stéphane Treppoz: Polski rynek e-commerce jest jeszcze młody...
Online shopping and e-commerce background

E-commerce: Jak zwiększyć sprzedaż poza szczytami sprzedażowymi?

Oferty specjalne na granicy rentowności, duże budżety na kampanie reklamowe – firmy różnymi sposobami próbują poradzić sobie z czasem międzysezonowej stagnacji w e-biznesie. W...
procenty

Dealavo: 6-krotny wzrost. Rośnie popyt na monitoring cen

Dealavo, firma dostarczająca narzędzia do monitorowania i porównywania cen online, tylko w 2015 roku zanotowała 600% wzrost przychodów. W tym roku mają one wzrosnąć...
zakupy komputer Internet

Cztery innowacje w zakresie personalizacji, które zrewolucjonizują e-biznes

Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte...

Połowie Polaków w dużych miastach zakupy zajmują dwie godziny tygodniowo. 1/3 konsumentów chciałaby skrócić...

Polacy narzekają na brak czasu. Przyznają, że zbyt mało czasu poświęcają rodzinie, nie mają też kiedy rozwijać swoich pasji i zainteresowań. Większą część dnia zajmuje im...

Program „Rodzina 500 plus” wpłynie na zmianę preferencji zakupowych Polaków

Jak wynika z obserwacji sieci handlowych, większe możliwości finansowe już zmieniły preferencje zakupowe konsumentów – kupują oni bardziej świadomie i stawiają częściej na zdrową żywność. Aż 2/3 badanych...

Łódź jednym z największych rynków handlowych w Polsce. Miasto będzie przyciągać nowych graczy

Z powierzchnią handlową przekraczającą 550 tys. mkw. i z nasyceniem 567 mkw. na tysiąc mieszkańców Łódź znajduje się w czołówce polskich miast. Lokalny rynek handlowy został...

Polacy najczęściej kupują płyty polskich wykonawców. W radiu i telewizji dominują jednak twórcy zagraniczni

Mimo że wiele utworów polskich artystów mogłoby konkurować na listach przebojów z zagranicznymi hitami, najczęściej zamiast do szerszej publiczności trafiają jedynie do koneserów zainteresowanych danym...
Stadion piłkarski

Wpływ meczów reprezentacji Euro 2016 na zachowania zakupowe Polaków

Jaki wpływ na zachowania zakupowe Polaków miał przebieg meczu Polska-Portugalia? Analizy trwają, ale z pewnością już teraz można pokusić się o pierwsze wnioski na...

Handel w sieci napędza rynek kurierski. Firmy inwestują w nowe rozwiązania usprawniające dostawy

Sprzedaż w internecie odpowiadała w ubiegłym roku za 29 proc. rynku paczek, a za trzy lata będzie to już aż 39 proc. – oceniają eksperci PwC. Rosnący...

42 proc. Polaków świadomie kupiło kiedyś podrobiony produkt. Temat podróbek popularny wśród internautów

Ponad 40 proc. Polaków choć raz w życiu kupiło świadomie podróbkę. Najczęściej były to odzież, obuwie i kosmetyki. Wybór z reguły wynikał z niższej ceny. Bardzo często zakupy...

Do końca roku w Polsce będzie 23 tys. e-sklepów. Dla 87 proc. właścicieli jest...

W tym roku wartość rynku e-commerce w Polsce może wzrosnąć o 15 proc. i sięgnąć 35,8 mld zł, a w 2020 roku – 63 mld zł. Eksperci szacują,...
telefon samsung

Raport: Polski m-commerce wyniki i prognozy

W 2015 roku obroty polskiego m-commerce wzrosły o 109% W 2016 roku polski e-klient wyda średnio 128 euro poprzez urządzenia mobilne Z tabletów...
telefon samsung

W I kwartale 2016r. 27% rezerwacji podróży na całym świecie zostało dokonanych przy użyciu...

Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, opublikowała raport Travel Flash, przedstawiający najnowsze trendy na rynku podróżniczym. Raport prezentuje wnioski wynikające z...

Tylko 5 proc. zakupów odzieży Polacy dokonują w sklepach internetowych. W krajach rozwiniętych stanowią...

W Polsce 5 proc. zakupów odzieży ma miejsce w internecie. To mniej więcej siedmiokrotnie mniejszy udział niż w krajach wysoko rozwiniętych. Jednak branża ta ma kluczowe...
Mateusz Gołda, manager ds. rozwoju back-office w sklepie Neo24.pl

Sklepy internetowe przyciągają coraz więcej osób. Do 2020 r. wartość polskiego handlu w sieci...

Polacy coraz chętniej robią zakupy przez internet. W tym roku wartość e-commerce może sięgnąć 36 mld zł, a liczba sklepów internetowych przekroczy 23 tys. Klienci...
Vit Endler

Mall.pl wypłaci 50 zł wszystkim kupującym, do których przesyłka nie zostanie wysłana na czas

Z końcem maja 2016 Mall.pl wprowadził gwarantowaną, terminową wysyłkę do Klienta i wypłaca 50 zł wszystkim kupującym, do których przesyłka nie zostanie wysłana na...
sklep

Raport: Polacy kupują odzież głównie w markowych sklepach

Dziewięciu na dziesięciu dorosłych mieszkańców Polski dokonało w 2015 r. zakupu odzieży (91%), wynika z badania konsumenckiego przeprowadzonego przez PMR na potrzeby raportu "Handel...
Mike Lester, Vice President and General Manager, New Markets w RetailMeNot

W 2016 r. na zakupy online Polacy wydadzą blisko 1 mld euro więcej niż...

Polacy wydają w sieci coraz więcej pieniędzy. W 2015 roku 21 milionów polskich internautów zrobiło zakupy o łącznej wartości 5,12 miliarda euro (wzrost wyniósł...