Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Audience Network

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Audience Network

Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies ponownie notuje wzrost marży oraz kolejny rekordowy kwartał

Notowana na GPW Cloud Technologies, jeden z wiodących globalnych dostawców danych, dzięki konsekwentnej realizacji strategii rozwoju ponownie wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe.  W I półroczu 2023 r. wskaźnik EBITDA osiągnął 13,5 mln PLN, a...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies z najlepszym wynikiem rocznym od 4 lat. Rekordowy kwartał kluczowego segmentu Data...

Cloud Technologies, spółka koncentrująca się na monetyzacji cyfrowych danych, opublikowała wyniki IV kwartału i podsumowała ubiegły rok. EBITDA w 2021 roku wyniosła 17,5 mln zł, blisko trzykrotnie więcej niż w roku 2020. Zysk netto...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies z 5,6 mln zł EBITDA i 4,4 mln zł zysku netto w...

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w Big Data i monetyzacji cyfrowych danych, opublikowała kolejny kwartał charakteryzujący się wysokimi wzrostami. EBITDA Grupy w III kwartale wzrosła o 145% r/r, osiągając wynik 5,6...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies zanotowało w sierpniu wzrost sprzedaży danych o 34% r/r

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w obszarze monetyzacji danych z internetu i Big Data, odnotowała już 15-sty z rzędu wzrostowy w ujęciu rok do roku miesiąc sprzedaży danych w swoim strategicznym...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies rozpoczyna drugie półrocze od podwojenia sprzedaży danych w lipcu w ujęciu rok...

Cloud Technologies, warszawska spółka koncentrująca się na rozwoju w obszarze monetyzacji danych z internetu i Big Data, zanotowała dwukrotny wzrost sprzedaży danych w swoim strategicznym segmencie. Sprzedaż cyfrowych informacji do kluczowych klientów w segmencie...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies z najlepszym kwartałem od ponad 3 lat

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w monetyzacji danych z internetu i Big Data, zaprezentowała kolejne z rzędu wyniki kwartalne z istotnymi wzrostami we wszystkich kluczowych pozycjach. Dynamika przychodów w Q2 2021...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies podsumowuje osiągnięcia i wskazuje kluczowe czynniki rozwoju w I półroczu 2021 roku

Cloud Technologies, warszawska spółka specjalizująca się w monetyzacji danych z internetu i Big Data, podsumowuje osiągnięcia w I półroczu 2021 roku i spodziewa się ich pozytywnego wpływu na wyniki finansowe w kolejnych okresach. Spółka,...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies notuje rekordową dynamikę sprzedaży na poziomie 343% rok do roku w kwietniu...

Cloud Technologies, warszawska spółka specjalizująca się w obszarze monetyzacji danych i Big Data, notuje rekordową dynamikę sprzedaży danych w strategicznym segmencie w kwietniu 2021 roku. Sprzedaż cyfrowych informacji do kluczowych klientów w segmencie Data...
sztuczna inteligencja 1

Biznes oszalał na punkcie SI, jednak potrzebuje wsparcia

Każdy chce skorzystać z rewolucji algorytmów, jednak ⅓ projektów R&D kończy się niepowodzeniem, wynika z raportu Rackspace Technology. Powód? Brak dostępu do danych wysokiej jakości. Obecnie mniej niż 20% badanych uważa, że ich organizacja...
sztuczna inteligencja

Czego boją się Polacy? Na pewno nie sztucznej inteligencji

Zaledwie co trzeci Polak obawia się rozwoju sztucznej inteligencji, wynika z raportu Pew Research Center. W zestawieniu z innymi krajami nadwiślański entuzjazm wydaje się zaskakująco wysoki. Tylko 28% respondentów uważa, że ekspansja SI to...
biuro pracownik biznes

2021 to będzie rok technologicznej transformacji firm

W przyszłym roku wciąż będziemy odczuwać skutki pandemii, ale nie oznacza to, że wszystkie będą miały charakter negatywny. Jak donosi raport opracowany przez Spiceworks Ziff Davis, w 2021 co trzecia firma planuje przeznaczyć więcej...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Chwilowa zmiana, trwałe efekty, czyli świat po COVID-19

96% specjalistów IT twierdzi, że pandemia COVID-19 zmieniła ich sposób myślenia, nie tylko o technologii, pozostałe 4% to niemal granica błędu pomiarowego. Taki jest najważniejszy wniosek z raportu Yellowbrick, który analizuje wpływ koronawirusa na...
content marketing

Content marketing – dobry pomysł na złe wydanie pieniędzy

Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich...
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Jeśli Content is a King to Big Data is a Queen

Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany - podaje GoodFirms w raporcie “How Businesses Use Content Marketing”. Czy wobec tego można poprawić...
Dimaq Voice

DIMAQ Voice po raz 7

DIMAQ Voice to bezpłatne, cykliczne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Zapraszamy na kolejne, siódme już spotkanie, które odbędzie się: 9 maja 2019 w godz. 17:30-19:30 o...
Opracowana w Polsce technologia rafinacji informacji pozwala przewidzieć wyniki wyborów. Służy także do analizy trendów gospodarczych

Opracowana w Polsce technologia rafinacji informacji pozwala przewidzieć wyniki wyborów. Służy także do analizy...

Już niemal 4 mld ludzi korzysta obecnie z Internetu na całym świecie. Codziennie wysyłanych jest ponad 172 mld e-maili czy prawie 500 mln tweetów. Informacje zawarte w Internecie są kopalnią wiedzy o użytkownikach, co może być...
sztuczna inteligencja

Marketerzy czytający nam w myślach? Dzięki neuronauce będzie to możliwe

Neuronauka zmienia oblicze Big Data – wieszczą eksperci. Dzięki technologii dającej wgląd w świadomość człowieka, badacze danych zyskają dostęp do nowego rodzaju informacji. Wiedza o tym, co w danej chwili widzimy, myślimy, a nawet...
big data

Analityka Big Data ma się coraz lepiej. Tak korzystają z niej twoje ulubione marki

Obserwatorzy rynku nowych technologii przywykli już do tego, że największym rozgłosem cieszą się one we wczesnym okresie dojrzewania, kiedy ze świeczką w ręku należy szukać udanych implementacji i przemyślanych zastosowań. Podobny los spotkał analitykę...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Programmatic idzie jak burza. W tym roku zagospodaruje ponad 80 proc. reklam typu display

W Stanach Zjednoczonych, które wyznaczają światowe trendy na rynku reklamy internetowej, programmatic buying rozpycha się rękami i nogami. Już w tym roku aż 82,5 proc. reklam typu display kupionych będzie w tym zautomatyzowanym modelu...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Maciej Przygórzewski, główny analityk walutowy Currency One, operatora serwisów InternetowyKantor.pl i Walutomat

Średnia płaca w marcu ponad 8400 zł, nieznaczny spadek zatrudnienia

Wynagrodzenia w marcu niesione premiami rocznymi wybijają szczyty. Reszta danych z kraju nie jest już aż tak optymistyczna. Na rynku ropy naftowej pomimo zamieszania...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...