10.3 C
Warszawa
wtorek, 17 maja, 2022

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Audience Network

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Audience Network

Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies z najlepszym wynikiem rocznym od 4 lat. Rekordowy kwartał kluczowego segmentu Data...

Cloud Technologies, spółka koncentrująca się na monetyzacji cyfrowych danych, opublikowała wyniki IV kwartału i podsumowała ubiegły rok. EBITDA w 2021 roku wyniosła 17,5 mln zł, blisko trzykrotnie więcej niż w roku 2020. Zysk netto...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies z 5,6 mln zł EBITDA i 4,4 mln zł zysku netto w...

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w Big Data i monetyzacji cyfrowych danych, opublikowała kolejny kwartał charakteryzujący się wysokimi wzrostami. EBITDA Grupy w III kwartale wzrosła o 145% r/r, osiągając wynik 5,6...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies zanotowało w sierpniu wzrost sprzedaży danych o 34% r/r

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w obszarze monetyzacji danych z internetu i Big Data, odnotowała już 15-sty z rzędu wzrostowy w ujęciu rok do roku miesiąc sprzedaży danych w swoim strategicznym...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies rozpoczyna drugie półrocze od podwojenia sprzedaży danych w lipcu w ujęciu rok...

Cloud Technologies, warszawska spółka koncentrująca się na rozwoju w obszarze monetyzacji danych z internetu i Big Data, zanotowała dwukrotny wzrost sprzedaży danych w swoim strategicznym segmencie. Sprzedaż cyfrowych informacji do kluczowych klientów w segmencie...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies z najlepszym kwartałem od ponad 3 lat

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w monetyzacji danych z internetu i Big Data, zaprezentowała kolejne z rzędu wyniki kwartalne z istotnymi wzrostami we wszystkich kluczowych pozycjach. Dynamika przychodów w Q2 2021...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies podsumowuje osiągnięcia i wskazuje kluczowe czynniki rozwoju w I półroczu 2021 roku

Cloud Technologies, warszawska spółka specjalizująca się w monetyzacji danych z internetu i Big Data, podsumowuje osiągnięcia w I półroczu 2021 roku i spodziewa się ich pozytywnego wpływu na wyniki finansowe w kolejnych okresach. Spółka,...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Cloud Technologies notuje rekordową dynamikę sprzedaży na poziomie 343% rok do roku w kwietniu...

Cloud Technologies, warszawska spółka specjalizująca się w obszarze monetyzacji danych i Big Data, notuje rekordową dynamikę sprzedaży danych w strategicznym segmencie w kwietniu 2021 roku. Sprzedaż cyfrowych informacji do kluczowych klientów w segmencie Data...
sztuczna inteligencja 1

Biznes oszalał na punkcie SI, jednak potrzebuje wsparcia

Każdy chce skorzystać z rewolucji algorytmów, jednak ⅓ projektów R&D kończy się niepowodzeniem, wynika z raportu Rackspace Technology. Powód? Brak dostępu do danych wysokiej jakości. Obecnie mniej niż 20% badanych uważa, że ich organizacja...
sztuczna inteligencja

Czego boją się Polacy? Na pewno nie sztucznej inteligencji

Zaledwie co trzeci Polak obawia się rozwoju sztucznej inteligencji, wynika z raportu Pew Research Center. W zestawieniu z innymi krajami nadwiślański entuzjazm wydaje się zaskakująco wysoki. Tylko 28% respondentów uważa, że ekspansja SI to...
telefon

Cierpimy na obsesję powiadomień, telefon sprawdzamy 160 razy dziennie

160 zerknięć na dobę. Tyle razy sprawdzamy powiadomienia na telefonie, zdradzają najnowsze badania Reviews.org. Zafascynowani technologią i jej możliwościami, bez reszty zanurzyliśmy się w smartfonowym świecie. Szybki rzut oka to dla nas za mało,...
biuro pracownik biznes

2021 to będzie rok technologicznej transformacji firm

W przyszłym roku wciąż będziemy odczuwać skutki pandemii, ale nie oznacza to, że wszystkie będą miały charakter negatywny. Jak donosi raport opracowany przez Spiceworks Ziff Davis, w 2021 co trzecia firma planuje przeznaczyć więcej...
SEO internet

Biznes wie, że po kryzysie musi się zmienić, ale nie ma na to czasu

84% pytanych w badaniu "Marketing, Innovation, and Technology" twierdzi, że rozwój firmy uzależniony jest od inwestycji w innowacje i technologie. Wydawać by się mogło, że wobec tego, aktywnie pozyskują wiedzę i wdrażają kolejne rozwiązania....
handel sklep koronawirus

Jakim typem klienta jesteś? – kupujący w czasie pandemii

Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Chwilowa zmiana, trwałe efekty, czyli świat po COVID-19

96% specjalistów IT twierdzi, że pandemia COVID-19 zmieniła ich sposób myślenia, nie tylko o technologii, pozostałe 4% to niemal granica błędu pomiarowego. Taki jest najważniejszy wniosek z raportu Yellowbrick, który analizuje wpływ koronawirusa na...
koronawirus COVID-19

Naukowcy ostrzegają: koniec pandemii dopiero za 2 lata, COVID-19 jeszcze powróci. To kiepskie wieści...

