Artykuły o: EY Polska

AI zmienia reguły gry – jak firmy technologiczne mogą wykorzystać jej potencjał?

2025 zdecydowanie będzie rokiem zmiany dla firm z branży technologicznej. Najnowsza analiza EY „Top 10 opportunities for technology companies...

Rośnie popularność pracy sezonowej wśród młodzieży – ferie zimowe szansą na zarobek

Jak wynika z analiz Grupy Progres, rośnie zainteresowanie młodzieży krótkoterminowym zatrudnieniem. Piki chętnych do zdobycia gotówki są widoczne szczególnie...

Fuzje i przejęcia coraz popularniejsze w Polsce – EY ujawnia kluczowe motywacje menedżerów

EY przeanalizował postawy rodzimych menedżerów wobec fuzji i przejęć. Głównym motorem akwizycji jest chęć przyspieszenia rozwoju (56%) i ekspansja...

Polskie firmy przyspieszają z wdrażaniem AI: 31% planuje większe inwestycje w ciągu 18 miesięcy

Wyniki kolejnej edycji badania EY – Jak polskie firmy wdrażają AI – wskazują, że w ostatnim roku proces implementacji...

EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się,...

EY: Konsumenci redukują wydatki na usługi cyfrowe i anulują subskrypcje

Badanie EY – Decoding the digital home – wskazuje, że w zakresie usług cyfrowych konsumenci coraz ostrożniej spoglądają na...

EY: 86% kontrolerów finansowych oczekuje znaczących zmian w swojej roli do 2029 roku

Aż 86% respondentów w badaniu EY – DNA Kontrolera Finansowego – przewiduje, że ich rola ulegnie znaczącej zmianie na...

Technologia i koszty w centrum uwagi CFO: Wyniki badania EY – Tax and Finance Operations 2024

Wyniki szóstej edycji badania EY – Tax and Finance Operations – wskazują że liderzy obszarów podatkowych w firmach z...

Prezesi optymistycznie oceniają krótkoterminowe perspektywy ich organizacji – wynika z badania EY

Najbardziej pewni siebie i perspektyw dla zarządzanych przez siebie firm są prezesi w Indiach Kanadzie, Francji oraz w Chinach....

69% Polaków patrzy w przyszłość z obawą – raport ukazuje pesymizm i rosnące obawy o koszty życia

Jak wynika z najnowszego badania EY Future Consumer Index, aż 69 proc. polskich konsumentów spogląda w przyszłość z obawą....

Badanie EY: wykorzystanie GenAI w miejscu pracy rośnie lawinowo

Wyniki najnowszej edycji badania EY – Work Reimagined Study – wskazują, że już 75% osób wykorzystywało w swojej pracy...

Polskie firmy finansowe inwestują w AI, przewyższając inne sektory w adaptacji nowych technologii

Badanie EY – Cyfrowa Transformacja 2024 – wskazuje, że chociaż 86% firm z branży finansowej w Polsce potwierdza że...