-1.6 C
Warsaw
wtorek, Grudzień 18, 2018
Tagi Black Friday

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Black Friday


Black Friday


Black Friday to najważniejszy dzień w roku w branży e-commerce. Trend został zapoczątkowany w USA z okazji Dnia Dziękczynienia. Szaleństwo wyprzedaży szybko rozprzestrzeniło się również na rynki europejskie, gdzie Black Friday jest wstępem do świątecznego sezonu zakupowego.


Posnania Crystal Forum Galeria

Deloitte: Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc.

Polacy deklarują, że prezenty chcą kupować wcześniej, a nie czekać z nimi do ostatniej chwili. Jak wygląda to w praktyce? Czy w tym roku zaoszczędzili ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie, czy raczej ta...
Karolina Małagocka, ekspert ds. prywatności w firmie F-Secure

Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maile

Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W 69% przypadków wiadomości kierują odbiorców na strony internetowe zawierające szkodliwe treści, a pozostałe 31% zachęca do...
Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich. 80 proc. zamówień zostanie złożonych dwa tygodnie przed Wigilią

Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich. 80 proc. zamówień zostanie złożonych...

Dla branży kurierskiej i e-commerce grudzień to najgorętszy okres w roku. Sezon zakupów przedświątecznych zaczął się już podczas wyprzedaży w Black Friday, kiedy zakupy zrobiło nawet 7 mln Polaków. Liczba nadawanych paczek rośnie nawet o 40 proc. w porównaniu...
black friday (2)

Black Friday to nadal tylko zabieg marketingowy. Raport Deloitte 2018

Black Friday na dobre wpisał się w handlowy kalendarz w Polsce. Z badania „Zakupy świąteczne 2018” firmy doradczej Deloitte wynika, że już 3 na 4 Polaków deklaruje zakupy w tym dniu. Ponad jedna piąta badanych...
Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A.

Komputronik podsumował sprzedaż w Black Friday 2018

Jak podaje KPMG niemal połowa Polaków wstrzymuje się z zakupami czekając na wyprzedaże i obniżki cenowe. Co więcej, 47% ankietowanych najchętniej skorzystałoby z promocji właśnie na Black Friday. Dane zebrane przez Komputronik z tegorocznej...
black friday

W tym roku hasło „Black Friday” było wyszukiwane trzykrotnie częściej niż w 2017

Użytkownicy największych na rynku aplikacji agregujących promocje gazetkowe zwiększyli swoją aktywność w kwestii poszukiwania fraz dot. Czarnego Piątku. W porównaniu do zeszłego roku nastąpił ogromny wzrost, bo o blisko 80%. W br. hasło „Black...
black friday (2)

Black Friday i Cyber Monday – jak w pełni wykorzystać potencjał wyprzedaży

Black Friday to najważniejszy dzień w roku w branży e-commerce. Trend został zapoczątkowany w USA z okazji Dnia Dziękczynienia. Szaleństwo wyprzedaży szybko rozprzestrzeniło się również na rynki europejskie, gdzie Black Friday jest wstępem do...
Online shopping and e-commerce background

Black Friday po polsku. Kto nas przekona, że czarne jest czarne?

Podczas Black Friday sklepy internetowe odwiedza aż 20 proc. internautów znad Wisły, czyli blisko 5,3 mln osób. Według prognoz, 2018 r. przeciętny Polak planuje wydać w Black Friday 645 PLN. W Polsce, podczas piątkowej wyprzedaży,...
Bartosz Grejner, analityk finansowy Cinkciarz.pl

Black Friday

Hasła Black Friday i Cyber Monday brzmią w reklamach już od początku listopada. Tradycyjne i internetowe sklepy kuszą klientów obniżkami cen nawet o 70 procent. W wielu zakątkach świata właśnie zaczyna się długi wyprzedażowy...
Black Friday zwiększa obroty sklepów o nawet kilkaset procent. Większość zakupów klienci robią impulsywnie

Black Friday zwiększa obroty sklepów o nawet kilkaset procent. Większość zakupów klienci robią impulsywnie

Święto wyprzedaży, czyli Black Friday, obchodzone tradycyjnie w ostatni piątek listopada, to amerykański zwyczaj, który cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Z roku na rok do akcji wyprzedażowych przyłącza się coraz więcej marek, ale i klientów....
Konrad Białas

Funt tkwi w miejscu. Kurs euro wrócił do 4,30

Dziś „dzień indyka” i można spodziewać się ograniczonej aktywności rynków. USD oddał część zysków po wtorkowym rajdzie, co potwierdza, że zawirowania sporo miały z porządkowania pozycji przed długim weekendem. Jednak wczorajsze odbicie na pół-gwizdka...
Konrad Białas

Black Friday, czyli wyBLACKły handel na giełdach?

