Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Bartosz Ciołkowski

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Bartosz Ciołkowski

Marta Życińska Mastercard

Marta Życińska dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe

W nowej roli, którą obejmie z początkiem maja, Życińska będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu i realizację strategii firmy w Polsce. Marta Życińska dołączyła do Mastercard 7 lat temu. Początkowo kierowała działem marketingu w Polsce, a następnie...
Bartosz Ciołkowski dyrektor generalny na Europę Południowo-Wschodnią w Mastercard

Bartosz Ciołkowski mianowany dyrektorem generalnym na Europę Południowo-Wschodnią w Mastercard

W nowej roli Ciołkowski będzie odpowiadać za realizację strategii w regionie obejmującym Albanię, Bośnię i Hercegowinę, Bułgarię, Chorwację, Czarnogórę, Izrael, Kosowo, Macedonię Północną, Rumunię i Serbię, rozwój płatności elektronicznych, a także za współpracę z partnerami...
Sejm RP

Amerykańscy inwestorzy w Polsce zaapelowali do polskiego rządu o dialog w sprawie planowanych zmian...

Amerykańscy inwestorzy w Polsce zaapelowali do polskich władz o dialog w sprawie planowanych zmian w prawie i podatkach oraz o stabilizację, przewidywalność i jednoznaczne interpretacje systemu prawnego. Debata o roli i oczekiwaniach inwestorów zagranicznych,...
Bartosz Ciołkowski, Mastercard

Startuje projekt Fundacji Impact i Mastercard wspierający polskich przedsiębiorców w ich cyfrowym rozwoju

„E-business vs. lockdown” to program akceleracyjny oraz projekt edukacyjny realizowane w ramach grantu przyznanego Fundacji Impact przez Mastercard Center For Inclusive Growth. Fundacja Impact rozpoczęła działania w ramach „E-business vs. lockdown” – projektu realizowanego z...
karta płatnicza

Konsumenci chcą bardziej przejrzystych opisów transakcji kartą płatniczą

Mastercard wprowadza nowe rozwiązanie dla bankowości cyfrowej, dzięki któremu użytkownicy kart płatniczych będą mogli łatwiej rozpoznawać transakcje zakupowe w historii swojego rachunku. Usługa ta, udostępniana bankom przez należącą do Mastercard spółkę Ethoca, zapewni ich klientom...
Bartosz Ciołkowski, Mastercard

Indeks Cyfryzacji Gospodarki: Polska szybko nadrabia dystans do cyfrowych liderów

Kompleksowe opracowanie od The Fletcher School i Mastercard pokazuje, które gospodarki są najlepiej przygotowane na milowy krok w kierunku cyfrowości, wymuszony przez pandemię koronawirusa Polska została zaliczona do gospodarek wybijających się, z dużym potencjałem...
Polski fintech ZEN

Polski fintech ZEN startuje z ofertą

Startuje ZEN – fintechowe narzędzie zakupowe zapewniające konsumentom i przedsiębiorcom wyjątkowe korzyści i dodatkową ochronę. Kierowany przez Dawida Rożka polski startup udostępnia swoją ofertę w 32 krajach i ma ambicję stać się znaczącym graczem...
Bartosz Ciołkowski, Mastercard

W pandemii Polacy częściej korzystają z cyfrowej bankowości

96% ankietowanych jest pozytywnie nastawionych do rosnącej roli cyfryzacji w bankowości i finansach, przy czym 44% zwraca uwagę na istotność kwestii bezpieczeństwa 55% Polaków twierdzi, że dziś częściej niż przed pandemią dokonuje transakcji finansowych...
Bartosz Ciołkowski, Mastercard

Badanie Mastercard: Polacy bardziej doceniają okolicznych sprzedawców i lokalną społeczność

82% konsumentów w Polsce woli kupować od przedsiębiorców, których zna, a 77% ufa poradom lokalnych sprzedawców Najchętniej odwiedzane przez Polaków miejsca w sąsiedztwie to: szkoły, parki, piekarnie i najbliższe sklepy osiedlowe Polacy doceniają też więzi...
Bartosz Ciołkowski, Mastercard

Mastercard pomoże polskim MŚP w cyfrowej transformacji, we współpracy z Fundacją Impact

Mastercard ogłosił przekazanie grantu w wysokości 200 tys. USD (ok. 750 tys. zł) na cyfryzację małych i średnich firm w Polsce. Dzięki tym środkom zorganizowany zostanie program akceleracyjny, a także ogólnopolska kampania edukacyjna dla...
MasterCard-PLN-złoty

Badanie Mastercard: Polacy cenią sobie bankowość mobilną i online za wygodę i szybkość, oczekują...

