Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Andrzej Zawistowski

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Andrzej Zawistowski

Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu, PSML

Nowe technologie w zakupach pomagają firmom ciąć koszty nawet do 15 proc. Sztuczna inteligencja...

Usprawnienie procesów zakupowych może przynieść firmie oszczędności sięgające nawet 15 proc. kosztów. Optymalizacja tego obszaru jest szczególnie istotna teraz, kiedy wiele firm boryka się z presją płacową i musi szukać oszczędności w innych obszarach. Z drugiej strony...
ProconPolzak

PROCON/POLZAK 2018 – Ojciec chrzestny zakupów w Polsce!

Jego wizyta związana jest z honorowym uczestnictwem w piątej, jubileuszowej edycji konferencji zakupowej PROCON/POLZAK organizowanej przez firmę doradczą OptiBuy oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. Urodzony w 1939 roku, na Słowenii, Kraljič do dziś...
Video thumbnail for youtube video a3tq3mey_bi

Drukarki 3D przyszłością produkcji spersonalizowanych towarów premium

Obecnie konsumenci potrzebują bardzo spersonalizowanych produktów, szczególnie tych z kategorii premium. Stwarza to duże wyzwanie przed całością procesu łańcucha dostaw, szczególnie przed menadżerami logistyki i zakupów.   – Sprzedaż towarów wysokiej jakości odbywa się w...
Nowe technologie zmieniają branżę zakupową. Firmy mogą dzięki temu znacząco obniżyć koszty

Nowe technologie zmieniają branżę zakupową. Firmy mogą dzięki temu znacząco obniżyć koszty

Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego menadżerowie przykładają do tego obszaru coraz większą wagę i równolegle z Przemysłem 4.0 rozwija się idea Zakupów 4.0. Ostatni trend to wykorzystanie analityki big data i nowych...
Video thumbnail for youtube video rw58divplge

Maszyny i Internet Rzeczy zastąpią człowieka w procesach operacyjnych

Każdy z nas codziennie w różnych miejscach spotyka się z tzw. maszynami vendingowymi, czyli wydającymi. Są to np. automaty z jedzeniem i piciem. Rodzi się pytanie, czy technologie, które standardowo stosowane są w obszarze konsumenckim,...
Dialog Branżowy: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych. Zasady współpracy z agencjami wymagają głębokich zmian

Dialog Branżowy: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych. Zasady współpracy z agencjami...

W procesie zamawiania usług marketingowych coraz częściej uczestniczą działy zakupów. Ich uczestnictwo w tym procesie często wiąże się z twardymi negocjacjami cenowymi. Nowa rola tych działów oznacza, że potrzebne są nowe zasady współpracy z agencjami i dostarczycielami usług...
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych. Zasady współpracy z agencjami wymagają głębokich zmian

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej: należy wypracować najlepsze praktyki przetargowe w zakupach marketingowych. Zasady współpracy z...

W procesie zamawiania usług marketingowych coraz częściej uczestniczą działy zakupów. Ich uczestnictwo w tym procesie często wiąże się z twardymi negocjacjami cenowymi. Nowa rola tych działów oznacza, że potrzebne są nowe zasady współpracy z agencjami i dostarczycielami usług...
83947

PSML i SAR opracują „Poradnik modelowego procesu zakupowego usług komunikacji marketingowej”

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów – wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR – prowadzi pracę nad specjalistycznym kompendium wiedzy w zakresie zakupu usług komunikacji marketingowej. PSML nazywa tego typu zakupy jako subiektywne – ze względu...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń… – jak sfinansować wydatki...

Jak sfinansować wydatki obronne państw członkowskich UE zwiększone do poziomu 2% ich PKB? Trzy opcje: cięcia innych wydatków, finansowania długiem, podnoszenia podatków. Omawiamy koszt...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

W 2023 r. ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym 44,2 mld zł – za...

W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...