Aż 92% internautów kupi chociaż część podarunków w sklepach internetowych. Właśnie teraz szukają w sieci produktów, które ucieszą bliskich, będą w dobrym rozmiarze, kolorze...
W okresie przedświątecznym sprzedaż detaliczna jest o jedną piątą większa niż w listopadzie. Lepiej sprzedaje się żywność, napoje i kosmetyki. Sprzyjają temu banki, które oferują korzystne kredyty....
Ponad 2600 sklepów bierze udział w ogólnopolskim Dniu Darmowej Dostawy, co stanowi rekordową liczbę w historii tej akcji. Już jutro odbędzie się święto internetowych...
Polacy pokochali zakupy online. Z roku na rok rośnie liczba osób kupujących w sieci. Obecnie dwie trzecie Polaków korzysta regularnie z internetu, a 80...
Sklep internetowy Ravelo.pl zwyciężył w kategorii „Innowacja roku” w 3. edycji konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Konkurs, którego Kapituła składa się...
Jednym z najbardziej pracowitych okresów w e-handlu jest czwarty kwartał. To wtedy ma miejsce Dzień Darmowej Dostawy i Czarny Piątek rozpoczynające szał przedświątecznych zakupów....
Z początkiem listopada klienci sklepu internetowego Ravelo.pl otrzymali możliwość dokonywania płatności poprzez mobilną aplikację BLIK.
Cieszymy się, że wraz z umacnianiem pozycji rynkowej Ravelo stale...
W crossowej kampanii promocyjnej obsługiwanej przez lidera płatności internetowych Pay U przygotowanej przez Visa, home.pl, Mall.pl, Pyszne.pl i Showroom.pl czeka szereg bonusów.
Dla obsługiwanych przez...
Wkrótce minie rok od wejścia w życie ustawy o prawach konsumenta. Jednak nie wszystkie e-sklepy dostosowały się do obowiązujących przepisów. Prawie 73 procent e-sklepów...
W polskiej branży e-commerce działa obecnie ok. 20 tys. firm. Jak zaznaczają eksperci, ich liczba może wzrosnąć. Receptą na pokonanie konkurencji i zwiększenie rentowności...
Polacy coraz więcej kupują, a także sprzedają przez internet. Jak pokazały badania CBOS niemal jedna trzecia internautów przynajmniej raz sprzedała coś w sieci*. Szczególnie...
Ogólnopolski Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się 1 grudnia. Kolejne sklepy internetowe przyłączają się do akcji, podczas której będą oferować klientom produkty bez doliczania kosztów...
Według PMR rynek handlu internetowego w tym roku może być wart ok. 32 mld zł. Każdy miliard złotych wydany w sieci generuje popyt na powierzchnię magazynową...
Polacy coraz chętniej sięgają po nowinki technologiczne. Surfowanie po Internecie za pomocą laptopa, tabletu czy smartfona stało się nieodłącznym elementem każdego dnia. Internet wywrócił...
Już ponad 60 proc. e-sklepów poprawnie informuje konsumentów o prawie do rezygnacji z zakupionego towaru – podaje Europejskie Centrum Konsumenckie. Dostosowanie się do nowego prawa, szczególnie...
14 października 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IX edycja Targów eHandlu, podczas których będzie można zapoznać się z ofertą blisko...
W tym roku branża e-handlu może wzrosnąć o ponad 15 proc., do blisko 32 mld zł. Dynamicznie rośnie też liczba e-klientów kupujących przez urządzenia mobilne. Dalszy...
Handel detaliczny w internecie jest bardzo stabilnie rozwijającym się kanałem sprzedaży rynku detalicznego w Polsce. Jak pokazują nasze prognozy, w tym roku jego wartość...
Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane,...
Zestawienie Rankingu Internetowych Sklepów Sportowych Opineo 2015 zawiera 30 najlepiej ocenianych przez konsumentów e-sklepów. Są wśród nich zarówno sportowe hipermarkety, jak i niszowe sklepy...