Polacy ponownie znaleźli się w ścisłej, europejskiej czołówce, jeśli chodzi o popularność usług bankowości cyfrowej, która stała się już ich codziennym standardem. Mastercard opublikował wyniki drugiej edycji europejskiego badania nt. bankowości online i mobilnej, w którym wzięli...
Dariusz Mazurkiewicz

Mastercard i Polski Standard Płatności ogłaszają strategiczną współpracę

Mastercard i Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych BLIK, ogłosiły strategiczną współpracę. W ramach partnerstwa, BLIK dostarczy wygodną i niezawodną platformę płatności mobilnych i online, obdarzoną zaufaniem milionów polskich konsumentów. Mastercard zapewni...
amazon zakupy niemcy ecommerce

Trend m-commerce przyspiesza. 4 na 10 polskich e-konsumentów kupi prezenty świąteczne na smartfonie

Trend m-commerce przyspiesza. Już niemal co drugi polski internauta (45%) kupuje mobilnie przynajmniej raz w tygodniu. Tę formę płatności doceniamy szczególnie w okresie przedświątecznym, najchętniej kupując prezenty w domowym zaciszu. Dla polskich e-konsumentów...
Marcin Klimkowicz Mastercard

Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową...
Polacy chcą płacić bezgotówkowo, ale wciąż brakuje terminali do akceptacji kart. Od stycznia przedsiębiorcy mogą przez rok testować je za darmo

Polacy chcą płacić bezgotówkowo, ale wciąż brakuje terminali do akceptacji kart. Od stycznia przedsiębiorcy...

Ponad połowa Polaków zdecydowanie woli płacić za zakupy bezgotówkowo. Konsumenci doceniają szybkość i wygodę takiej transakcji oraz fakt, że nie muszą mieć przy sobie gotówki i wyliczać odpowiedniej kwoty przy sklepowej kasie. Wciąż jednak nie wszędzie można zapłacić kartą,...
Obsługa gotówki w gospodarce kosztuje 17 mld zł. Bank Pocztowy i Poczta Polska chcą upowszechnić płatności bezgotówkowe

Obsługa gotówki w gospodarce kosztuje 17 mld zł. Bank Pocztowy i Poczta Polska chcą...

W Polsce wciąż dominuje gotówka – w ten sposób przeprowadzanych jest nawet 90 proc. transakcji. To jednak kosztowne. Szacunki mówią o tym, że nawet 1 proc. PKB, czyli 17 mld zł. W rozpowszechnianie obrotu bezgotówkowego angażuje...
Pani Prezes czyli biznes w szpilkach

20 najbardziej wpływowych Polek w branży fintech

23 marca br. Instytut Innowacyjna Gospodarka wraz z inicjatywą Znane Ekspertki zaprezentowali najnowszy raport „Ekspertki w fintech”. W publikacji wyróżnionych zostało dwadzieścia najbardziej wpływowych Polek w branży fintech, które odnoszą sukcesy w Polsce i...
biometria

Polacy a usługi finansowe z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i biometrii

Wyniki najnowszego badania Mastercard we współpracy z IPSOS „Postawy wobec cyfrowych innowacji” wskazują, że polscy konsumenci pozytywnie przyjmują trend cyfryzacji oraz chcą korzystać z większej ilości cyfrowych usług, w z tym płatności. Są również większymi...
Master Card

Europejczycy stawiają na wygodę: liczba transakcji z użyciem kart zbliżeniowych przekroczyła 1 miliard

Polacy niezmiennie w technologicznej czołówce Europy: już 55% płatności kartami MasterCard to transakcje zbliżeniowe, ich wartość podwoiła się w ciągu roku  W przededniu Mobile World Congress w Barcelonie, konferencji poświęconej technologiom mobilnym, w tym płatnościom...
MasterCard-PLN-złoty

Bartosz Ciołkowski nowym Dyrektorem Generalnym w polskim oddziale MasterCard Europe

Zmiany personalne w polskim biurze firmy MasterCard. Bartosz Ciołkowski, dotychczasowy szef sprzedaży w polskim oddziale firmy, obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału MasterCard Europe. Z kolei Kamila Kaliszyk, pełniąca do tej pory obowiązki Senior...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

przemysł motoryzacyjny technologia

Sztuczna inteligencja na szczycie listy priorytetów producentów maszyn i urządzeń

Producenci maszyn i urządzeń mogą zwiększyć produktywność o 30-50 proc. dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, narzędzi cyfrowych i wdrażaniu rozwiązań wspierających gospodarkę obiegu zamkniętego i...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
nastolatkowie

Gen Z. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?

Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co...