Serwis Budownictwo.pl, należący do Eniro Polska, ułatwiający porównywanie cen produktów budowlanych, znacząco powiększył swoją bazę. Teraz w porównywarce użytkownicy mają do dyspozycji ponad 800 000 różnych produktów. Użytkownicy serwisu mogą także skorzystać z branżowych porad i inspiracji dostępnych na stronie Budownictwo.pl. To szczególnie przydatne w sytuacji, gdy rośnie zainteresowanie materiałami i usługami budowlanymi.

Branża budowlana jest jedną z sił napędowych polskiej gospodarki. Według raportów GUS w 2017 r. oddano do użytku o 9,1 proc. więcej mieszkań niż w 2016 r., zaś liczba pozwoleń na budowę była wyższa o 18,3%. Pozytywny wpływ na rozwój budownictwa indywidualnego ma też dobra sytuacja na rynku pracy. Polacy aktywnie poszukują informacji o dostawcach materiałów budowlanych i specjalistach z branży, porównując oferty, a zwłaszcza ceny towarów i usług.

Serwis Budownictwo.pl, który w 2017 roku przeszedł gruntowną metamorfozę, na co dzień współpracuje z różnymi sklepami internetowymi i stronami e-commerce, specjalizującymi się w produktach budowlanych i wnętrzarskich. Bardzo szeroki asortyment pozwala użytkownikom nie tylko porównywać oferty i ceny, ale także dokonać zakupów w wybranym sklepie internetowym.

Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska
Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska

Nowy wygląd i funkcje serwisu spotkały się z uznaniem użytkowników, którzy oczekują od nas szerokiej oferty produktów budowlanych. Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy dziś zaoferować ponad 800 000 produktów, takich jak: płytki, podłogi, farby akcesoria malarskie, łazienkowe czy elementy wyposażenia kuchni. Od początku zależy nam, aby umożliwić użytkownikom serwisu Budownictwo.pl dokonanie transakcji. Duża baza produktów i firm, wiele porad i inspiracji w połączeniu możliwością zakupu znalezionego towaru online to unikalna wartość naszego serwisu. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska.

Serwis Budownictwo.pl zawiera wyszukiwarkę produktów budowlanych z cenami i przejściem do sklepów internetowych, bazę firm z branży budowlanej, katalog producentów materiałów budowlanych, inspiracje dotyczące stylizacji wnętrz oraz przykładowe realizacje projektantów wnętrz. Zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu stron, serwis jest w pełni responsywny.

Rozwijamy także ofertę reklamową dla firm z branży budowlanej. Atrakcyjny profil użytkownika i zakupowy charakter serwisu to zachęta dla firm, które chcą dotrzeć do internautów remontujących czy budujących mieszkania oraz domy. – dodaje Magdalena Wypychowicz.