Black Friday przede wszystkim kojarzy się z szaleństwem zakupowym i cenowymi okazjami na półkach sklepów wielkopowierzchniowych. Choć promocje trwają tylko chwilę, same wyniki sprzedaży sklepów w Black Friday mogą również pośrednio nadać ton klimatowi...

W Polsce narasta konsumpcjonizm. Widać to szczególnie w Black Friday

Nasilający się konsumpcjonizm można zaobserwować najlepiej w okresie przedświątecznym – chociażby w Black Friday, czyli Czarny Piątek, kiedy obroty sklepów potrafią wzrosnąć nawet o kilkaset procent. W opozycji do nadmiernego kupowania i gromadzenia dóbr stoi Fair Trade, czyli...
eBay

eBay: Podczas Black Friday polskie towary wybierane co 5 sekund

Polscy przedsiębiorcy wiedzą jak wykorzystać efekty wzmożonego ruchu zakupowego podczas Black Friday i zwiększają wysyłkę towarów za granicę. Jak wynika z danych eBay, eksport towarów przez polskich dostawców, podczas Black Friday 2017, wzrósł w...
Artur Zawadzki z agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, pomysłodawca Just Run App

Black Friday to dzień wielkich wyprzedaży i… „ad fraudów”

Eksperci z Just Run App, podmiotu zajmującego się promocją aplikacji m-commerce, przewidują, że zjawisko „ad fraudów”, czyli wyłudzanie pieniędzy od reklamodawców poprzez dostarczanie fałszywego ruchu, nasili się w trakcie Black Friday oraz przedświątecznych zakupów....
amazon zakupy niemcy ecommerce

Coraz chętniej ulegamy pokusom Black Friday i Cyber Monday

Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę...
Black Friday

Polacy na wyprzedażach wydają nawet o 40 % więcej. Podczas Black Friday ten wzrost...

W 2017 r. na świecie wartość sprzedaży detalicznej online wyniosła ponad 2 bln USD, a do 2021 r. ma ona wzrosnąć ponad dwukrotnie i osiągnąć niemal 5 bln USD. Jednym z czynników napędzających rozwój...
Black Friday

Black Friday – czyli jak przygotować swój e-sklep na globalne szaleństwo zakupów

Listopad i grudzień to najbardziej intensywny okres na rynku e-commerce, którego bardzo istotnym elementem jest Black Friday. Ten jeden dzień umożliwia przedsiębiorcom nawet kilkukrotne zwielokrotnienie obrotu. Aby jednak do koszyków potencjalnych klientów trafiło jak...

Polacy racjonalnie podchodzą do bożonarodzeniowych zakupów. Zamierzają wydać na święta średnio 719 zł

W tym roku na wydatki związane z organizacją świąt Bożego Narodzenia przeznaczymy średnio 719 zł – wynika z Barometru Providenta. Co dziesiąty Polak przyznaje, że nie będzie mógł sobie pozwolić na wszystkie świąteczne zakupy. Mimo to podchodzimy...
black friday

Black Friday z każdym rokiem popularniejszy

Black Friday przypadający w tym roku na 23 listopada rozpocznie gorączkę zakupów trwającą aż do świąt Bożego Narodzenia. W Stanach Zjednoczonych to wieloletnia tradycja, ale Polacy też polubili promocje, z których coraz chętniej korzystają. Black...
ecommerce

Jak przygotować e-sklep na sezon świąteczny?

Sprzedaż w sezonie świątecznym może stanowić aż dwie trzecie rocznego dochodu małej firmy. W swoim najnowszym raporcie, PayPal przedstawia wskazówki, jak przedłużyć świąteczny sukces. Dwie trzecie kupujących online deklaruje, że zrealizuje płatność tylko...

Średnie obniżki w czasie noworocznych wyprzedaży w największych sklepach e-commerce sięgnęły 7-8 proc.

