Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Anna Strutyńska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Anna Strutyńska

Innowacyjne rozwiązanie digitalowe wkracza na obszar rekrutacji

Innowacyjne rozwiązanie digitalowe wkracza na obszar rekrutacji

Sytuacja na rynku pracy mobilizuje firmy do poszukiwania nowych, atrakcyjnych sposobów dotarcia do kandydatów i wyróżnienia się jako pracodawca. Eniro Polska wykorzystuje w tym celu innowacyjny pomysł wdrożony przez polski start-up Waywer. Rozwiązanie to...
Anna Strutyńska, Dyrektor HR w Eniro Polska

Eniro Polska rozwija proces wewnętrznej certyfikacji pracowników

Stała edukacja pracowników to jedno z najważniejszych zadań wpisanych w misję każdej firmy. Eniro Polska, dostawca rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich firm z powodzeniem rozwija proces wewnętrznej certyfikacji pracowników. Bodźcem do tego...
Anna Strutyńska, Dyrektor HR w Eniro Polska

Certyfikacja pracowników – motywator i ścieżka rozwoju

Eniro Polska, dostawca rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich firm z powodzeniem rozwija proces wewnętrznej certyfikacji pracowników. Stała edukacja pracowników to jedno z najważniejszych zadań wpisanych w misję firmy. Rozwój portfolio produktów oraz...
Joanna Hampel, Dyrektor Sprzedaży w Eniro Polska

Grywalizacja – gdy biznes i rozrywka idą w parze

Głównym założeniem grywalizacji jest fakt, że ludzie lubią mechanizm gry, czyli zabawę i nagrody. Firmy dostrzegły w tym potencjał i zaczynają wykorzystywać mechanizmy z gier do zwiększania swojej skuteczności biznesowej. Bazując na elementach wirtualnej...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...