E-handel, jeden z najszybciej rozwijających się sektorów rynku, w coraz większym stopniu wpływa na dynamikę i kierunki rozwoju krajowego rynku magazynowego i handlowego. Rodzimy...
Już co najmniej połowa Polaków robi zakupy przez internet. E-commerce oszczędza czas potrzebny na wybranie towaru i pieniądze dzięki konkurencji cenowej z tradycyjnymi sklepami....
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co...
O e-fakturach słyszał już niemal każdy Polak, a wskaźnik ich wykorzystania wśród klientów indywidualnych w ciągu ostatnich dwóch lat prawie się podwoił. Niestety pozytywne...
E-commerce staje się coraz ważniejszą częścią polskiego handlu detalicznego i hurtowego. Spółka TIM, do której należy sieć sklepów elektrotechnicznych, w ciągu roku zwiększyła sprzedaż przez ten kanał...
Windeln.de, niemiecki sklep internetowy w kategorii produktów dla niemowląt i dzieci ogłosił kupno spółki Feedo, czeskiego i słowackiego internetowego lidera tego samego segmentu e-commerce,...
Mimo dynamicznego wzrostu e-commerce liczba e-sklepów w Polsce wciąż nie jest imponująca. Działa ich obecnie ok. 20 tys., jednak w kolejnych latach ta liczba może się podwoić....
Sprzedaż czytników e-booków w Europie w ubiegłym roku wzrosła o 30-40 proc. – wynika z szacunków firmy PocketBook. Na całym świecie była o jedna piątą większa. Książki w wersji elektronicznej...
Polacy coraz chętniej sięgają po e-booki. Rynek sprzedaży książek elektronicznych rośnie bardzo szybko i jak szacuje branża, w 2015 roku jego wartość wzrośnie do co najmniej...
Selgros, jedna z trzech działających w Polsce sieci hurtowni spożywczych typu cash & carry, rozwija swój sklep internetowy. Firma stawia na dostawy z dowozem do lokali gastronomicznych,...
64 proc. Polaków zamawia jedzenie na wynos. Choć większość robi to przez telefon, to coraz częściej zamówienia składane są online, np. przez serwisy internetowe udostępniające oferty...
Stagnacja na rynku hipermarketów powoduje, że duzi gracze na rynku szukają nowych strategii rozwoju. Zmiany będą przechodzić również dominujące na rynku dyskonty oraz sieci franczyzowe....
Handlowcy przyznają, że trwająca już od dziewięciu miesięcy deflacja coraz bardziej wpływa na osiągane przez nich wyniki. Sieć Intermarché wybiera strategię ucieczki do przodu i testuje...
Ruch rozwija usługi dla e-handlu. W kiosku można zwrócić produkt zakupiony online w sklepie partnerskim sieci. On zajmuje się jego wysyłką lub utylizacją, w przypadku gdy koszt...
Coca-Cola chce dostosować swój system dystrybucji do zmieniających się wyborów konsumentów dotyczących kanałów sprzedaży. Po erze dominacji hipermarketów i triumfu dyskontów w polskim handlu rośnie znaczenie...
W ubiegłym roku udział sieci hipermarketów w handlu detalicznym artykułami spożywczym zmniejszył się o 2 pkt proc., a rynek dyskontów się nasyca. Do 2020 roku liczba...
Przygotowania do Wielkanocy to okres żniw dla sklepów internetowych. Zwiększona liczba zamówień notowana jest od poniedziałku. Statystyczny koszyk jest o kilkanaście procent większy niż w poprzednich miesiącach....
Umożliwienie płatności kartami, otwarcie 2500. sklepu oraz wdrożenie systemu testowania produktów marek własnych przez klientów – to najważniejsze wydarzenia dla Biedronki w dobrym, choć trudnym ubiegłym roku. Sieć rozwija...