Hasło „poświątecznych wyprzedaży” z roku na rok wykorzystywane jest w komunikacji z klientem przez coraz większą liczbę sklepów. Dotyczy to również sklepów internetowych, które starają się zachęcić klientów atrakcyjnymi ofertami. Jak wynika z kolejnej...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

Deloitte: Przed Świętami Bożego Narodzenia sklepy on-line elastycznie zarządzają poziomem marży

Różnice w cenach książek, zabawek oraz kosmetyków i perfum w okresie przedświątecznym sięgają ponad 100 proc. Czy w tym roku wygrali ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie, czy raczej ci, którzy czekali z zakupami niemal...
e-commerce

Przedświąteczne zakupy w sieci

Planowanie Świąt sprawia, że grudzień pochłania większy niż przeciętny miesięczny budżet i znacznie aktywizuje nas jako nabywców. Nieodłącznym elementem przygotowań jest bowiem zakup prezentów dla bliskich i znajomych. Biegamy po galeriach i supermarketach, ale...
ecommerce ebuy

Sprzedawcy sprytnie skonstruowali ofertę na Black Friday

W tym roku aż 42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty zostawimy w sklepach internetowych. Jak wynika z badania firmy doradczej Deloitte 23 proc. Polaków prezenty kupuje już w listopadzie, a aż 39 proc. deklaruje,...
ecommerce ebuy

Black Friday 2017 – pierwsze podsumowania

Ostatni piątek na całym świecie zdominował Black Friday, a więc jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlu elektronicznego. Łowcy okazji mieli okazję skorzystać z wielu dedykowanych temu wydarzeniu ofert promocyjnych. Awin, sieć reklamy efektywnościowej,...
Bartosz Grejner, analityk Cinkciarz.pl

Dziś Cyber Monday

Coś, co na co dzień kosztuje zbyt drogo, dziś może okazać się tańsze. Cyber Monday, który w tym roku przypada 27 listopada, w e-handlu stał się świętem obniżek cen i nadzwyczajnych obrotów. Sklepy internetowe właśnie...
Marek Safiejko

Nawet co trzeci polski internauta zrobi zakupy w e-sklepach podczas Black Friday 2017

Wyprzedażowa gorączka przenosi się do Internetu. Jak szacuje firma Picodi, podczas zeszłorocznego Czarnego Piątku nawet co trzeci internauta w Polsce zrobił zakupy w sieci. Z kolei według danych zebranych przez Adobe, wartość sprzedaży online podczas...
e-commerce

Black Friday vs. Cyber Monday – zwyczaje zakupowe

Black Friday to dzień, który w coraz większym stopniu wpisuje się w przyzwyczajenia klientów szukających okazji i promocyjnych ofert. Pierwotnie kojarzony z działaniami w sklepach stacjonarnych, od kilku lat przenosi się do sieci i...
Do końca 2018 roku rynek przesyłek kurierskich w Polsce będzie wart 6,4 mld zł. Firmy z branży inwestują w coraz bardziej nowoczesną infrastrukturę

Do końca 2018 roku rynek przesyłek kurierskich w Polsce będzie wart 6,4 mld zł....

Handel internetowy jest głównym motorem napędzającym branżę kurierską. Do rozwoju przyczyniają się także rosnący handel międzynarodowy i dobra sytuacja gospodarcza w Polsce. Eksperci prognozują, że do końca przyszłego roku rynek przesyłek kurierskich urośnie o 12 proc. i będzie wart...

GORĄCY TEMAT

GPW (1)

Podsumowanie 2018 roku na rynku obligacji i prognozy na 2019

Jeszcze na początku 2018 roku największych zagrożeń dla rodzimego rynku papierów dłużnych upatrywano głównie w czynnikach pochodzących zza granicy, ostatecznie najwięcej powodów do zmartwień dały...
prawo sąd wyrok

Przerwanie biegu przedawnienia zobowiązania podatkowego bez powiadomienia pełnomocnika

Organy skarbowe w ostatnim okresie wykazują się ogromną aktywnością w wydawaniu decyzji określających zobowiązania podatkowe. Istotnym zagadnieniem, które musi być brane przy tym pod...
vat

Nowa matryca stawek VAT – stanowisko ZPP

Stanowisko Związku Przedsiębiorców i Pracodawców ws. projektu ustawy o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy – ordynacja podatkowa z 8 listopada...
forex giełda

Podsumowanie 2018 roku na rynku obligacji

Choć zapowiadał się jako przedłużenie dobrej passy, rok 2018 r. przyniósł załamanie wartości publicznych emisji obligacji korporacyjnych, co najmocniej było widać w III kwartale....

Fundacja Polska Przedsiębiorcza wybrała 7 najbardziej rokujących startupów z Mazowsza.

W połowie grudnia odbył się półfinał Programu Akceleracyjnego dla startupów Przedsiębiorcze Mazowsze, w którym udział brało 15 zespołów, wyłonionych spośród 154 zgłoszeń z województwa...