Koniec pandemii? Nie tak szybko! Amerykańskie Centrum Badań i Polityki Chorób Zakaźnych przestrzega organy państwowe przed zbytnim optymizmem. Eksperci twierdzą, że rządy muszą przestać sugerować, że koniec pandemii jest bliski. Zgodnie z ich opinią,...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Mniejsze wydatki na marketing nie są problemem – rośnie wydajność

Najnowsze wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę analityczną Gartner „CMO Spend Survey” uwidoczniły ciekawą zależność, jaką? Chociaż budżety marketingowe spadły pierwszy raz od 5 lat poniżej granicy 11% wysokości przychodów to jednocześnie wydatki na digital...
content marketing

Content marketing – dobry pomysł na złe wydanie pieniędzy

Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich...
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Jeśli Content is a King to Big Data is a Queen

Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany - podaje GoodFirms w raporcie “How Businesses Use Content Marketing”. Czy wobec tego można poprawić...
Dimaq Voice

DIMAQ Voice po raz 7

DIMAQ Voice to bezpłatne, cykliczne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Zapraszamy na kolejne, siódme już spotkanie, które odbędzie się: 9 maja 2019 w godz. 17:30-19:30 o...
Opracowana w Polsce technologia rafinacji informacji pozwala przewidzieć wyniki wyborów. Służy także do analizy trendów gospodarczych

Opracowana w Polsce technologia rafinacji informacji pozwala przewidzieć wyniki wyborów. Służy także do analizy...

Już niemal 4 mld ludzi korzysta obecnie z Internetu na całym świecie. Codziennie wysyłanych jest ponad 172 mld e-maili czy prawie 500 mln tweetów. Informacje zawarte w Internecie są kopalnią wiedzy o użytkownikach, co może być...
sztuczna inteligencja

Marketerzy czytający nam w myślach? Dzięki neuronauce będzie to możliwe

Neuronauka zmienia oblicze Big Data – wieszczą eksperci. Dzięki technologii dającej wgląd w świadomość człowieka, badacze danych zyskają dostęp do nowego rodzaju informacji. Wiedza o tym, co w danej chwili widzimy, myślimy, a nawet...
big data

Analityka Big Data ma się coraz lepiej. Tak korzystają z niej twoje ulubione marki

Obserwatorzy rynku nowych technologii przywykli już do tego, że największym rozgłosem cieszą się one we wczesnym okresie dojrzewania, kiedy ze świeczką w ręku należy szukać udanych implementacji i przemyślanych zastosowań. Podobny los spotkał analitykę...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Programmatic idzie jak burza. W tym roku zagospodaruje ponad 80 proc. reklam typu display

W Stanach Zjednoczonych, które wyznaczają światowe trendy na rynku reklamy internetowej, programmatic buying rozpycha się rękami i nogami. Już w tym roku aż 82,5 proc. reklam typu display kupionych będzie w tym zautomatyzowanym modelu...

GORĄCY TEMAT

Inflacja w Polsce i w strefie euro: Jak bardzo źle może...

Strefa Euro stoi w obliczu największej presji cenowej od lat 70-tych. Analitycy Allianz Trade zakładają dla Polski następujący scenariusz związany z inflacją dla Polski:...
Łukasz Kozłowski, główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich, wiceprezes Centrum Analiz Legislacyjnych i Polityki Ekonomicznej (CALPE)

Licznik strat KPO – do dziś PKB niższy o 21 mld...

W związku z blokowaniem przez Solidarną Polskę projektów ustaw dotyczących zmian w sądownictwie Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) uruchomiła licznik strat ponoszonych przez Polskę. Licznik...
CIT

ZPP: minimalny CIT trzeba albo radykalnie uprościć, albo z niego zrezygnować

Od kilku tygodni trwa proces „naprawiania” Polskiego Ładu. W ostatnich tygodniach dyskutowaliśmy o przedstawionych przez Ministerstwo Finansów propozycjach zmian w zakresie podatku PIT, ale...
krzesło biurowe

Badanie EY: W czasie pandemii polskie firmy niechętnie przechodziły na tryb...

Wyniki badania EY – Jak w czasie pandemii pracowały firmy w Polsce – wskazuje, że zdalny model funkcjonowania był w najlepszym przypadku zjawiskiem przejściowym....

Jak otworzyć własną restaurację? 5 najważniejszych kroków

Marzeniem wielu osób jest otwarcie restauracji. Może się jednak zdarzyć, że przed wielkim otwarciem zetkniemy się z brakiem profesjonalnej wiedzy na temat gastronomii. Jeśli...